Sterkste Stackers op dit moment..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gideondk View Post
    Ik krijg steeds meer het gevoel dat de helft meer aan het sjansen is dan informatie aan het geven is :P
    Ja ik dus..

Pagina 95 x bezocht... in de tijd dat ik hier zit en met het aantal berichten ben ik minder populair.. ik verander me naam maar even in chantal en zet even een foto van een model erop.. muhaha..
    Last edited by Nex-; 04-03-2009, 11:16.

Comment

Hey dame.. ik wil niet alteveel op de rest hier ingaan omdat die een date maatje zoeken denk he ik haha. Maar ikzelf heb behoorlijk veel supplementen gebruikt (volgensmij niemand hier zoveel als mij)

vetburners die ik zelf gebruitk hebt zijn

venom hyperdrive
      scorch
      lypo6
      hydroxycut
      ouwde stacker (met ephedrine)
      animal cuts
      amp

van alle burners hier heb ik het meeste gemerkt van scorch en venomen hyperdrive. Maar de venom hyperdrive had ik toen de tijd uit america gehaalt en bevatte de stof hoodia die in europa verboden is (beschermde plantsoort)

In combinatie met scorch en venomen (niet beide tegelijk) en een goed dieet scheme ben ik in 3.5 maanden 19kg afgevallen (staat een log hier ergens)

Verder las ik ook op pagina 1 iets van vendetta. Het smaakt lekker dat is het zeker maar voor dat geld ga je echt teleurgesteld worden. Als je 3x in de week traint en je neemt de normale dosering gaat het nog geen 12 dagen mee.

en ja ik weet ik WAS!!! supplementen verslaafd
      Verder sluit ik mij aan wat falstyr zegt

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
        Hey dame.. ik wil niet alteveel op de rest hier ingaan omdat die een date maatje zoeken denk he ik haha. Maar ikzelf heb behoorlijk veel supplementen gebruikt (volgensmij niemand hier zoveel als mij)

venom hyperdrive
        scorch
        lypo6
        hydroxycut
        animal cuts
        amp

van alle burners hier heb ik het meeste gemerkt van scorch en venomen hyperdrive. Maar de venom hyperdrive had ik toen de tijd uit america gehaalt en bevatte de stof hoodia die in europa verboden is (beschermde plantsoort)

In combinatie met scorch en venomen (niet beide tegelijk) en een goed dieet scheme ben ik in 3.5 maanden 19kg afgevallen (staat een log hier ergens)

Verder las ik ook op pagina 1 iets van vendetta. Het smaakt lekker dat is het zeker maar voor dat geld ga je echt teleurgesteld worden. Als je 3x in de week traint en je neemt de normale dosering gaat het nog geen 12 dagen mee.

Als de gene eruit ziet als op de foto... WAT MOET ZE DAN MET EEN VETBURNER??
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

valsspeler!! die shizzle moet ik ook

Comment

Originally posted by preciouss View Post
            ja maar als ik 1 uur ga rennen en buikspieroefeningen doe.. bereik ik echt veel.. zo ie zo wil ik wat afvallen en een strakkere lichaam/buikje
            en ik had ook nog wat anders bij geschreven maar goed lol..
            Misschien veel vergeleken met de meeste andere mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar niks vergeleken met wat je KAN bereiken als je nou gewoon eens een goed trainings- en voedingsschema neemt! Waarom wil je nou niet aan krachttraining doen? Het jaagt je stofwisseling de lucht in en beschermt je spieren. Daarnaast is een uur cardio nutteloos. Niks vergeleken met een 4 minuten tabata of een 20 minuten HiiT!

Als je nou gewoon luistert en niet zon koppige dame uithangt zal je in de zomer heel tevreden zijn over je uiterlijk
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              RPM/Drive zijn geen cut producten. Ze geven wel lekker veel energie om te sporten.

Dansen kan gezien worden als cardio.

Dus dan moet je alleen nog met gewichten gaan trainen op andere dagen. Waarom? Omdat het je verbranding verhoogd. En als vrouw zijnde ga je echt neit snel spiermassa ontwikkelen omdat je minder testosteron produceerd. En nee buikspieren trainen helpt niet. Die spiergroep is te klein om iets uit te halen, je moet gewoon het volledig lichaam trainen. Daarnaast zorgen spiertjes er voor dat je er strak uit ziet ipv een kleinere plofferige versie van wat je nu bent. En als je samengestelde oefeningen doet zul je ook een strak middel ontwikkelen.
              okey en hoe kan ik dan het volledige lichaam trainen? met de andere dingen die ik doe.. ?

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

venom hyperdrive
                scorch
                lypo6
                hydroxycut
                animal cuts
                amp

hey tnx venom hyperdrive lijkt dus best bekend.. onderandere bij veel mensen

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Misschien veel vergeleken met de meeste andere mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar niks vergeleken met wat je KAN bereiken als je nou gewoon eens een goed trainings- en voedingsschema neemt! Waarom wil je nou niet aan krachttraining doen? Het jaagt je stofwisseling de lucht in en beschermt je spieren. Daarnaast is een uur cardio nutteloos. Niks vergeleken met een 4 minuten tabata of een 20 minuten HiiT!

Als je nou gewoon luistert en niet zon koppige dame uithangt zal je in de zomer heel tevreden zijn over je uiterlijk
                  ik snap nog steeds niet wat een krachttraining is
                  en een tabata of een Hitt kan je dat ook gewoon thuis doen ? is er een topic over?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Ja ik dus..

Pagina 95 x bezocht... in de tijd dat ik hier zit en met het aantal berichten ben ik minder populair.. ik verander me naam maar even in chantal en zet even een foto van een model erop.. muhaha..
                    Dat zal Chantal of eerder gezegd die model die je chantal gaat noemen niet zo leuk vinden en wat dacht je van een mooiere naam dan het al bekende chantal..

Comment

• Originally posted by preciouss View Post
                      ik snap nog steeds niet wat een krachttraining is
                      en een tabata of een Hitt kan je dat ook gewoon thuis doen ? is er een topic over?
                      Je weet niet wat een krachttraining is

In dat geval zal ik mn advies herhaling: ga nou eens rondlezen! Je doet er helemaal geen moeite voor en zelfs de basis kennis heb je niet. Je kan niet van ons verwachten dat we je precies vertellen op wat voor tijdstip je wat en hoeveel gaat eten en wanneer je welke oefeningen gaat doen op wat voor gewicht. Je zult zelf SSCHHHEEEMAAAAA'SSS moeten maken die je hier dan post ter discussie.

Geloof mij maar: als je een jongen was, was je door IEDEREEN genadeloos met de grond gelijk gemaakt en had je 86 ban's aan je aars.
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                        Je weet niet wat een krachttraining is

In dat geval zal ik mn advies herhaling: ga nou eens rondlezen! Je doet er helemaal geen moeite voor en zelfs de basis kennis heb je niet. Je kan niet van ons verwachten dat we je precies vertellen op wat voor tijdstip je wat en hoeveel gaat eten en wanneer je welke oefeningen gaat doen op wat voor gewicht. Je zult zelf SSCHHHEEEMAAAAA'SSS moeten maken die je hier dan post ter discussie.

Geloof mij maar: als je een jongen was, was je door IEDEREEN genadeloos met de grond gelijk gemaakt en had je 86 ban's aan je aars.
                        Zomaar Ban... :P als je in een topic scheldt wel maar goed
                        dus ik moet in het topic rondlezen of op google ? :P ja.. zal ik doen tnx

Comment

• Nee, niet op google. Hier op het forum kan je wat topics volgen die je bij de search hebt gevonden waarvan jij denkt dat die belangrijk voor je kunnen zijn. Zo doe je een hele hoop kennis op en bespaar je iedereen een hoop frustratie

Comment

• Originally posted by preciouss View Post
                            Zomaar Ban... :P als je in een topic scheldt wel maar goed
                            dus ik moet in het topic rondlezen of op google ? :P ja.. zal ik doen tnx
                            in jou voordeel.. bijna de gehele forum bestaad uit mannen en je bent bij hun goed in de smaak gevallen.. dus als ik jou was zou ik misbruik hiervan maken en zoveel mogelijk vragen stellen hahaha

mischien kan pinacolada ertussen komen (die is vrouw)

Comment

• Ik zat inderdaad wat na te denken.. hoe zou Nex- nog reageren als het een jongen was..? Niet bepaalds best nee..

Maar goed. Ik raad je toch aan de stiekies even goed door te lezen. Even bij de supplementen sectie kijken en in ieder geval een poging wagen om een voedingschema te maken.

Met de basis stappen.

Voeding
                              Training
                              Rust

Ben je echt veel sneller bij je doel..

@ Suikergorilla

We hebben hier aardig wat vrouwen.. ze zijn alleen niet altijd even veel actied.. :l Jij schrikt ze allemaal af.. foei.

Comment

• Sterke fatburners zijn Venom hyperdrive en ergopharm amp v2

als je één van deze combineerd met MDY - fatblocker

dan moet je een heel eind komen.

Denk er wel aan dat het geen wondermiddeltjes zijn. De effecten zul je zeker
                                merken. Maar je moet je voeding en training ook goed op orde hebben
                                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X