lol thanks Falstyr deze topic mag dus dicht
Welke supplementen gebruik je en waarom?
Collapse
X
-
Als die ban van Body-Food dan ook wordt opgeheven, dan kan hij eventueel ook zelf weer antwoorden geven c.q discussies beginnen
Daarnaast kunnen vele anderen net zoals ik nog veel leren van Body-Food, die héél veel weet van voedingssupplementen.
Iemand die vertelt hoe de vork in de steel zit, omtrent voedingssupplementen. Wat zin heeft en wat onzin is, wat waar is en wat niet waar is....
Geliefd bij zijn afnemers, verdoemd en gebanned bij zijn on-collega\'s.
Comment
-
is het nog nodig om visolie te gaan gebruiken als je al lijnzaadolie gebruikt?
en wat is een goede multivitamine? ik had voorheen centrum performance, maar ik heb me laatst laten vertellen dat die commerciele multivitamines niet voldoende zijn.Anything worth having, is worth working hard for!
Comment
-
Zal hem wel even mergen met het andere."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by shuriv View Postis het nog nodig om visolie te gaan gebruiken als je al lijnzaadolie gebruikt?
en wat is een goede multivitamine? ik had voorheen centrum performance, maar ik heb me laatst laten vertellen dat die commerciele multivitamines niet voldoende zijn.
in vis olie zitten 2 soorten vetten namlijk eicospanteanioc acid (EPA) en docosahexaenoic acid (DHA). Lijnzaadolie (flax seed) is rijk aan alpha-linolenic dat is zeg maar de hoofd olie van EPA en DHA, Hoewel het bijna een zelfde structuur heeft zijn ze echter niet hetzelfde.
Je lichaam heeft de mogelheid om alpha-linolenic snel om te zetten naar eicospanteanioc en veel langzamer naar docosahexaenioc.
Je lichaam zou ongeveer 11 gram alpha-linolenic nodig hebben om 1 gram docosahexaenioc en eicospanteanioc aan te maken. Maar veschillende voedsel die je eet kunnen het process verhinderen,
dus met andere woorden bijde zijn van belang.. linolenic wordt omgezet isn EPA en DHA (DHA wat langzamer) en in fish oil is het al omgezet naar EPA en DHA waardoor jel ichaam de alpha-linolenic voor wat anders kan gebruien of om kan zetten wanneer het nodig is
hoop dat dit iets duidelijker is
Comment
-
-
Aan suplementen gebruik ik:
Creatine monohydraat (cothic suplements) voor spiergoei/kracht
Wey isolaat (precision engineered) eiwittenaanvulling, herstel spieren
Amino 1500 +glutamine500(precision engineered) herstel/aanvulling
Vitamine C 1000mg esther, antioxidant
Multivitamine complex, als extra aanvulling op mijn voeding.
Visoliecapsules 1000mg (Triomar) als extra aanvulling op mijn voeding
Q10 30mg (van de tuinen) als antioxidant.
Hijs fijn!
Comment
-
ik gebruk nu momenteell
eiwit Shake
Vyo-tech - oryx vanille
Amino
Twinlab - Amino Fuel
Fish oil
Optimum Fish oil
Sesamin oil
S.A.N. - Sesamin oil
ALA
S.A.N. Na-r-ala
PWO (post workout)
S.A.N. - Element (waxi maize betere vorm van dextrose)
Fatburner
MAN - Scorch
Nighttime fatburner
USPlabs
cAMPHIBOLIC
ZMA (voor het slapen
Optimum ZMA
Multivitamine
Universal Animal pak
Creatine
S.A.N. - V12 Turbo
Comment
-
-
@ sakurakilla
Sommige boys van 19 jaar laten zich alles wijsmaken, die geloven namelijk nog in sprookjes. Wist je als je keutels gebruikt, dat je smaak verbeterd en je minder gaat fantiseren....
Maar ik heb mij laten vertellen dat het komt, van al die buitenlandse merken. Het ene verhaal is nog mooier dan het andere verhaal, daar zit een goede marketing achter. Maar het is al gebleken dat die buitenlandse merken het niet zo nauw nemen, met de waarheid. Immers er wordt toch niet gecontroleerd, door de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit.
Ik gebruik liever producten die gewoon in Nederland worden geproduceerd en die wél worden gecontroleerd en bewaakt door de V.W.A. Dan kan ik indien er iets niet in orde is, het bedrijf dat het geleverd heeft aansprakelijk stellen....
Comment
-
Originally posted by Fanatic View Post@ sakurakilla
Sommige boys van 19 jaar laten zich alles wijsmaken, die geloven namelijk nog in sprookjes. Wist je als je keutels gebruikt, dat je smaak verbeterd en je minder gaat fantiseren....
Maar ik heb mij laten vertellen dat het komt, van al die buitenlandse merken. Het ene verhaal is nog mooier dan het andere verhaal, daar zit een goede marketing achter. Maar het is al gebleken dat die buitenlandse merken het niet zo nauw nemen, met de waarheid. Immers er wordt toch niet gecontroleerd, door de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit.
Ik gebruik liever producten die gewoon in Nederland worden geproduceerd en die wél worden gecontroleerd en bewaakt door de V.W.A. Dan kan ik indien er iets niet in orde is, het bedrijf dat het geleverd heeft aansprakelijk stellen....
check me post zie je wat ik heb bereik in 1 maand en 3 dagen met de sups hierboven
en over wijsmaken???
sakura does do the research first
btw wat zijn keutels??
ik denk dat je dat minder moet gaan nemen dan fanatic :O
en je zegt
Maar het is al gebleken dat die buitenlandse merken het niet zo nauw nemen, met de waarheid. Immers er wordt toch niet gecontroleerd, door de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit.
dat geloof ik zeker...want ieder bb in de wereld zit aan nederlandse sups zoals body-food bijv =)
en niet door de nl voesel waren autoriteit gecontroleerd..umms als ik me niet vergis was Unirversal Animal pak bijna verboden gemaak hier omdat de vitamine dosering veels te hoog was..zat namelijk best veel vitamine D erin...advies van universal was 2 pakjes op een dag maar dat was het ADVIES van hun...en door de nl voedsel en waren autoriteit werd vestgesteld dat meer dan 1.5 van het zakje dan gevaarlijk zou zijn..maar aangezien de meerste tog maar 1 zakje nemenLast edited by sakurakilla; 12-05-2008, 08:42.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
21 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment