Originally posted by preciouss
View Post
Sterkste Stackers op dit moment..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
-
Originally posted by Nex- View PostDaar zijn inderdaad forums voor maar voor een mooi meid maakt iedereen wel wat extra tijd vrij.. haha ... let maar niet op mijn humor. Op z'n Iraans..
Maar goed. Ik wilde je een supplement aanraden, echter heb ik geen idee of het bij vrouwen even goed werkt, maar ik ben persoonlijk zeer te spreken over Hyperdrol x2, al dan wel in combinatie met Mass FX maar ik denk dat jij dat laatste niet nodig hebt.
Hydroxycut is ook goed. Wellicht RPM en drive, (ben zeer te spreken over RPM).
Hydroxycutt of RPM en Drive nooit van gehoord? dus wat is nou echt sterk? want nu weet ik het helemaal niet meer..
Comment
-
Aangezien je duidelijk last hebt van besluiteloosheid help ik je wel: koop maar venom hyperdrive. Je zal er geen spijt van krijgen
Maar wel krachttraining erbij toch?? Je gaat er geen massa mee aanzetten, maar meer dat je nog wat van je spieren behoud, anders gaat het echt lelijk worden!!
- Dieet opstellen en posten
- Trainingsschema uit de stickies halen (fullbody)
- elke dag wat meer eten dan je nu doet, tot je hoog genoeg zit (2000 kcal ofzo, je hebt niet zo heel veel nodig)
- tegelijkertijd beginnen met trainen (krachttraining)
- na een paar weken cardio erbij (hiit of tabata)
- de laatste procentjes vet haal je dan weg met die burner
En nou aan de slag: lezen en schema's maken!22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Je kan eigenlijk niet zeggen welke fatburner het meest krachtige is. Dit zijn dus dingen die je zelf moet uitproberen en even vergelijken wat het beste voor jou werkt. Iedereen reageert anders op bepaalde supplementen.
Neem van mij maar aan dat hyperdrol X2 erg goed is, (Leo heeft er ook ervaring mee), echter of het voor jou ook goed werkt, dat is een tweede. Ik was door dat spul in ieder geval als een natte doek aan het trainen in de gym.
Hydroxycut is zeer bekend maar imo ook aardig overrated. Je zou het kunnen proberen, ik heb er verder geen ervaring mee. Heb wel een vriend die er zeer te spreken over is.
RPM en Drive is een goede combi, ik heb persoonlijk alleen ervaring met RPM en ben daar gewoon goed over te spreken.
Zie hier.
RPM / DRIVE
Hydroxycut = goed spul
Stacker 4
Animal Cuts = geweldig supplement!
AMP V2
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostAangezien je duidelijk last hebt van besluiteloosheid help ik je wel: koop maar venom hyperdrive. Je zal er geen spijt van krijgen
Maar wel krachttraining erbij toch?? Je gaat er geen massa mee aanzetten, maar meer dat je nog wat van je spieren behoud, anders gaat het echt lelijk worden!!
- Dieet opstellen en posten
- Trainingsschema uit de stickies halen (fullbody)
- elke dag wat meer eten dan je nu doet, tot je hoog genoeg zit (2000 kcal ofzo, je hebt niet zo heel veel nodig)
- tegelijkertijd beginnen met trainen (krachttraining)
- na een paar weken cardio erbij (hiit of tabata)
- de laatste procentjes vet haal je dan weg met die burner
En nou aan de slag: lezen en schema's maken!
Wat is krachttraining en hitt of tabata? OMG.. is 1 uur rennen en buikoefeningen niet genoeg? en ik ga zo een box ding halen en me agressie erop africhten goed voor me armen ook ..
verder ben ik vanplan om hiphop dansles te gaan of jazz zo iets
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostJe kan eigenlijk niet zeggen welke fatburner het meest krachtige is. Dit zijn dus dingen die je zelf moet uitproberen en even vergelijken wat het beste voor jou werkt. Iedereen reageert anders op bepaalde supplementen.
Neem van mij maar aan dat hyperdrol X2 erg goed is, (Leo heeft er ook ervaring mee), echter of het voor jou ook goed werkt, dat is een tweede. Ik was door dat spul in ieder geval als een natte doek aan het trainen in de gym.
Hydroxycut is zeer bekend maar imo ook aardig overrated. Je zou het kunnen proberen, ik heb er verder geen ervaring mee. Heb wel een vriend die er zeer te spreken over is.
RPM en Drive is een goede combi, ik heb persoonlijk alleen ervaring met RPM en ben daar gewoon goed over te spreken.
Zie hier.
RPM / DRIVE
Hydroxycut = goed spul
Stacker 4
Animal Cuts = geweldig supplement!
AMP V2
Comment
-
Originally posted by preciouss View PostWat is krachttraining en hitt of tabata? OMG..Originally posted by preciouss View Postis 1 uur rennen en buikoefeningen niet genoeg?
1 uur rennen en buikspieroefeningen zijn voor mensen die niks willen bereiken22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostOhw god Je hebt duidelijk niks gelezen dame'tje Ga maar ff die stickies lezen, beetje rondkijken in de voedings- en trainingssectie om inspiratie op te doen en hopelijk kom je met iets moois
1 uur rennen en buikspieroefeningen zijn voor mensen die niks willen bereiken
en ik had ook nog wat anders bij geschreven maar goed lol..
Comment
-
-
Originally posted by preciouss View Postof RPM / DRIVE okee.. nu word het weer onduidelijk welke beter isAlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Originally posted by preciouss View Postja maar als ik 1 uur ga rennen en buikspieroefeningen doe.. bereik ik echt veel.. zo ie zo wil ik wat afvallen en een strakkere lichaam/buikje
en ik had ook nog wat anders bij geschreven maar goed lol..
Comment
-
RPM/Drive zijn geen cut producten. Ze geven wel lekker veel energie om te sporten.
Dansen kan gezien worden als cardio.
Dus dan moet je alleen nog met gewichten gaan trainen op andere dagen. Waarom? Omdat het je verbranding verhoogd. En als vrouw zijnde ga je echt neit snel spiermassa ontwikkelen omdat je minder testosteron produceerd. En nee buikspieren trainen helpt niet. Die spiergroep is te klein om iets uit te halen, je moet gewoon het volledig lichaam trainen. Daarnaast zorgen spiertjes er voor dat je er strak uit ziet ipv een kleinere plofferige versie van wat je nu bent. En als je samengestelde oefeningen doet zul je ook een strak middel ontwikkelen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment