Tips voor de beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Alleen de cutters.
    Weet wat geleerd.

Zelfde functie als tabata dus, alleen andere manier
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Vrijwel dezelfde manier.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Alleen zijn tabata's NOG (veel) intensiever
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Zo maar weer de loopband op..

Comment

Ik heb vandaag voor het eerst (intensief) me benen getraind omdat ik dit nog niet in mijn schema had opgenomen. Ik heb gelezen dat dit omdat het een grote spiergroep is ook ten goede komt aan de rest van je spieren?

Hebben jullie nog tips voor oefeningen voor me kuiten? Ik heb nu vooral me bovenbenen voor/achter getraind.

Verder heb ik vandaag me buikspieren onder handen genomen en vroeg me af welke oefeningen jullie hiervoor doen? Hoeveel sets? enz

Comment

Buik doe ik zelf altijd 3x max, hanging leg raises 3x max side rotations met gewicht op de grond, als ik op decline doe kraakt me hele rug op een slechte manier
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Kuit en buikspieren bij voedingsupps? Wrong place...

Kijk een via Search op het forum, je zal wel veel info vinden
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Mensen een kleine update van mij zoals beloofd.

ik ben van 14,8 vet naar 12,5% gegaan in 2 weken tijd terwijl me gewicht gelijk is gebleven

Mijn spieren worden al goed zichtbaar en ik zie goed verschil!

Wel heb ik de laatste 2 dagen een mindere dag met trainen, ik voel me al snel slap worden en het lijkt net of ik over mijn grens heen ga (misselijk- overmatig zweten) , maar dit was al na 30 minuten trainen.

Dus neem nu een lang weekend rust en dan maandag hopelijk weer volle bak!

Comment

Als je je misselijk en slap voelt tijdens je training moet je wat snelle suikers zoals dextrose tot je nemen. Dat zal je helpen je training vol te houden en de misselijkheid doen afnemen!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Als je je misselijk en slap voelt tijdens je training moet je wat snelle suikers zoals dextrose tot je nemen. Dat zal je helpen je training vol te houden en de misselijkheid doen afnemen!
                      Ik gooi direct een pakje dextro in me sporttas!

Dankje ophaler!

Comment

Zou geen tabletten dextro kopen, kosten te veel geld voor wat ze zijn... Koop in de supermarkt of bij winkels als de tuinen en bioshop een zak van 1 kg voor 3 euro. Mengen met shake of gewoon water en opdrinken
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik heb inderdaad een zak gekocht, kan ik dit altijd mengen met me water tijdens het sporten of is dit niet goed?

Comment

Kan uitstekend. Zeker bij de echt zware trainingen ideaal. Ik kan er echter niet meer zo goed tegen (zeer grote mentale weerstand tegen de smaak) sinds mijn experiment met absurde doses.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Kan uitstekend. Zeker bij de echt zware trainingen ideaal. Ik kan er echter niet meer zo goed tegen (zeer grote mentale weerstand tegen de smaak) sinds mijn experiment met absurde doses.
                              Hahahaha! Blij dat je het zelf toegeeft! Was destijds idd een erg ongewoon experimentje van je. Wel behoorlijk interessant.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt! Weer wat wijzer geworden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X