Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    De syntha6 heb ik nu voor de tweede keer. De matrix beveel ik aan omdat ik het in ieder geval qua samenstelling een heel aardig product vind.
    Als je iets gebruikt, dan heb je het toch uitgetest?
    Wat vind je er zo aardig aan?

Comment

Ik zeg dus ook dat ik de syntha6 heb uitgetest maar de matrix niet. Wat ik aardig vind aan de matrix is de mix van wei, ei-albumine en micellar caseïne. Je mag betogen dat het een rotproduct is, maar daar zal ik verder niet op in gaan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
        Eerst water in de shaker of mixer doen en dan de Maltodextrine.
        Als je eerst de Maltodextrine in de shaker of mixer doet, dan gaat het lekker plakken. Verder wacht ik je berichten af.
        ik doe altijd eerst water in de shaker en dan pas poeder, zelfs bij whey.

Zou me verbazen dat ik het nu omgekeerd heb gedaan, alhoewel ik niet 100% zeker ben.

Comment

Ik zeg dus ook dat ik de syntha6 heb uitgetest maar de matrix niet. Wat ik aardig vind aan de matrix is de mix van wei, ei-albumine en micellar caseïne. Je mag betogen dat het een rotproduct is, maar daar zal ik verder niet op in gaan.
          Ik betoog helemaal niets, ik ken het product niet eens.

Maar je moet niet voor mij gaan denken dat kan ik nog steeds zelf, ik ben nog niet aan het dementeren en ik ben ook nog niet seniel

Personen die denken meer te weten van Mister BodyFood dan dat hij zelf van zijn eigen weet, komen bij mij en de andere members niet als één van de slimsten over.

Comment

@ body food : Dat je ervaring hebt en de mensen op een eerlijke manier wil helpen ga ik helemaal niet tegenspreken, echter zoals je ook aangeeft zijn in de buisnis veel andere mensen die niet zo te werk gaan en enkel maar veel willen verkopen op korte tijd wat altijd spijtig is.

Maar wat ik eigenlijk wilde weten, wat is voor u de basis, is dat een whey shake en een suplement als creatine, glutamine of iets anders, wat is voor u de basis

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
              Ik betoog helemaal niets, ik ken het product niet eens.

Maar je moet niet voor mij gaan denken dat kan ik nog steeds zelf, ik ben nog niet aan het dementeren en ik ben ook nog niet seniel

Personen die denken meer te weten van Mister BodyFood dan dat hij zelf van zijn eigen weet, komen bij mij en de andere members niet als één van de slimsten over.
              Betwijfel of je zonder aarzeling voor andere members kunt spreken, denk dat die ook wel zelf willen denken.
              Het was overigens niet bedoeld om voor je te denken, slechts om een (eindeloze) discussie voor te zijn, mocht die zich voor gaan doen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ja jullie 2 voeren de langste discussies hier!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Enige die in de buurt kwam was met Heineken over eieren en cholesterol. Wat overigens wel een heel leuke discussie was.

sigpic

Comment

Betwijfel of je zonder aarzeling voor andere members kunt spreken, denk dat die ook wel zelf willen denken.
                    Het was overigens niet bedoeld om voor je te denken, slechts om een (eindeloze) discussie voor te zijn, mocht die zich voor gaan doen.
                    Heb ik helemaal geen moeite mee, als de andere members het er niet mee eens zouden zijn, trekken ze wel aan de bel. Ik heb die bel nog niet gehoord jij?

Als je een discussie niet leuk vind, dan kan je maar beter je mond dicht houden. Maar als je ergens een antwoord neerzet, dan kan het wezen dat een ander het anders ziet. En dan kan je commentaar verwachten, je kan dan de kop in het zand steken. Maar wat is je reactie dan waard in een andere topic

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      @ body food : Dat je ervaring hebt en de mensen op een eerlijke manier wil helpen ga ik helemaal niet tegenspreken, echter zoals je ook aangeeft zijn in de buisnis veel andere mensen die niet zo te werk gaan en enkel maar veel willen verkopen op korte tijd wat altijd spijtig is.

Maar wat ik eigenlijk wilde weten, wat is voor u de basis, is dat een whey shake en een suplement als creatine, glutamine of iets anders, wat is voor u de basis

Grtz
                      De basis hangt af van wat je wilt bereiken, ik moet dan meer gegevens hebben. Dat kun je het beste doen in een pm en als je het aan anderen wilt vertellen, dan kun je dat zelf posten. Ik heb al antwoord op je pm gegeven omtrent jouw vragen.

Mijn algemene advies, eet s'morgens als een Keizer, eet s'middags als een Koning, eet s'avonds als een President. Eet tussendoor als een Lakei

75% haal je uit je dagelijkse voeding, 20% uit je training en 5% uit mijn aanbevolen producten.

Comment

Enige die in de buurt kwam was met Heineken over eieren en cholesterol. Wat overigens wel een heel leuke discussie was.
                        Wij hebben toch ook wel een pittige discussie gehad

Comment

Ah ja, junkdag ja/nee. Was ook leuk. Mijn eerste.

@ bodyfood
                          Ik vind discussies leuk en leerzaam, mits ze over inhoud gaan. Dat heb ik niet altijd bij je gehad, en op zo'n moment beeindig ik de discussie.

sigpic

Comment

Ah ja, junkdag ja/nee. Was ook leuk. Mijn eerste.

@ bodyfood
                            Ik vind discussies leuk en leerzaam, mits ze over inhoud gaan. Dat heb ik niet altijd bij je gehad, en op zo'n moment beeindig ik de discussie.
                            Nee jij beeindigd een discussie als één andere member, een opmerking maakt.
                            Discussies zijn voor jou alleen leerzaam als het wordt onderbouwd, of die onderbouwingen nu van andere bedrijven komen, die naar zichzelf toe schrijven maakt jou niets uit.

Je wilt niet eens meer in discussie treden, dat heb jezelf aan gegeven.
                            Maar ik zie nu toch weer regelmatig, dat je wel weer in discussie gaat.

Ik noem zo iemand een draaikont, ééntje van doe ik het wél of doe ik hét niet. Pas het in mijn straatje, of past het niet. Je zorgt er zelf voor dat je straks niet meer geloofwaardig overkomt, bij de members.

Andere members mogen ook reageren.

Comment

Naar mijn ervaring zoekt GeneralIx altijd naar wetenschappelijke onderbouwingen door onafhankelijke instituten zoals universiteiten. Dat doe ik sowieso als ik iets met 100% zekerheid wil weten.
                              Ow en naar mijn bescheiden mening is GeneralIx een van de meest betrouwbare personen hier op het forum. En het feit dat ie zelf geen producten verkoopt verstevigd dat vertrouwen alleen maar! No offense.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Naar mijn ervaring zoekt GeneralIx altijd naar wetenschappelijke onderbouwingen door onafhankelijke instituten zoals universiteiten. Dat doe ik sowieso als ik iets met 100% zekerheid wil weten.
                                Ow en naar mijn bescheiden mening is GeneralIx een van de meest betrouwbare personen hier op het forum. En het feit dat ie zelf geen producten verkoopt verstevigd dat vertrouwen alleen maar! No offense.
                                Ik wil je niet afvallen maar dan volg je toch niet alle discussies.
                                Hij haalt hier Ergogenics zijn meeste info. De overige info komt van sites van andere leveranciers.

Omdat hij zelf geen producten verkoopt, hoeft dat nog niet te zeggen dat je dan eerlijke informatie geeft. Verleden week was voor het slapen gaan Micellar Caseine, nu is het weer kwark.

Discussie John Beton.
                                Voeg hier dan kwark bij. De wei is namelijk niet voldoende. Dit voorziet je lichaam niet (bijna) de hele nacht van eiwitten.

In eerdere discussies zegt hij dat whey alleen geschikt is bij het ontbijt en na de training. Dus had hij nu dat ook moeten zeggen, een wei-shake kun je beter niet voor het slapen gaan innemen, maar gebruik magere kwark.
                                Ik zou dat een eerlijker antwoord vinden en een beter advies.

Straks is het weer magere melk, wat hij dus ook niet heeft onderzocht dat daar zetmeel is aan toegevoegd. Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan, maar dat heeft géén zin.

Ik krijg veel pm berichtjes binnen met allemaal vragen, alleen al om het feit dat de members niet meer weten wat ze moeten geloven. Dat is geen goede zaak en ook de bedoeling van dit forum niet.

Ik produceer en verkoop wel voedingssupplementen, maar dan zou er géén vertrouwen in mijn adviezen zijn?

Ik mag op deze topic helemaal géén reclame maken.

Reclame maak ik op de Topic Supplementen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X