proefmonster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• proefmonster

Ik kwam dit ergens tegen misschien hebben jullie er wat aan.

The Natural Health Company

aangevraagd!

Comment

ook ingevuld, benieuwd of ze naar Belgie sturen...
      the one and only tabata overlord

Comment

aangevraagd

Comment

Ben benieuwd!

Comment

Ik heb verder eens die site bekeken en een vragenlijst ingevuld. Wat een bullshit... Daar komt dan een beschrijving uit en een voedingsadvies. Let op:

Omschrijving
            Ik ben een vrouw en weeg tussen de 55 en 64 kilo. Ik ben tussen 1,70 en 1,74 meter lang en heb een normaal postuur. Ik heb een vetpercentage van ongeveer 16 procent en ben de afgelopen zes maanden lichter geworden.

Voedingsadvies
            Een vetpercentage van 16 % is redelijk hoog. Bij een dergelijk vetpercentage is het goed, ook voor je gezondheid om wat gewicht te verliezen. Je calorie inname kan omlaag. Je B.M.I. zal je bovendien vertellen wat voor jouw lengte en postuur een goed gewicht is. Als je het afgelopen half jaar lichter bent geworden, dan ben je op de goede weg. Gaat het niet snel genoeg dan kun je je dieet iets strakker aandraaien.

Zo verkoop ik mijn spullen ook wel ja!! Als je tegen iedereen zegt dat het vetpercentage te hoog is....

Comment

16% te hoog voor een vrouw....suuuuuure

Comment

16 is zelfs heel strak voor een dame .

waar vind je die vragenlijst trouwens?

Comment

gevonden

Omschrijving
                  Ik ben een man en weeg tussen de 65 en 74 kilo. Ik ben tussen 1,70 en 1,74 meter lang. Ik heb een vetpercentage van ongeveer 13 procent. Ik heb de afgelopen maanden wel vet verbrand. Ik heb gemiddeld zes of meer eetmomenten per dag en eet 's morgens meestal binnen 45 tot 60 minuten na het opstaan. Ik gebruik tussendoor geen snoep, koekjes of frisdrank. Per eetmoment eet ik gemiddeld 120 gram of meer van rundvlees, vis, kip, kalkoenfilet en/of magere naturelkwark. Ik gebruik met mate witbrood, pasta, suiker, e. d. Ik doe meerdere uren per week aan andere sporten zoals voetballen, hardlopen of kickboxen.
                  Voedingsadvies
                  Een vetpercentage van 11 - 13 % is laag. Bij een dergelijk vetpercentage is het moeilijk om spiermassa op te bouwen. Verhoog aanzienlijk je calorie-inname.
                  Als je de afgelopen 6 maanden vetmassa in spiermassa omgezet, wat het doel is van het Lean Body dieet, dan ben je goed bezig.
                  Om vet tot spieren om te vormen, is het beter om 6 x of vaker per dag te eten. Begin altijd met een goed ontbijt. Er kan ook met een Weight gainer gewerkt worden. Beste momenten hiervoor zijn tussen de maaltijden en voor de training. Bij een lage verbranding kan gedacht worden aan MCT olie.
                  Als je 's morgens niet binnen een uur begint met eten, is dat een gemiste kans. Hoe sneller je 's morgens eet, des te sneller zal je spijsvertering en daarmee je verbranding op gang komen. Zorg dat je bij je ontbijt al eiwitten (Wheyproteinen) naar binnen krijgt, deze zorgen ervoor dat de spierafbraak zo snel mogelijk stopt. Is eten 's morgens een probleem, maak dan om te beginnen 's morgens een shake van vezelrijk fruit, magere kwark en water.
                  Voor een beginnende sporter wordt al snel 1 tot 1,1 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht aanbevolen. Als je 100 kilo weegt en zes eetmomenten hebt met in elk eetmoment 50 gram vlees, vis of kip, 100 gram magere kwark en daarnaast 's morgens en na de training 25 gram wei eiwit gebruikt kom je ongeveer aan 1 tot 1,1 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. Als je langere tijd krachtsport beoefent, zal de behoefte van je lichaam aan eiwitten langzaam verder oplopen. Voor een serieuze sporter wordt zo'n 2 tot 2,2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht aanbevolen. Als je 100 kilo weegt en zes eetmomenten hebt met in elk eet moment 100 gram vlees, vis of kip, 200 gram magere kwark en daarnaast 's morgens en na de training 50 gram wei eiwit gebruikt kom je ongeveer aan 2 tot 2,2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht.
                  Als je geregeld witbrood, witte rijst, pasta en / of suiker gebruikt, ben je niet goed bezig. Al deze producten bevatten snelle koolhydraten en weinig vezels. Ze verzadigen niet en maken makkelijk vetreserves.<br /><br />Ze geven te snelle energie en veroorzaken daarna vermoeidheid.
                  Als je nog meerdere uren per week aan andere sporten dan gewichtstraining doet, is dat een goede keuze die de vetverbranding kan bevorderen en hoeven vorming van spiermassa niet in de weg te staan. Je conditie zal verbeteren en je verbranding zal verder omhoog gaan. Kies je voor droger en gespierder worden en het beoefenen van meerdere sporten dan zul je moeten zorgen dat je voldoende brandstof naar binnen krijgt. Als koolhydraatvervanger kun je nog aan MCT olie denken.

Supplementen:
                  Dit is een lijst met supplementsuggesties die je kunt gebruiken bij een Lean Body dieet, in de meest gebruikelijke volgorde.

1. Voedingsaanvulling bestaande uit:
                  2. Extra voedingsaanvulling:
                  3. Vitaminen en mineralen:
                  4. Spierversterkers en spieropbouwers:
                  5. Metabolisme versnellers:

Wil je uitleg of meer informatie?
                  Met dit formulier kan je bovenstaande tekst per email doorsturen naar ons team van adviseurs, die dan per e-mail (of indien nodig per telefoon) contact met je op zullen nemen.

Comment

Helemaal bovenaan staat dieetwijzers: Dan kan je kiezen tussen de onderste 3:

Ik heb gekozen voor weight loss.. Dan krijg je die vragenlijst.. Train ik me helemaal suf voor die 16% zeggen die eikels effe dat ik teveel vet heb haha..
                    Weight Loss Lean Body

Comment

Aangevraagd !!!

Binnen 2 dagen ontvang je het product. Ik ben benieuwd...
                      Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Een vetpercentage van 11 - 13 % is laag. Bij een dergelijk vetpercentage is het moeilijk om spiermassa op te bouwen.
                        Het tegengestelde is juist waar.
                        the one and only tabata overlord

Comment

ik dacht dat 11-13% relatief droog was.

niet dat ik het eens ben dat het "laag" te noemen is hoor, maar 11-13 is toch al naar de lagere kant, niet? ik dacht dat 15gemiddeld was

Comment

Moet zeggen dat ik de adviezen niet geweldig vind. Heb verder het sample'tje aangevraagd, ben wel benieuwd. Zodra ik ga cutten eens testen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ook aangevraagd...ben net met cutten begonnen...erg benieuwd...maar ja hoeveel bende is er al niet eerder op de markt gekomen die vanalles beweren.

maarja ..gratis!...nederlander...tjekken dus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X