Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Of je me serieus blijft nemen moet jij weten. Ik ben gewoon wat halve potjes supplementn van me pa aan het opmaken onder het mom van: "het is gratis en ik ben benieuwd wat het nu voor praktisch effect heeft op mij". Als ik het zelf moest kopen zou ik als fatburner pas rond de 12% ofzo beginnen en dan een Lipo6 of zo gebruiken.

En tja...mensen ontwikkelen zich. Stellen hun meningen bij aan nieuw vergaarde inzichten/kennis. Dus wat je 2 maanden als mening had kan nu opeens anders zijn.
    Met een vetpercentage van 12%, heb je geen vetverbranders nodig.
    Jou mening is niet van 2 maanden, maar van 6 dagen, als je zo snel van mening veranderd, wat is je mening dan waard?
    Vergaarde kennis is altijd een pré, maar geneesmiddelen gebruiken omdat het GRATIS is, heeft niets met kennis te maken.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
      Die producten haal je allemaal uit je dagelijkse voeding, moeten wij je nog serieus nemen?
      Heb even post 21 terug gelezen. Daar vermeld ik alles wat ik op dat moment gebruik of heb gebruikt. Nergens vermeld ik een mening over alles uit voeding halen behalve kort iets over de eiwitten en dat ik daar niet me wheij in eerste instantie voor neem.

Zie niks staan waarin ik mijzelf ondermijn o.O
      Kan me ook niet herinneren dat ik ooit gezegd heb zaken zoals Efedra e.d. uit voeding en andere dagelijkse produkten te halen en weet ik veel wat nog meer.

Efedra is pas sinds relatief korte tijd een "geneesmiddel". Dit omdat het in 2004 verboden werd in USA en Nederland. In Nederland is het alleen verkrijgbaar op dokters prescriptie. Daarvoor is het al meer dan 3000 jaar gebruikt in aziatische landen voor allerlei zaken en het heeft schijnbaar ook veel goed werk gedaan als ingredient in fat burners. Waarom zou ik dan niet een produkt met efedra als ingredient mogen gebruiken als ik daarvoor kies? Omdat er volgens nogal dubieuze artikels 16% van de gebruikers hartinfarct krijgt? Al zou het waar zijn dan lig ik er nog niet wakker van. Ben al 2x dood geweest en terug gebracht dus mij maak je niet zo snel meer bang. Over 2 weken is het potje leeg en dan is het gewoon klaar. En het is gratis, maar het komt niet van een onbetrouwbaar louche persoon in een donker steegje. Het is afkomstig van een gerenomeerd bedrijf (zover ik weet is Dymatize niet 1 van de slechtste) waarvan me pa het heeft gekocht en via hem kreeg.

Ik verdiep me wel in dat wat ik in neem hoor Maar moet wel bekennen dat ik niet had verwacht dat het zo sterk zou zijn :S
      Last edited by Falstyr; 21-01-2008, 10:37.

Comment

@Falstyr

Heb even post 21 terug gelezen. Daar vermeld ik alles wat ik op dat moment gebruik of heb gebruikt.

Nergens vermeld ik een mening over alles uit voeding halen.
        Die vermelding vind plaats op post # 56.

Nee ik geef aan dan Efedra een geneesmiddel is, om je te waarschuwen.
        Als jij het wilt gebruiken moet je dat helemaal zelf weten, maar om te voorkomen dat je voor de 3e keer het loodje legt.
        Je weet toch dat 3 x scheepsrecht is.

Ook heb ik niet gezegd dat je het van een onbetrouwbaar louche persoon hebt gekregen, of van een verkeerde firma. Ik heb je alleen gewaarschuwd, het ligt aan jouw verantwoording of je die waarschuwing aanneemt of negeert, het is helemaal je eigen pakkie an.

Ik verdiep me wel in dat wat ik in neem hoor Maar moet wel bekennen dat ik niet had verwacht dat het zo sterk zou zijn.

Mijn mening is dat je een ander moet waarschuwen als hij/zij iets verkeerd doet. Dat heet ook wel RESPECT voor anderen hebben.

Comment

Ik begrijp het wel, maar wordt een beetje moe van. Op een gegeven moment heb je die waarschuwingen wel gehad. Excuses als ik wellicht respectloos over kwam.

Comment

@body food at je uit de gewone voeding hoe gezond je ook eet nioet genoeg meer kan halen en voedingssuplementen een must zijn daar geef ik je volkomen gelijk in.

De aminozuren die toegevoegd worden in een whey shake zijn volgens mij niet voldoende, juist zoals ze creatine en glutamine in sommige zaken toevoegen ,als je dan kijkt hoeveel er werkelijk in zit is het verwaarloosbaar, en enkel een truc om mensen het suplement te doen kopen.

Maar wat is nu echt nodig, jij die al zolang in de buisnes zit, vertel het me , een eerlijke mening, niet eentje voor te verkopen

Grtz
            stil growing

Comment

@snipke

Wat wil je weten?

Ik zit nu 25 jaar in het vak en er wordt héél wat, afgerotzooid op het internet. Als je de basisproducten gebruikt dan kom je al héél ver, maar iedereen wil sneller, groter en weet ik veel.

Als er iemand bij mij in zaak komt en ik adviseer hem producten, die hij aanschaft en na 1 maand terugkomt. Dan is het altijd het werkt goed, maar heb je niet wat sterkers. Dat was in 1982 zo en dat is in 2008 nog niet veel veranderd.

Ik heb net een jongen gehad van 17 jaar die via, via had gehoord dat ik ook bij sporters het vetgehalte opmeet. Hij had al zo'n beetje alles geprobeerd wat er te koop was, maar hij had ondergewicht de bovenkant zag er aardig uit, maar ze vergeten de onderkant.

Ik schrijf hem een voedingschema voor en adviseer hem, Whey-Weightgainer 22. Maar hij wou ook vloeibare aminozuren en creatine. Ik heb moeten lullen als brugman, om hem te vertellen dat dat ene product in combinatie met het voedingsschema, voldoende was.

Dat hij daar mee moest beginnen en als het over 50 dagen, hij heeft 2x 2500 gram gekocht 1 voor op de zaak en 1 voor thuis op was, hij opnieuw een afspraak moest maken om opnieuw, gemeten te worden. Immers dan kan je zien of het product werkt, in combinatie met zijn dagelijkse voeding en training.

Ik heb hem geadviseerd om een dagboek bij te houden, daar moet hij in noteren wat hij dagelijks eet en drinkt, plus welke spiergroep hij traint.
              Ook moet hij dan aangeven hoe de training verliep, zo kan je het beste aan je eigen voedingsschema bouwen. Komt hij de volgende keer terug, dan geef ik hem aan wat hij goed doet en wat verkeerd met zijn voedingschema.

Wat zou ik nog meer kunnen doen?

Het verschil tussen al die internet aanbieders en Body-Food is, er zijn er maar weinig die verstand van zaken hebben. En de groots mogelijke rommel aanbieden, het ene product is nog beter dan het andere.

Ik probeer het bij de basis te houden, géén onzin producten recht door zee, daar kom je het verste mee. Dat blijkt ook wel anders hou je het géén 25 jaar vol. Er is nog een verschil ik mag leveren, het moet niet ik doe het omdat ik het leuk werk vind.

Ik was al 5 jaar aan het afbouwen, kom ik erachter dat ik niet zonder mijn werk kan. Dus heb ik met het vrouwtje afgesproken dat ik blijf werken tot het niet meer gaat. Maar ondertussen genieten wij wel van het leven.

Dus mijn advies is hou het bij de basis, probeer alleen een nieuw product uit als de samenstelling beter is dan wat je nu gebruikt.

De basis producten staan beschreven op mijn site, je weet wel hoe je die moet vinden. Regelmatig zie je op Bodynet een banner voorbij schieten effe aanklikken en je weet wat de basis is.

Heb je nog vragen, je kunt mij altijd om raad vragen en dat is helemaal GRATIS en voor NIKS.

M.v.g.
              Mister BodyFood

Comment

heb vandaag je bestelling ontvangen. Bedankt om elke smaak erbij te gooien héhé. Zal strax na de training er al eentje proberen

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                  heb vandaag je bestelling ontvangen. Bedankt om elke smaak erbij te gooien héhé. Zal strax na de training er al eentje proberen
                  1 proefmonster van Whey-95 Mix vond ik zo weinig, dus heb ik alle smaken er bijgevoegd.
                  Laat je nog even weten hoe je de smaken vind?

Comment

Ik gebruik op dit moment helemaal niks.
                    Maar zit er aan te denken om ProMilk te gebruiken.
                    Iemand hier ervaring mee?
                    Ik wil niet teveel aankomen, liefst zelfs niet. Wat is dat een goed product om te gebruiken (hou het liefst zo naturel mogelijk)

Comment

1 proefmonster van Whey-95 Mix vond ik zo weinig, dus heb ik alle smaken er bijgevoegd.
                      Laat je nog even weten hoe je de smaken vind?
                      eerlijkheidhalve moet ik vermelden dat ik je maltodextrine niet echt goed oplosbaar vind. Heb de maltodextrine apart geschaked met water omdat ik de whey zijn smaak puur wilde beoordelen. En er bleef zon plakkerige boel achter, die ik er maar moeilijk uitgewassen kreeg. De maltodextrine zelf is niet geheel smaakloos maar de smaak die je een klein beetje merkt is zeker niet slecht. Enkel het feit dat hij niet echt super oploste viel wat tegen.

Heb daarna de vanille geprobeerd.
                      Moet zeggen, de whey heeft een zeer milde smaak. Niet te sterk en niet te slap. Ik kan maar met 1 merk vergelijken, de choco smaak van xxl nutritions (die ook lekker is trouwens) en die heeft een sterkere smaak (als ik het zo goed uitleg).

De oplosbaarheid van de whey apart heb ik nog niet kunnen beoordelen omwillen van de maltodextrine plakboel die ik toen nog niet verwijderd had.

Maar de smaak is zeker oké, de andere smaken test ik morgen of op een andere dag deze week, en dan zal ik de oplosbaarheid ook laten weten

Comment

Originally posted by Twisters View Post
                        Ik wil niet teveel aankomen, liefst zelfs niet. Wat is dat een goed product om te gebruiken (hou het liefst zo naturel mogelijk)
                        Zou het niet pakken. Voor een mix zou ik eerder iets als syntha6 of matrix pakken (hoewel ik die nog nooit heb getest). 10% Caseïne eiwitten heeft in mijn ogen geen meerwaarde boven geen caseïne eiwitten. Op een shake van 25 gram is dat welgeteld 2,5 gram. Haal daar wat je mist door de factor biologische beschikbaarheid van af en dan blijft er echt bitter weinig caseïne over. Die mct vetten zijn leuk, maar ik zou dan eerder een flesje mct olie kopen en een pot wei. Scheelt toch aardig wat geld en resultaat zal niet echt uit elkaar lopen.
                        Last edited by GeneralIx; 22-01-2008, 22:36.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik nou geen olie koop en alleen die whey eiwitten.
                          Wat is het verschil?
                          Wat raad je me aan als ik niet teveel wil aankomen?

Ik lees er wel veel over, maar kom er niet helemaal uit.
                          Suggesties zijn welkom.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                            eerlijkheidhalve moet ik vermelden dat ik je maltodextrine niet echt goed oplosbaar vind. Heb de maltodextrine apart geschaked met water omdat ik de whey zijn smaak puur wilde beoordelen. En er bleef zon plakkerige boel achter, die ik er maar moeilijk uitgewassen kreeg. De maltodextrine zelf is niet geheel smaakloos maar de smaak die je een klein beetje merkt is zeker niet slecht. Enkel het feit dat hij niet echt super oploste viel wat tegen.

Heb daarna de vanille geprobeerd.
                            Moet zeggen, de whey heeft een zeer milde smaak. Niet te sterk en niet te slap. Ik kan maar met 1 merk vergelijken, de choco smaak van xxl nutritions (die ook lekker is trouwens) en die heeft een sterkere smaak (als ik het zo goed uitleg).

De oplosbaarheid van de whey apart heb ik nog niet kunnen beoordelen omwillen van de maltodextrine plakboel die ik toen nog niet verwijderd had.

Maar de smaak is zeker oké, de andere smaken test ik morgen of op een andere dag deze week, en dan zal ik de oplosbaarheid ook laten weten
                            Eerst water in de shaker of mixer doen en dan de Maltodextrine.
                            Als je eerst de Maltodextrine in de shaker of mixer doet, dan gaat het lekker plakken. Verder wacht ik je berichten af.

Comment

Originally posted by Twisters View Post
                              Wel een duur product.
                              Daarnaast kun je beter geen sodium casseinaat gebruiken, om je nieren te ontzien. Sodium staat voor Natrium en dit staat voor Zout.

@GeneralIx
                              Voor een mix zou ik eerder iets als syntha6 of matrix pakken (hoewel ik die nog nooit heb getest).

Hoe kun je nu het bovenstaande aan bevelen, als je het nog nooit hebt getest?

Comment

Wel een duur product.
                                Daarnaast kun je beter geen sodium casseinaat gebruiken, om je nieren te ontzien. Sodium staat voor Natrium en dit staat voor Zout.

@GeneralIx
                                Voor een mix zou ik eerder iets als syntha6 of matrix pakken (hoewel ik die nog nooit heb getest).

Hoe kun je nu het bovenstaande aan bevelen, als je het nog nooit hebt getest?
                                De syntha6 heb ik nu voor de tweede keer. De matrix beveel ik aan omdat ik het in ieder geval qua samenstelling een heel aardig product vind.
                                Last edited by GeneralIx; 23-01-2008, 08:57.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X