Sterkste Stackers op dit moment..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt voor jullie reactie's onderandere Leo, Nex, GeneralIX,gameface, gast met papier als sixpack, en paar andere en de rest kan je niet serieus nemen dus..

naja als ik alles op een rijtje heb laat ik het wel weten

Comment

• Gahesh mikonam.

Graag gedaan..

Comment

• @ Topicstarter

Ik hoop dat je het resultaat boekt dat je zoekt
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Rare snuiters die Iranezen :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Rare snuiters die Iranezen :P
            Je neemt me de woorden uit de mond Vincent...
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              @ Topicstarter

Ik hoop dat je het resultaat boekt dat je zoekt
              Tnx,

Originally posted by Falstyr View Post
              Ja he vind ik ook , maar tegenwoordig heet het "Iraniers"
              maare snuiters? ik gebruik niks hoor of neem ik het nou weer te letterlijk , ja dus

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Je neemt me de woorden uit de mond Vincent...
              Als het ook uit jou mond komt.. same reaction

Comment

• Originally posted by preciouss View Post
                Extreme formulations - vendetta
                ik wil ook geen bodybuilder worden lol
                \Al zou je het willen.. Hoe lang denk je dat daar overheen gaat? Al is je voeding, rust en training perfect, dan nog komt het niet zomaar. 'Wij' hebben daar gelukkig niet genoeg testosteron voor. Als je 5kg spier per jaar aanmaakt (terwijl je alles perfect doet) dan is dat volgens mij al onwijs veel. En dat terwijl een spier meer cal vreet dan vet of niets Alleen maar voordelen uit krachttraining, die ik hier nu niet allemaal ga posten

Originally posted by preciouss View Post
                Nou ik ga best gezond eten hoor ik maak geen voedingsschema of wat dan ook ik weet wat ik eet namelijk zelf ben ik best veel afgevallen "vroeger"

en nu wil ik droog worden helemaal van vet af hardlopen vind ik zelf best goed! en iedereen op zijn eigen manier toch ik wil ook niet hetzelfde als de bodybuilders hier bereiken vandaar alleen ben ik zo als ik ga sporten wil ik 101% resultaat halen.. stackers geven me energie en doorzettingsvermogen.. en anti oxydanten lijken me vooral handig

verder vroeg ik wat goede producten zijn en mijn vorige topics waren over ephedrine, als je oplet en nu heb ik het over gewone stacks
                Waarom niet? Kan best verhelderend zijn als je weet wat goed is om te eten. Hoe wil je gezond eten, als je niet eens precies weet wat je lichaam nodig heeft?

extreem trainen maar ik wil wel goede producten hebben en een beter resultaat halen dan zonder.. producten
                Ik neem aan dat je weet dat beide ook tegen je kan werken?

ik snap nog steeds niet wat een krachttraining is
                en een tabata of een Hitt kan je dat ook gewoon thuis doen ? is er een topic over?
                Valt allemaal makkelijk te vinden op de site. Verbaast me eigenlijk dat er nog geen linken voor je opgezocht zijn. Al kan je dat ook prima zelf doen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Ik ben een rare spuiter.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                    Ik ben een rare spuiter.
                    Pwnd, spuiters snuiters je hebt ze er allemaal tussen.
                    Wat ben ik een spetter

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                      \Al zou je het willen.. Hoe lang denk je dat daar overheen gaat? Al is je voeding, rust en training perfect, dan nog komt het niet zomaar. 'Wij' hebben daar gelukkig niet genoeg testosteron voor. Als je 5kg spier per jaar aanmaakt (terwijl je alles perfect doet) dan is dat volgens mij al onwijs veel. En dat terwijl een spier meer cal vreet dan vet of niets Alleen maar voordelen uit krachttraining, die ik hier nu niet allemaal ga posten

Waarom niet? Kan best verhelderend zijn als je weet wat goed is om te eten. Hoe wil je gezond eten, als je niet eens precies weet wat je lichaam nodig heeft?

Ik neem aan dat je weet dat beide ook tegen je kan werken?

Valt allemaal makkelijk te vinden op de site. Verbaast me eigenlijk dat er nog geen linken voor je opgezocht zijn. Al kan je dat ook prima zelf doen
                      Haha voedingschema gwn opzoeken op site's hier of waar dan ook komt goed
                      verder is ondertussen de rest al duidelijk maar tnx

Comment

• Originally posted by cybersul View Post
                        Pwnd, spuiters snuiters je hebt ze er allemaal tussen.
                        I kinda like this topic its funny maar if it sucks plzzz stop it dan k heb genoeg info anders gaat het weer off-subject

Comment

• off-topic bedoel ik

Comment

• Originally posted by preciouss View Post
                            hahahaha nogmaals ik heb 1x gezegd ik zeg het weer jullie zijn grappig
                            ok jongens ik heb ook fantasie mischien ben ik wel een despret housewife van in de 40 die weduwenaar is en haar man onlangs is overleden en ze nu twijfelt of ze oooit een man kan vinden en harstikke dik is echttt BIG MOMMA en puisten pfff.. laten we het daar niet over hebben hmm Acne en Schimmelface en Scarface en noem maar op in 1 en deze face niet te vergeten tandloos

maar dat is mijn pic ik heb geen bepaald foto van een model uit internet gehaald dat ik me nog moet bewijzen, ik ben ook niet dik.. maar ik hou wel van een goed resultaat ..... en modellen zijn meestal lang met top figuur ik ben gwn normaal
                            Zie je wel, "ze" is een vent, want "ze" is weduwenaar en geen weduwe.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Zie je wel, "ze" is een vent, want "ze" is weduwenaar en geen weduwe.
                              En dat was een spelfoutje grapjas dan is het geen (ze)zij maar een hij ..
                              ik wil gewoon mezelf niet bewijzen, ik laat jullie maar nieuwsgierig zijn cool

Comment

• Laat ons nieuwsgierig zijn en kom 4 april naar de meet.
                                Het wordt in Utrecht gehouden.. is een kleine moeite.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X