proefmonster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gauner View Post
    Ja jonge wat verwacht je nou? Dat je van 4 pilletjes 20 kg meer gaat drukken in één keer of dat je vetpercentage 5% omlaag duikt na één training? Tuurlijk niet, zulke middeltjes kúnnen helpen als je ze een tijd lang neemt, dan pas merk je resultaat. Mede hierdoor neem ik nooit proefmonsters omdat je er toch geen fluit aan hebt.
    En het waarom van een proefmonster? Een proefmonster kun je bijv. pakken om te kijken of een smaakje van een bepaald product je aanstaat zodat je af kunt wegen of de aanschaf van het volledige product een goede is.
    uhh...ik had bij dat stukje dus nog ff een knipoogje moeten zetten..tuurlijk verwachtte ik geen wonderen..

@general...had jij m nog getest vandaag? ik heb r nog 3 over.mischien een paar minuten voor training naar binnen gooien...je blijft toch stiekem hopen dat je een x een pilletje tegenkom die stiekem wel bij je werkt

Comment

Nee, ik had net lekker mijn squats gedaan (gingen heerlijk vandaag) en ik dacht kak, ik ben mijn pilletjes vergeten. Dus die neem ik maandag voor het boksen denk ik (aansluitend ga ik trainen).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Nee, ik had net lekker mijn squats gedaan (gingen heerlijk vandaag) en ik dacht kak, ik ben mijn pilletjes vergeten. Dus die neem ik maandag voor het boksen denk ik (aansluitend ga ik trainen).
        He general als je na boksen nog genoeg energie hebt om te trainen dan doe je toch iets niet goed, na een goed boks/kickboksles moet je bijna kotsend de zaal uitgaan man

Comment

Dat ga ik ook. Is waarschijnlijk niet de echte intensiteit van een professionele boksschool (gaat met school), maar mijn hartslag ligt minimaal op 180 en vanaf minuut 8 drijf ik uit de zaal. En dat krap 100minuten. Vind het een goede warming up. Fiets na boksen minuut of 5 naar sportschool, even omkleden en dan kan ik weer beginnen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

burn je dan niet je spieren als je bijna 3 uur intensief bezig bent
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zou kunnen. Zorg gewoon dat ik nog flink wat caseïne van te voren heb gedronken (melk) vanwege de cortisolonderdrukkende werking. Wellicht ga ik dextrose toevoegen gedurende het boksen om mijn cortisol laag te houden.

sigpic

Comment

ja dextrose is opzich prima, maar op een gegeven moment schiet je cortisol toch als een raket omhoog. is er geen mogelijkheid om de 2 sporten te scheiden van elkaar? dus dat je bijvoorbeeld na je bokstraining eerst wat eet en 2 uur later gaat sporten?
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Is er altijd. Maar nee dat ga ik niet doen.
                  Vanaf minuut 47 gaat je cortisol exponentieel omhoog, maar je test gaat ook nog omhoog vandaar dat de optimale trainingsduur op een uur ligt.
                  Hier het onderzoek dat laat zien dat die stijging met gebruik van suikers tijdens de training te verwaarlozen is. Daarom ga ik daar gewoon doorheen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X