BCAA Liquid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    over welke van dyamatiz heb je het kevf... is het toevallig deze
    BCAA Complex 5050: Dymatize Nutrition Products
    Nee die is het niet, hij heeft het over tabletten en jij over een poeder....

Sommige papegaaien moet je nog van alles leren, die kunnen weinig uit zichzelf

Comment

Originally posted by Kevf View Post
      2,2 GR per 3 tabs.

excuus
      maar dat zijn goede tabs , die merk je ook als je die neemt ,ik nam altijd voor de training maar dan 6 tabletten, super pomp

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Hebben jullie ervaring met een vloeibare BCAA, in een hoog gedoseerde vorm.
        Ik geloof daar niet in in die vloeibaare sups,want ik merk er niets van .
        van tabletten wel ,zodra ik een goed pomp krijg tijdens de training weet ik dat het het goede produkten zijn.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
          Ik geloof daar niet in in die vloeibaare sups,want ik merk er niets van .
          van tabletten wel ,zodra ik een goed pomp krijg tijdens de training weet ik dat het het goede produkten zijn.
          Van BCAA krijg je geen pomp het zijn namelijk L-Aminozuren, als jij daar wel een pomp van krijgt dan ben je UNIEK....

Comment

Van BCAA krijg je geen pomp het zijn namelijk L-Aminozuren, als jij daar wel een pomp van krijgt dan ben je UNIEK....
            wat babele jij een onzin kerel van bca krijg je geen pomp ik dacht het dus wel. Dan heb jij geen ervaring met je lichaam boy.
            Laat ik het zo vragen ,train je wel

Comment

wat babele jij een onzin kerel van bca krijg je geen pomp ik dacht het dus wel. Dan heb jij geen ervaring met je lichaam boy.
              Laat ik het zo vragen ,train je wel
              Waar haal je het vandaan dat je een pomp krijg van BCAA....

Lees het nog eens, ik heb het langzaam opgeschreven omdat je niet snel kan lezen....

BCAA voor optimaal spierherstel!
              De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.

B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.

B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei!
              Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.

Bron: Perfect Body

Comment

Waar haal je het vandaan dat je een pomp krijg van BCAA....

Lees het nog eens, ik heb het langzaam opgeschreven omdat je niet snel kan lezen....

BCAA voor optimaal spierherstel!
                De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.

B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.

B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei!
                Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.

Bron: Perfect Body
                dit is toch al eeuwen oud kerel deze info, wedden de dit staat op je label.
                dit is commerciële info, dat komt niet uit je eigen ervaring.

Comment

dit is toch al eeuwen oud kerel deze info, wedden de dit staat op je label.
                  dit is commerciële info, dat komt niet uit je eigen ervaring.
                  Heb je weer in je glazen bol gekeken, je takelt per dag af. Het blijkt dat je in Azië sneller oud wordt. Ik heb geen label laat staan het product, daarnaast weet je helemaal niets van mijn ervaringen, waar je bol al niet goed voor is ....

Comment

Heb je weer in je glazen bol gekeken, je takelt per dag af. Het blijkt dat je in Azië sneller oud wordt. Ik heb geen label laat staan het product, daarnaast weet je helemaal niets van mijn ervaringen, waar je bol al niet goed voor is ....

Comment

Zijn er nog meer members die een pomp krijgen van BCAA of andere L-Aminozuren....

Comment

weet je wat irritant is.. Jullie hebben het over BCAA + pump. En dan kom jij weer met een dom reactie. Het bljkt dat je in azie sneller oud wordt. en Heb je in je glazen bol gekeken WTF SLAAT DAT OP FANATIC!!! als je niet normaal kan praten over het onderwerp reageer dan ook niet en ga geen andere dingen bij halen.

Comment

weet je wat irritant is.. Jullie hebben het over BCAA + pump. En dan kom jij weer met een dom reactie. Het bljkt dat je in azie sneller oud wordt. en Heb je in je glazen bol gekeken WTF SLAAT DAT OP FANATIC!!! als je niet normaal kan praten over het onderwerp reageer dan ook niet en ga geen andere dingen bij halen.
                          Mag ik je er op wijzen dat ik de TS ben.
                          Domme reacties krijgen domme antwoorden.

Comment

het maakt niet uit of je de ts bent of niet het is niet dat je speciale rechten krijg. hou het ontopic en ga niet iets anders bijhalen

Comment

het maakt niet uit of je de ts bent of niet het is niet dat je speciale rechten krijg. hou het ontopic en ga niet iets anders bijhalen
                              Krijg ik anders hier ook een topic ban, kerel denk jij dat je nu speciale rechten heb. Omdat de generaal het niet even helemaal kon volgen, waar het over ging.

Comment

Krijg ik anders hier ook een topic ban, kerel denk jij dat je nu speciale rechten heb. Omdat de generaal het niet even helemaal kon volgen, waar het over ging.
                                Ik heb nooit gezegd dat ik speciale rechten heb… Leipe zit nu in azie. Jullie hebben beide een discussie over BCAA en het opgepump gevoel.. Het fijt dat hij in azie is nu en jij dit zegt:

Heb je weer in je glazen bol gekeken, je takelt per dag af. Het blijkt dat je in Azië sneller oud wordt

Vind ik heel erg onacceptabel en respectloos. Daar gaat het mij voornamelijk om

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X