proefmonster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Spectral View Post
    ik dacht dat 11-13% relatief droog was.

niet dat ik het eens ben dat het "laag" te noemen is hoor, maar 11-13 is toch al naar de lagere kant, niet? ik dacht dat 15gemiddeld was
    Ik heb het over het 2de deel. +-12% is het aromatase enzyme zeer licht actief tov hoger en heb je dus weinig oestrogeen in je lijf. Dus ga je makkelijker spier opbouwen. Op echt hoge vetpercentages is bulken lange van puur spier.
    the one and only tabata overlord

Comment

Heb het inmiddels ontvangen. Binnenkort maar eens uitproberen, al vraag ik mij af of je wat van het product kan zeggen na 1 a 2 dagen gebruik.

We zullen het zien...
      Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by fanny View Post
        Heb het inmiddels ontvangen. Binnenkort maar eens uitproberen, al vraag ik mij af of je wat van het product kan zeggen na 1 a 2 dagen gebruik.

We zullen het zien...
        Ik heb ze al genomen maar merk er idd weinig van maar ja 5 pillen is ook te weinig he.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Ik heb ze al genomen maar merk er idd weinig van maar ja 5 pillen is ook te weinig he.
          Dacht het wel, maar het is gratis dus we mogen niet klagen. Ga ze wel nog nemen natuurlijk, kijken of ik er wel wat van merk.
          Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

heb ze ook net binnen, straks trainen, dus nu 3 nemen

Comment

heb ze nog altijd niet binnen

Comment

Heb ze wel binnen. Ga binnenkort eens kijken wat doet qua training, ben te benieuwd om te wachten tot de cut.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

voel er geen steek van.

Comment

Dan ga ik het zekere voor het onzekere nemen en overdoseren voor mijn gewicht.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

iemand al wat gemerkt van dit spulletje.?...ik heb ze ook binnen en ga ze zaterdag tjekken

Comment

Ga ze ook zaterdag proberen.

sigpic

Comment

Ik heb ze vanochtend getjekt...twijfelde bij inname of capsule wel zou oplossen in maag..dus pilletjes opengemaakt en in water gegooid..gadverdamme! smaakte alsof ik een theezakje in mn mond had(niet dat ik daar ervaring mee heb)maargoed opdrinken die handel.
                          Maar later toch ff de omhulseltjes getjekt door ze in t water te leggen.,,maar die lossen dus wel op.

Half uurtje later wezen trainen..op t zakje staat o a.:

delivers inense energy and focus....nou had dat niet meer dan normaal..

incinerates fat.Enhances difinition and tone...uhm daar komen we nooit achter met 5 pilletjes

Regulates estrogen...leuk' maar merk r nik van

Verder moet ik nog wel bij zeggen dat op t zakje staat 2x daags ,2 in de ochtend en 2 voor de training...beetje lastig in mijn geval..ik trainde vanochtend..

conclusie...helaas ,,drukte geen 10 kilo meer...en ben ook niet ineens in mn vetpercentage gezakt..maargoed misschien bij een ander wel..En waarschijnlijk moet je ze voor een langere tijd slikken....Maar waarom dan een proefmonster???

Comment

Originally posted by grain View Post
                            conclusie...helaas ,,drukte geen 10 kilo meer...en ben ook niet ineens in mn vetpercentage gezakt..maargoed misschien bij een ander wel..En waarschijnlijk moet je ze voor een langere tijd slikken....Maar waarom dan een proefmonster???
                            Ja jonge wat verwacht je nou? Dat je van 4 pilletjes 20 kg meer gaat drukken in één keer of dat je vetpercentage 5% omlaag duikt na één training? Tuurlijk niet, zulke middeltjes kúnnen helpen als je ze een tijd lang neemt, dan pas merk je resultaat. Mede hierdoor neem ik nooit proefmonsters omdat je er toch geen fluit aan hebt.
                            En het waarom van een proefmonster? Een proefmonster kun je bijv. pakken om te kijken of een smaakje van een bepaald product je aanstaat zodat je af kunt wegen of de aanschaf van het volledige product een goede is.

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                              Ja jonge wat verwacht je nou? Dat je van 4 pilletjes 20 kg meer gaat drukken in één keer of dat je vetpercentage 5% omlaag duikt na één training? Tuurlijk niet, zulke middeltjes kúnnen helpen als je ze een tijd lang neemt, dan pas merk je resultaat. Mede hierdoor neem ik nooit proefmonsters omdat je er toch geen fluit aan hebt.
                              Is niet geheel waar. Betwijfel of iemand echt verwacht direct extra gewicht te pakken of vet te verliezen, maar een testertje kan wel een indicatie geven over het middel. Sommige middelen natuurlijk niet, maar je hebt ook middelen die direct werken. Had een keer een testerzakje van rpm en drive. Merkte dat toch echt wel meteen, meer energie gedurende de training en geen dip erna. Daarom kunnen testertjes je toch wel iets vertellen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Is niet geheel waar. Betwijfel of iemand echt verwacht direct extra gewicht te pakken of vet te verliezen, maar een testertje kan wel een indicatie geven over het middel. Sommige middelen natuurlijk niet, maar je hebt ook middelen die direct werken. Had een keer een testerzakje van rpm en drive. Merkte dat toch echt wel meteen, meer energie gedurende de training en geen dip erna. Daarom kunnen testertjes je toch wel iets vertellen.
                                Ja oke, je kunt wel merken dat een middel je meer energie geeft.. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat een supplement geen wondermiddel is waar je na één inname wonderen van kunt verwachten in de vorm van direct (flinke) gewichtsafname / enorme spiermassa erbij..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X