BCAA Liquid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Krijg ik anders hier ook een topic ban, kerel denk jij dat je nu speciale rechten heb. Omdat de generaal het niet even helemaal kon volgen, waar het over ging.
    Hou nochthans heel aardig bij waar alles over gaat, en de onzin die er af en toe naar boven komt...
    En vergeet niet, ik had je al een waarschuwing gegeven over het persoonlijk maken van discussies, als je die dan negeert krijg je dit soort dingen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Hou nochthans heel aardig bij waar alles over gaat, en de onzin die er af en toe naar boven komt...
      En vergeet niet, ik had je al een waarschuwing gegeven over het persoonlijk maken van discussies, als je die dan negeert krijg je dit soort dingen.
      Bedoel je deze:
      Discussies op gematigde toon anders verwijder ik het een en ander en de volgende die een aanvallende toon aanslaat tegen iemand, iemands huisdier of wat dan ook krijgt een ban van een week, en wie het dan nog niet snapt een permanente. Jullie zijn volwassen, gedraag je ook zo.

Volgens mij is dat bericht voor iedereen bedoeld.
      Sommige discussies worden persoonlijk gemaakt door beide partijen, immers waar er twee kiften hebben er twee schuld.

Het is dan eerlijker en oprechter om beide een waarschuwing te geven, anders kan die ander het namelijk opvatten, van ik ga niet te ver. Dus die blijft vrolijk doorgaan, met alle gevolgen vandien.

Omtrent iemands huisdier die plaats ik nu, in de moppentrommel van Been onder altijd leuk.

Comment

Ik neem aan dat dat de gedeelte bedoelt was voor jou en mij in een andere topic. En wij hebben beide een waarschuwing gekregen

Zoals jij zegt waar er twee kiften hebben er twee schuld.
        Als er niemand tusseninkomt dan blijft het maar doorgaan. In het vorige topic was mr Ix tusseningekomen en heeft het meteen beëindigd.

Wat jij zij vond ik gewoon onacceptabel en vond dat het nodig was dat er iemand tussen kwam om je erop te wijzen dat het te persoonlijker wordt

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          Ik neem aan dat dat de gedeelte bedoelt was voor jou en mij in een andere topic. En wij hebben beide een waarschuwing gekregen

Zoals jij zegt waar er twee kiften hebben er twee schuld.
          Als er niemand tusseninkomt dan blijft het maar doorgaan. In het vorige topic was mr Ix tusseningekomen en heeft het meteen beëindigd.

Wat jij zij vond ik gewoon onacceptabel en vond dat het nodig was dat er iemand tussen kwam om je erop te wijzen dat het te persoonlijker wordt
          Leipe Ouwe kan prima voor zichzelf opkomen, ook vanuit Azië.
          Alleen je moet geen dingen plaatsen die volkomen onzin zijn, o.a dat je van BCAA een pomp kan krijgen. Dat is pas onacceptabel, dat heet ook wel valse voorlichting geven.

Comment

Leipe Ouwe kan prima voor zichzelf opkomen, ook vanuit Azië.
            Alleen je moet geen dingen plaatsen die volkomen onzin zijn, o.a dat je van BCAA een pomp kan krijgen. Dat is pas onacceptabel, dat heet ook wel valse voorlichting geven.
            Dat leipe voorzichzelf kan opkomen van azie zal best. Als hij van BCAA een pump krijg of niet dat is punt 2.. dat vind hij. Bovendien vind ik ook niet dat hij valse voorlichting geeft omdat hij vind dat hij mischien darvaan een pump kan krijgen

Comment

Bedoel je deze:
              Discussies op gematigde toon anders verwijder ik het een en ander en de volgende die een aanvallende toon aanslaat tegen iemand, iemands huisdier of wat dan ook krijgt een ban van een week, en wie het dan nog niet snapt een permanente. Jullie zijn volwassen, gedraag je ook zo.

Volgens mij is dat bericht voor iedereen bedoeld.
              Sommige discussies worden persoonlijk gemaakt door beide partijen, immers waar er twee kiften hebben er twee schuld.

Het is dan eerlijker en oprechter om beide een waarschuwing te geven, anders kan die ander het namelijk opvatten, van ik ga niet te ver. Dus die blijft vrolijk doorgaan, met alle gevolgen vandien.

Omtrent iemands huisdier die plaats ik nu, in de moppentrommel van Been onder altijd leuk.
              Bericht is ook voor iedereen bedoeld. Staat er ook behoorlijk duidelijk. Ik heb sakura per pm ook wat gestuurd, maar dat hoef jij allemaal niet te weten, ben jou geen verantwoording verschuldigd.
              Discussie over mijn waarschuwingen e.d. is nu overigens klaar. Wil je toch nog een laatste woord hebben mag je het via pm doen.

Grtz,
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat een debat zeg...
                Echt onzin.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik gebruik gewoon algemene aminozuren zit BCAA ook in

Comment

ik vindt BCAA echt wel goed werken. veel minder snel spierpijn

Comment

ik neem mijn bcaa 20 min voor me training...gewoon caps

Comment

Vloeibare amino's neem ik gemixed met een AA drink direct na de training. Op andere momenten van de dag eet ik gewoon eiwitten.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X