Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zolang ze allemaal maar werken toch?

Probleem bij HMB is, is dat het voornamelijk lijkt te werken bij mensen die herstellend zijn van een blessure. Het is ook nog eens behoorlijk prijzig, dus ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen.

Stukje op ergogenics:

HMB doet niet zoveel

Comment

Originally posted by Kevf View Post
      Zolang ze allemaal maar werken toch?

Probleem bij HMB is, is dat het voornamelijk lijkt te werken bij mensen die herstellend zijn van een blessure. Het is ook nog eens behoorlijk prijzig, dus ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen.

Stukje op ergogenics:

HMB doet niet zoveel
      HMB

is

NAB Niet Aan Beginnen

Kijk eens even onder supplementen, ik heb daar ook een stukje geschreven over Glucosamine Sulfaat.
      Last edited by Body-Food; 19-01-2008, 10:03.

Comment

das balen is al besteld maar duur da valt opzich wel mee 100 capsules voor 13.50

Comment

Originally posted by showtime View Post
          das balen is al besteld maar duur da valt opzich wel mee 100 capsules voor 13.50
          Als het niet werkt is het altijd te duur.

Vraag eerst eens info aan via Bodynet, als je wat wilt bestellen dat kan je onnodige uitgaven besparen.

Comment

die jongen heb het al eens eerder gehad en die zei dat ie het wel merkte maja het kan ook misschien tussen de oren zitten

Comment

Nee hoor, HMB kan wel degelijk een positieve functie hebben.

Sportartsen adviseren het ook wel eens aan hun cliënten.

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                Nee hoor, HMB kan wel degelijk een positieve functie hebben.

Sportartsen adviseren het ook wel eens aan hun cliënten.

Grtz.
                Wel eens is niet altijd.

Het werkt wel als je het onder een goede begeleiding, van een arts gebruikt.
                Maar dan wordt het voor leken wel onbetaalbaar. Tenzij je een goede sponsor heb, maar die zijn moeilijk te vinden, zeker in de BBers sport.

Comment

als ik me niet vergis is hmb goed tegen spierverlies, maar je moet al gauw 6gram of meer per dag nemen en daardoor wordt het kostelijk

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                    als ik me niet vergis is hmb goed tegen spierverlies, maar je moet al gauw 6gram of meer per dag nemen en daardoor wordt het kostelijk

Grtz
                    Werkt enkel intraveneus goed. Zou iig een anti-catabolische werking moeten hebben, geloof er zelf niet echt in.

Grtz

Comment

Als ik alles zo eens lees, gebruiken maar weinig members van Bodynet, voedingssupplementen.

Comment

Waarom zouden we als we alles uit voeding zelf halen?

Heb gisteren wat sups van me pa gekregen die hij had liggen. 1 er van was Dymatize Extreme Burn met genoeg capsules voor 2 weken. In dit middel zit efedra...en zal ik je wat zeggen. Heb vandaag 3 caps genomen en zit te shaken, maar het voelt goed Wat minder is het gevoel van enorme warmte over me lichaam.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                          Als ik alles zo eens lees, gebruiken maar weinig members van Bodynet, voedingssupplementen.
                          Wat defineer jij onder voedingssuplementen, ikzelf heb mijn vit.c 1000mg dagelijks en multi vit. , dan nog mijn whey shake,aminozuren en glutamine

Als ik pas begon met trainen heb ik veel sups geprobeerd, maar is enkel een vorm van geld weggooien, heb hier thuis nog staan, creatine, endo stim en insu stim en re charger.

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                            Wat defineer jij onder voedingssuplementen, ikzelf heb mijn vit.c 1000mg dagelijks en multi vit. , dan nog mijn whey shake,aminozuren en glutamine

Als ik pas begon met trainen heb ik veel sups geprobeerd, maar is enkel een vorm van geld weggooien, heb hier thuis nog staan, creatine, endo stim en insu stim en re charger.

Grtz
                            Al meer dan 25 jaar brengt Body-Food® voedingssupplementen op de markt voor mensen die hun lichaam graag goed verzorgen. Want misschien dacht je dat voedingssupplementen alleen voor topsporters zijn, maar dat is niet zo: iedereen kan ze gebruiken. Want wist je dat vitamines en mineralen en afslankproducten ook voedingssupplementen zijn?

Steeds meer mensen ontdekken de waarde van voedingssupplementen. Want supplementen zijn in een gezonde voeding bijna onmisbaar geworden. Dat komt omdat 'gewone' voeding helaas te weinig voedingsstoffen bevat om aan je dagelijkse behoefte te kunnen voldoen. Hiermee bedoelen we dus dat je lichaam uit 'gewone' voedingsmiddelen gewoonweg niet kan halen wat het elke dag nodig heeft. Ook al eet je heel gezond, toch is het bijna onmogelijk om door 'gewone' voeding binnen te krijgen wat je dagelijks aan voedingsstoffen nodig hebt.

En je gooit ook nu nog je geld weg.
                            Immers in je Whey-Shake zitten voldoende aminozuren.
                            En die multi vit is dat een hoog gedoseerde of een lage.

Als je de basis supplementen gebruikt, heb je meer dan voldoende.

Maar als jij alles wilt proberen, kun je niet zeggen dat de juiste voedingssupplementen een vorm is van geld weggooien.
                            Last edited by Body-Food; 21-01-2008, 08:33.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Waarom zouden we als we alles uit voeding zelf halen?

Heb gisteren wat sups van me pa gekregen die hij had liggen. 1 er van was Dymatize Extreme Burn met genoeg capsules voor 2 weken. In dit middel zit efedra...en zal ik je wat zeggen. Heb vandaag 3 caps genomen en zit te shaken, maar het voelt goed Wat minder is het gevoel van enorme warmte over me lichaam.
                              Heb jij niet geleerd, dat je nooit geen medicijnen van een ander moet gebruiken? Efedra c.q efedrine is een geneesmiddel!

Kijk ook eens op perma link# 21 van deze topic, je bericht van 15 januari 2008, daar schrijf je toch iets anders. Die producten haal je allemaal uit je dagelijkse voeding, moeten wij je nog serieus nemen?

Comment

Of je me serieus blijft nemen moet jij weten. Ik ben gewoon wat halve potjes supplementn van me pa aan het opmaken onder het mom van: "het is gratis en ik ben benieuwd wat het nu voor praktisch effect heeft op mij". Als ik het zelf moest kopen zou ik als fatburner pas rond de 12% ofzo beginnen en dan een Lipo6 of zo gebruiken.

En tja...mensen ontwikkelen zich. Stellen hun meningen bij aan nieuw vergaarde inzichten/kennis. Dus wat je 2 maanden als mening had kan nu opeens anders zijn.
                                Last edited by Falstyr; 21-01-2008, 09:42.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X