Tips voor de beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Volkracht View Post
    Die HIIT is echt een topper zeg! 20 minuten vol gas en dan aan het zuurstof! De mensen in de sportschool stonden me wel een beetje raar aan te kijken Jammer dat ik hier nu pas achter kom.
    Je kan ook gewoon blij zijn dat je er nu al achter bent gekomen en niet pas over een half jaar

En schijt aan de mensen in je sportschool...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Haha daar heb je zeker gelijk in!

Nog even snel een vraagje tussendoor met wat nemen jullie je creatine in? Ik kom net uit de supermarkt maar al die vruchtensapjes zitten vol suikers.

Comment

Dat kan ook niet anders he meastro

Zit fruit in en daar zitten nou eenmaal suikers bij en dat is volgens mij ook JUIST de reden dat je creatine daarmee doet. Geloof dat granaatappel het beste was (staat me vaags iets van bij misschien dat iemand anders daar nog opheldering over kan geven)
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Volkracht View Post
          Die HIIT is echt een topper zeg! 20 minuten vol gas en dan aan het zuurstof! De mensen in de sportschool stonden me wel een beetje raar aan te kijken Jammer dat ik hier nu pas achter kom.
          Zo dacht ik ook in het begin.. maar uiteindelijk ben jij de gene met een mooi lichaam

Die gasten kijken mij ook altijd zo raar aan omdat ik rare gezichten trek als ik al mijn "kracht" gebruik.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Zo dacht ik ook in het begin.. maar uiteindelijk ben jij de gene met een mooi lichaam

Die gasten kijken mij ook altijd zo raar aan omdat ik rare gezichten trek als ik al mijn "kracht" gebruik.
            Ach joh, ik word al raar aangekeken als ik ga deadliften... Laatst werd me zelfs verteld dat ik als vrouw toch maar wat meer met apparaten aan de slag moet en minder met losse gewichten...

Anyways, nog een tip voor de beginner dus: Schijt aan hebben en gewoon doen waar je je goed bij voelt en waarmee je de gewenste resultaten boekt...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Laatst werd me zelfs verteld dat ik als vrouw toch maar wat meer met apparaten aan de slag moet en minder met losse gewichten...
              Werd je niet verschrikkelijk boos? Ik zou namelijk helemaal gek worden als ik een vrouw was en ik als een fragiele debiel werd behandeld.
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Werd je niet verschrikkelijk boos? Ik zou namelijk helemaal gek worden als ik een vrouw was en ik als een fragiele debiel werd behandeld.

Weet je, ik heb gewoon geen zin om daar energie in te gaan steken... Dus ik bedank zo iemand vriendelijk voor het advies en ga gewoon lekker door met mijn ding doen

Comment

Hmm oke dan, sterk
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Hmm oke dan, sterk
                    En over een paar maanden lach ik die persoon wel in zijn gezicht uit als ik wel resultaten heb geboekt en hij niet

Comment

Mensen kijken mij altijd bizar aan als ik HIIT fietsen doe voluit 10/10 interval, dat terwijl ze zelf met een vinger in hun neus aan het crosstrainen zijn met de buurvrouw op slakkentempo en maar sonjabakkeren.

Van de week squattabata doen met alleen de stang, gaat er zo'n ultraskinny beachboy naast me staan: he dat is toch helemaal niet zo zwaar ......gggrrrr. Had hem bijna met die stang tegen zijn harses geslagen.

Net als dinsdag, ik wandellunges doen met dumbells door de gym iedereen bizar kijken wat k aan het doen ben. Fuck hun, dikke muziek in je oren en gaan met de banaan.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Hmm oke dan, sterk
                        Vind het ook sterk, ikzelf zou ook doorslaan. Maat van me is van herkomst Russisch, en een andere maat van me noemt hem vaak "Ruski". Ik snap eerlijk waar niet hoe hij zo kalm blijft. Geintje kan, maar steeds benadrukken dat het net geen Nederlander is (zo komt het in ieder geval op mij over), ik zou hem echt wel de trap af kunnen gooien.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Vind het ook sterk, ikzelf zou ook doorslaan. Maat van me is van herkomst Russisch, en een andere maat van me noemt hem vaak "Ruski". Ik snap eerlijk waar niet hoe hij zo kalm blijft. Geintje kan, maar steeds benadrukken dat het net geen Nederlander is (zo komt het in ieder geval op mij over), ik zou hem echt wel de trap af kunnen gooien.
                          Ach, een 'ongelukje' is zo gebeurd

Maar ik kan me er echt niet aan storen dat iemand die drie keer per week drie kwartier lang alleen zijn biceps traint, mij vertelt dat ik maar meer met apparaten moet gaan doen... Hetzelfde als dat ik mij er niet aan kan storen dat mensen het nog steeds raar vinden dat ik mijn eigen eten mee naar werk neem en dat het ook raar vinden wát ik voor eten meeneem... Ik bedoel, als ze oprecht geïnteresseerd zijn ga ik graag een gesprek met ze aan daarover, maar als ze alleen willen zeiken, mogen ze zeiken wat ze willen, ga ik mijn tijd niet aan verdoen...

Misschien maar eens visitekaartjes van bodynet laten maken en dan de volgende keer dat iemand zoiets zegt dat op zijn voorhoofd plakken

Comment

Een dumbell naar zijn hoofd gooien kan ook. Niemand heeft mij in een hele poos advies gegeven op de sportschool en daar ben ik erg blij mee aangezien het altijd apen verhaaltjes zijn. Maar mocht ik fout bezig zijn dan mag iemand mij daar "altijd" terecht op wijzen, of het nou een kerel is die jonger, dunner, ouder, beach boy, gevorderde of wat dan ook is, dat maakt me niks uit. Wel wil ik altijd een onderbouwing erbij en een voorbeeld van hoe het wel moet.. dan kan je namelijk dat bullshit weer recht in z'n raap proppen.

Als het advies is waar ik werkelijk wat aan heb dan kan ik diegene alleen maar bedanken. Zulke personen zal je helaas op mijn sportschool niet tegenkomen, weet heel zeker dat er genoeg uitzonderingen zijn.

Comment

Volgens mij als ik dit zo lees is HIIT echt een must bijna voor je trainingsschema? Want volgens mij doen de meeste dat of niet?
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Alleen de cutters.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X