creatine gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Hey Snuffke; dat wat er op de bus staat kun je ook doorschrappen. Het is bewezen flauwekul, het gaat alleen om de dagelijkse hoeveelheid.. Oplaadfase is onzin BEWEZEN...
    Het is bewezen dat de oplaadfase bull is. Maar ben nog niks tegen gekomen wat er op wijst dat inname rondom de work-outs bull is. Het word makkelijker in de spieren opgenomen waardoor je minder creatinine e.d. verliest. Ook helpt het sneller in de spier opzuigen er voor dat je meer ui het goedje haalt qua ontwikkeling. Tenzij jij een artikel hebt wat anders beweert, want die wil ik dan wel even zien.

Comment

Ik ga ook creatine voor het eerst gebruiken, deze
      Dymatize Creatine

Maar hoeveel heb je nu eigenlijk nodig, zoals ik nu lees ongeveer 2 keer 5 gram per dag.

Hun schrijven voor: Neem gedurende 5 dagen 5 maal 5 gram per dag met een halve liter water of vruchtensap. Neem de daarop volgende dagen 2 maal daags vijf gram. Een dosis gelijk bij het opstaan en een dosis gelijk na de training. Op niet trainingsdagen ±12 uur na de eerste inname, tussen de maaltijden.

Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Tonic View Post
        Ik ga ook creatine voor het eerst gebruiken, deze
        Dymatize Creatine

Maar hoeveel heb je nu eigenlijk nodig, zoals ik nu lees ongeveer 2 keer 5 gram per dag.

Hun schrijven voor: Neem gedurende 5 dagen 5 maal 5 gram per dag met een halve liter water of vruchtensap. Neem de daarop volgende dagen 2 maal daags vijf gram. Een dosis gelijk bij het opstaan en een dosis gelijk na de training. Op niet trainingsdagen ±12 uur na de eerste inname, tussen de maaltijden.

Denk dat dat 5x5x5 de oplaadfase is. Die kun je dan vergeten. en voor de rest zit er volgens mij niet echt veel verschil tussen wat jij zegt en wat wij hiervoor adviseerden.

Comment

normaliter gebruik ik nooit creatine maar aangezien ik vandaag gestart ben met oxandrolone , ben ik vandaag ook gestart met creatine erbij te nemen , aangezien ik in men research op veel plekken hoorden dat oxandrolone en creatine heel goed samen gaan ..

ik denk dat ik wel antwoord heb gekregen op men vraag en bedankt daarvoor

dus het word 's ochtens creatine met 20 mg oxandrolone , smiddags 20 mg oxandrolone en voor het slapen gaan 10 mg oxandrolone .. en natuurlijk na het trainen creatine .
          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
            normaliter gebruik ik nooit creatine maar aangezien ik vandaag gestart ben met oxandrolone , ben ik vandaag ook gestart met creatine erbij te nemen , aangezien ik in men research op veel plekken hoorden dat oxandrolone en creatine heel goed samen gaan ..

ik denk dat ik wel antwoord heb gekregen op men vraag en bedankt daarvoor

dus het word 's ochtens creatine met 20 mg oxandrolone , smiddags 20 mg oxandrolone en voor het slapen gaan 10 mg oxandrolone .. en natuurlijk na het trainen creatine .
            succes sjimmie

ga je dan verder loggen in de a.s. sectie in jou topic
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              succes sjimmie

ga je dan verder loggen in de a.s. sectie in jou topic

ja zal ik even moeten kijken hoe ik met de tijd zit maar zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van de vorderingen

Comment

Neem je Anavar, want dat is een makkelijker woord dan oxandrolone, in met Grapefruit-sap. Ze zeggen dat het de anavar beter absorbeert. Het is slecht een speculatie, maar hey, drinken met grapefruit-sap doet geen pijn.
                Maak ook een topic aan in de Kuur-sectie. Is wel leuk want er zijn nog 2 heren met anavar aan het kuren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Neem je Anavar, want dat is een makkelijker woord dan oxandrolone, in met Grapefruit-sap. Ze zeggen dat het de anavar beter absorbeert. Het is slecht een speculatie, maar hey, drinken met grapefruit-sap doet geen pijn.
                  Maak ook een topic aan in de Kuur-sectie. Is wel leuk want er zijn nog 2 heren met anavar aan het kuren.
                  i know , 1tje daarvan is een goeie vriend van me

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Zoals Genjuro al eens aangaf: doseer dan gewoon extra. Kost minder dan die liters grapefruit sap die je anders moet kopen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Zoals Genjuro al eens aangaf: doseer dan gewoon extra. Kost minder dan die liters grapefruit sap die je anders moet kopen.
                      Hm, is dat niet duurder dan?
                      Ik bedoel, wat kost grapefruitsap vergeleken met Anavar nou?
                      Ik ken de prijzen in Holland niet meer maar hier in de UK kost GF-sap geen drol. Ook hoef je echt geen liters per tablet te gaan innemen, gewoon een klein glaasje is volgens mij al voldoende.

Comment

haha ja precies , ik zou bijna denken dat Gen denkt dat jij het hebt over creatine innemen met grapefruit sap

Comment

ohja snuf , als ik me niet vergis heb jij ook ooit anavar gebruikt toch ?
                          wat waren jouw bevindingen en hoe lang duurde het totdat je het moment had van " jaa it's kickin' in "
                          aangezien die maat van me nu eeuuhhmm 2 weken ofso bezig is maar nog steeds niet helemaal zeker weet of de anavar zen werk al doet

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                            ohja snuf , als ik me niet vergis heb jij ook ooit anavar gebruikt toch ?
                            wat waren jouw bevindingen en hoe lang duurde het totdat je het moment had van " jaa it's kickin' in "
                            aangezien die maat van me nu eeuuhhmm 2 weken ofso bezig is maar nog steeds niet helemaal zeker weet of de anavar zen werk al doet
                            Ten eerste moet je er niet op gaan wachten, dat werkt alleen maar averechts, je zal vanzelf het moment krijgen dat je weet dat het werkt.
                            De reden voor mij om te kuren met anavar was puur om mijn BF omlaag te krijgen. Ik gebruikte ook ECA samen met Anavar. Van de anavar kwam mijn kracht weer helemaal terug omdat ECA echt slopend werkt op je kracht en massa.
                            Dus toen ik merkte dat ik sterker werd wist ik dat de Anavar werkte. Ook natuurlijk zakte mijn BF enorm dus ook dat was voor mij ook een signaal dat het werkte.
                            Op je avatar zie je er behoorlijk droog en ripped uit. Dit gaat voor jou als een enorm voordeel werken want je zal nog droger en nog meer ripped worden. Je BF zal dalen en je kracht neemt toe.
                            Zoals ik al zei, je weet wanneer het werkt, niet op gaan wachten kerel, maarja, kijk naar de anderen met Anavar, die ervaren exact hetzelfde. En het is ook weer persoonsgebonden, de een voelt het naar een paar dagen al, de ander heeft 2 weken nodig.
                            Succes Sjim.

Comment

Ik heb ook nog een pot creatine sta waar ik nu mee ga beginnen. Best Body/ Pure Creatin 100% monohydrat.

Denk dat ik het ga gebruiken zoals Fal beschreef.

Sportdag: 5gr bij ontbijt, 5gr voor het sporten, 5gr na het sporten
                              Rust dag: 5gr ontbijt, 5gr voor het slapen

Even voor de goede orde, 5gr is een theelepel vol nietwaar?

grtz Leon
                              How you like them apples?

Comment

Zoiets ja. Niet een groot hoopje maar een kleintje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X