Sterkste Stackers op dit moment..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by preciouss View Post
    Heb je het tegen mij ? heel duidelijk ook hmm
    stackers tot ze op zijn en ook een cut zodat ze nog effectief zijn
    en dan mischien 1 maandje zonder wanneer ze op zijn en dan weer een maandje wel? maar wat bedoel je precies met uitdrogen? is dat slecht?
    wat is diuretica dan?.. daar heb ik nog geen re-search over gedaan omdat ik zo ie zo niet aan uitdrogen heb gedacht want het zegt me niks.. geen idee wat dat is
    Ohw hehe nee dit is voor die gast die diuretica (vochtafdrijvers) wilde hebben. Hiermee drijf je lichaamsvocht af maar is wel gevaarlijk. Je hebt niet voor niets vocht in je lichaam Stackers zijn in mijn ogen een stuk minder gevaarlijk/drastisch
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Daar zijn inderdaad forums voor maar voor een mooi meid maakt iedereen wel wat extra tijd vrij.. haha ... let maar niet op mijn humor. Op z'n Iraans..

Maar goed. Ik wilde je een supplement aanraden, echter heb ik geen idee of het bij vrouwen even goed werkt, maar ik ben persoonlijk zeer te spreken over Hyperdrol x2, al dan wel in combinatie met Mass FX maar ik denk dat jij dat laatste niet nodig hebt.

Hydroxycut is ook goed. Wellicht RPM en drive, (ben zeer te spreken over RPM).
      Ik weet niet Venom Hyperdrive 3.0 is dat goed? zijn veel positiefe reactie's over Mitotropin maar die zou diegene niet mij aanraden dus ik denk dat het sterker is, hyper/drol klinkt niet zo aantrekkelijk lol en

Hydroxycutt of RPM en Drive nooit van gehoord? dus wat is nou echt sterk? want nu weet ik het helemaal niet meer..

Comment

Aangezien je duidelijk last hebt van besluiteloosheid help ik je wel: koop maar venom hyperdrive. Je zal er geen spijt van krijgen

Maar wel krachttraining erbij toch?? Je gaat er geen massa mee aanzetten, maar meer dat je nog wat van je spieren behoud, anders gaat het echt lelijk worden!!

- Dieet opstellen en posten

- Trainingsschema uit de stickies halen (fullbody)

- elke dag wat meer eten dan je nu doet, tot je hoog genoeg zit (2000 kcal ofzo, je hebt niet zo heel veel nodig)

- tegelijkertijd beginnen met trainen (krachttraining)

- na een paar weken cardio erbij (hiit of tabata)

- de laatste procentjes vet haal je dan weg met die burner

En nou aan de slag: lezen en schema's maken!
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je kan eigenlijk niet zeggen welke fatburner het meest krachtige is. Dit zijn dus dingen die je zelf moet uitproberen en even vergelijken wat het beste voor jou werkt. Iedereen reageert anders op bepaalde supplementen.

Neem van mij maar aan dat hyperdrol X2 erg goed is, (Leo heeft er ook ervaring mee), echter of het voor jou ook goed werkt, dat is een tweede. Ik was door dat spul in ieder geval als een natte doek aan het trainen in de gym.

Hydroxycut is zeer bekend maar imo ook aardig overrated. Je zou het kunnen proberen, ik heb er verder geen ervaring mee. Heb wel een vriend die er zeer te spreken over is.

RPM en Drive is een goede combi, ik heb persoonlijk alleen ervaring met RPM en ben daar gewoon goed over te spreken.

Zie hier.

RPM / DRIVE
          Hydroxycut = goed spul
          Stacker 4
          Animal Cuts = geweldig supplement!
          AMP V2

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Aangezien je duidelijk last hebt van besluiteloosheid help ik je wel: koop maar venom hyperdrive. Je zal er geen spijt van krijgen

Maar wel krachttraining erbij toch?? Je gaat er geen massa mee aanzetten, maar meer dat je nog wat van je spieren behoud, anders gaat het echt lelijk worden!!

- Dieet opstellen en posten

- Trainingsschema uit de stickies halen (fullbody)

- elke dag wat meer eten dan je nu doet, tot je hoog genoeg zit (2000 kcal ofzo, je hebt niet zo heel veel nodig)

- tegelijkertijd beginnen met trainen (krachttraining)

- na een paar weken cardio erbij (hiit of tabata)

- de laatste procentjes vet haal je dan weg met die burner

En nou aan de slag: lezen en schema's maken!
            Ja ben te koppig WOW al die schema's.. oke ik zal die Dieet op-posten wanneer ik eenmaal begonnen ben

Wat is krachttraining en hitt of tabata? OMG.. is 1 uur rennen en buikoefeningen niet genoeg? en ik ga zo een box ding halen en me agressie erop africhten goed voor me armen ook ..
            verder ben ik vanplan om hiphop dansles te gaan of jazz zo iets

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Je kan eigenlijk niet zeggen welke fatburner het meest krachtige is. Dit zijn dus dingen die je zelf moet uitproberen en even vergelijken wat het beste voor jou werkt. Iedereen reageert anders op bepaalde supplementen.

Neem van mij maar aan dat hyperdrol X2 erg goed is, (Leo heeft er ook ervaring mee), echter of het voor jou ook goed werkt, dat is een tweede. Ik was door dat spul in ieder geval als een natte doek aan het trainen in de gym.

Hydroxycut is zeer bekend maar imo ook aardig overrated. Je zou het kunnen proberen, ik heb er verder geen ervaring mee. Heb wel een vriend die er zeer te spreken over is.

RPM en Drive is een goede combi, ik heb persoonlijk alleen ervaring met RPM en ben daar gewoon goed over te spreken.

Zie hier.

RPM / DRIVE
              Hydroxycut = goed spul
              Stacker 4
              Animal Cuts = geweldig supplement!
              AMP V2
              Klinkt goed tnx stacker 4 lijkt me niet krachtig genoeg

Comment

Wat is krachttraining en hitt of tabata? OMG..
                is 1 uur rennen en buikoefeningen niet genoeg?
                Ohw god Je hebt duidelijk niks gelezen dame'tje Ga maar ff die stickies lezen, beetje rondkijken in de voedings- en trainingssectie om inspiratie op te doen en hopelijk kom je met iets moois

1 uur rennen en buikspieroefeningen zijn voor mensen die niks willen bereiken

Comment

is AMP V2 goed? en waar is Animal Cuts voor :| ?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    Ohw god Je hebt duidelijk niks gelezen dame'tje Ga maar ff die stickies lezen, beetje rondkijken in de voedings- en trainingssectie om inspiratie op te doen en hopelijk kom je met iets moois

1 uur rennen en buikspieroefeningen zijn voor mensen die niks willen bereiken
                    ja maar als ik 1 uur ga rennen en buikspieroefeningen doe.. bereik ik echt veel.. zo ie zo wil ik wat afvallen en een strakkere lichaam/buikje
                    en ik had ook nog wat anders bij geschreven maar goed lol..

Comment

En als ik nou Hyperdrol in combinatie met Mass FX neem?

Comment

of RPM / DRIVE okee.. nu word het weer onduidelijk welke beter is

Comment

of RPM / DRIVE okee.. nu word het weer onduidelijk welke beter is
                          Als je dan toch voor RPM / Drive gaat : Alpha Muscles - Drive & RPM Stack
                          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

ja maar als ik 1 uur ga rennen en buikspieroefeningen doe.. bereik ik echt veel.. zo ie zo wil ik wat afvallen en een strakkere lichaam/buikje
                            en ik had ook nog wat anders bij geschreven maar goed lol..
                            van 1 uur rennen en buikspieren trainen bereik je wel veel mee inderdaad. ik ken niet veel vrouwen die het doorzettingsvermogen hebben om het 1 uur vol te houden. das dus petje af!

Comment

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de helft meer aan het sjansen is dan informatie aan het geven is :P
                              Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
                              Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
                              100% Vega power

Comment

RPM/Drive zijn geen cut producten. Ze geven wel lekker veel energie om te sporten.

Dansen kan gezien worden als cardio.

Dus dan moet je alleen nog met gewichten gaan trainen op andere dagen. Waarom? Omdat het je verbranding verhoogd. En als vrouw zijnde ga je echt neit snel spiermassa ontwikkelen omdat je minder testosteron produceerd. En nee buikspieren trainen helpt niet. Die spiergroep is te klein om iets uit te halen, je moet gewoon het volledig lichaam trainen. Daarnaast zorgen spiertjes er voor dat je er strak uit ziet ipv een kleinere plofferige versie van wat je nu bent. En als je samengestelde oefeningen doet zul je ook een strak middel ontwikkelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X