Sterkste Stackers op dit moment..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De vetverbranders waarmee ik ervaring heb zijn Venom Hyperdrive 3.0 en Mitotropin. Beide merkte ik het effect zeker van, kan ze beide aanraden.

Eet verder goed, ga niet te diep zitten, train flink in de sportschool met na afloop wat HIIT, doe dit 3x per week en hou dat vol.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Hale choma tsje torreh?

Geen idee of ik het goed schrijf, maar de vriend van mn ma is ook van iraanse afkomst

Over je spieropbouw: testosteron is hier een grote bepalende factor. Mannen maken 7 mg per dag aan, vrouwen daarentegen 1 of 2 ofzo. Vandaar dat vrouwen nooit zo hard kunnen gaan als mannen. Wees blij, want dit is gewoon te lelijk. Als vrouw wordt je echt niet snel te groot.
      haha leuk! :P naja je spreekt het zo iniedergeval uit
      merci khobam ja ik wil ook alleen droog worden..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Je bent toch niet op je teentjes getrapt. Maar goed.. ik zal wel stoppen met advies geven. Misschien dat iemand anders je kan helpen.

En inderdaad het was een grapje.
        Wat een verschil tussen de reactie hier en bij Persianboy
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Wat een verschil tussen de reactie hier en bij Persianboy
          Persianboy is een idioot waar ik graag een dildo in de bek stop..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Persianboy is een idioot waar ik graag een dildo in de bek stop..
            Lolz
            Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
              Haha Nex

En mijn dan, krijg ik ook nog reactie Ik wil een trainingsmaat :P Jij bent een goeie trainingsmaat

Ps: Fuck Stackers, doe het lekker natuurlijk in plaats van die troep, half uurtje per dag hardlopen veel water en koppen groene thee en maximaal 1 kop koffie per dag lijkt me beter dan een of andere Stacker. En je voedingsbehoefte met 200 kcal ongeveer verminderen
              Haha als ik wil gaan trainen ga ik wel in amsterdam met een vriendin trainen maar mischien kan je met haar trainen ..

maar ik ga binnenkort verhuizen dus dan ga ik pas beginnen met trainen
              maar koffie heb ik slechte ervaring mee .. eens had ik met een kop heet water ge-experimenteerd met meer dan 5 lepels koffie of meer geen idee in de ochtend en daarna ging ik werken voor eneco deur aan deur.. en dat was niet echt een leuk gevoel best dom actie volgens mij hou ik van overdrijven met dingen..

bovendien koffie en dat soort dingen werken niet voor mij.. ik kan een kop koffie drinken en alsnog gaan slapen.. of energiedrank etc..

maar stackers heb ik lipo 6x geprobeerd was wel ok maar niet echt sterk! in begin wel.. na 3 dagen al minder resultaat
              Last edited by preciouss; 03-03-2009, 20:50.

Comment

Originally posted by preciouss View Post
                haha leuk! :P naja je spreekt het zo iniedergeval uit
                merci khobam ja ik wil ook alleen droog worden..
                Als je onder behoefte eet zal je ook sowieso geen massa aanzetten, dus dat zal wel goed komen

Heb je al een voedings- en trainingsschema? En waar staan die?

Godda haves

edit: over die koffie: caffeïne boost je stofwisseling en zorgt dus indirect voor meer vetverbranding (als je de overige dingen goed doet). Alleen maar mooi dat je lekker kan pitten! ALs ik overdag om 5 uur ofzo 2-3 bakken sterke koffie zip, lig ik om 4 uur 's nachts nog steeds in mn bed te trippen en te denken hoe hard ik de volgende keer wel niet op de deadlift ga
                Last edited by Leo1988; 03-03-2009, 20:57.
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by preciouss View Post
                  Haha als ik wil gaan trainen ga ik wel in amsterdam met een vriendin trainen maar mischien kan je met haar trainen ..

maar ik ga binnenkort verhuizen dus dan ga ik pas beginnen met trainen
                  maar koffie heb ik slechte ervaring mee .. eens had ik met een kop heet water ge-experimenteerd met meer dan 5 lepels koffie of meer geen idee in de ochtend en daarna ging ik werken voor eneco deur aan deur.. en dat was niet echt een leuk gevoel best dom actie volgens mij hou ik van overdrijven met dingen..

bovendien koffie en dat soort dingen werken niet voor mij.. ik kan een kop koffie drinken en alsnog gaan slapen.. of energiedrank etc..

maar stackers heb ik lipo 6x geprobeerd was wel ok maar niet echt sterk! in begin wel.. na 3 dagen al minder resultaat

Oke, dan train ik wel met haar (A) En train je nog niet ? Wel doen :P vooral hardlopen dat is echt lekker ik doe het elke avond na me werk gelijk en daarna kracht training maar koffie moet je sowieso niet teveel nemen of zoveel schepjes erin doen, 5 lepels haha wat is dat Iraanse koffie, En koffie werkt wel hoor, moet je maximaal 1 bakkie sochtends met 1 schepje suiker nemen. En energie drank kan je altijd nemen bij cardio moment vindt ik zelf. Maar de stackers zou ik gewoon laten liggen beter op natuur, heeft betere resultaat en clean.

Maar als je is een keer in Amsterdam gaat trainen wil je dan een westrijdje hardlopen ?
                  Wat ben ik een spetter

Comment

Gast het is toch geen dating site
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Haha Date dan maar Leo of wil jij westrijdje hardlopen en kracht training ? Je hebt trouwens zelfde status als mijn alleen meer vetlaagjes

Last edited by cybersul; 03-03-2009, 21:03.
                      Wat ben ik een spetter

Comment

[quote=cybersul;513127] Je hebt trouwens zelfde status als mijn alleen meer vetlaagjes

That's how I like it Lekker zacht en dik.

Daarnaast haat ik hardlopen (ik loop wel altijd in de zomer uren in het bos op een nuchtere maag in mn zwembroek te trippen op een stacker ) en ik vraag me af hoe je een wedstrijdje krachttraining wilt doen? Ik heb te weinig specifiek op kracht getraind, dus je beat me op de helft waarschijnlijk

Is dit trouwens een versiertruuc?

Comment

Niet?
                          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Dan ben ik bang dat je hier ook onder valse voorwendselen heen bent gelokt

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                              Hallo, prachtig verhaal ! Wonderbaarlijk zeg :P Maar heb je een vriend en woon je ook in Amsterdam ik zoek namelijk een vrouwlijke trainingsmaat :P
                              Relatieplanet Dating voor singles op zoek naar een serieuze relatie, date of vriendschap

en op google vind je nog wel een paar van dit soort sites

GL with it

Comment

shit hebben ze jou ook van alles beloofd??
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X