Ik begrijp de nut niet echt van dextrose, voor spier herstel hebben we toch dextrose, ik heb er alles over gelezen. maar kan de concrete antwoord niet echt vinden. ze zeggen dat dextrose helemaal niet je spiergroei ondersteunt. en dat het niet goed is in de cut!
Dextrose vraag!
Collapse
X
-
Dextrose heeft de functie om je lichaam snel van voedingsstoffen/koolhydraten te voorzien na je training, zodat je lichaam snel(ler) anabool wordt, omdat je (gedeeltelijk) katabool geworden zal zijn door je training. Dan icm snelle eiwitten, kan ervoor zou ervoor moeten zorgen dat je lichaam snel weer anabool wordt en zal gaan herstellen van je training en hopelijk groeien."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk begrijp de nut niet echt van dextrose, voor spier herstel hebben we toch dextrose, ik heb er alles over gelezen. maar kan de concrete antwoord niet echt vinden. ze zeggen dat dextrose helemaal niet je spiergroei ondersteunt. en dat het niet goed is in de cut!
Je hebt er idd geen reet aan. Geeft wat energie en that's it.
Voor de cut,...je hoort wel mensen die zijn bang voor creatine in de cut, vanwege vocht vasthouden...dextro zou dat ook op de verkeerde manier doen.
Dextro doet iig niets voor je herstel, totaal niets.
Voor groei doet het ook niets.
Het zal ook nooit ergens worden geadviseerd verder voor herstel of groei. Ik ben het iig nog niet tegengekomen als advies (van deskundigen).
Als je iets wil dat grotere spiervolume geeft dan heb je de juiste carbs nodig na de training, geen suiker maar snelle carbs. Neem Vitargo of waxy maize, dan zal je groeien en je zal wel je bf zien dalen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe hebt er idd geen reet aan. Geeft wat energie en that's it.
Voor de cut,...je hoort wel mensen die zijn bang voor creatine in de cut, vanwege vocht vasthouden...dextro zou dat ook op de verkeerde manier doen.
Dextro doet iig niets voor je herstel, totaal niets.
Voor groei doet het ook niets.
Het zal ook nooit ergens worden geadviseerd verder voor herstel of groei. Ik ben het iig nog niet tegengekomen als advies (van deskundigen).
Als je iets wil dat grotere spiervolume geeft dan heb je de juiste carbs nodig na de training, geen suiker maar snelle carbs. Neem Vitargo of waxy maize, dan zal je groeien en je zal wel je bf zien dalen.
hoe werkt het
Hoeveel moet je nemen
Wanneer
Waarmee mixxen
Wat is het doel/nut
etc?
bedankt
Comment
-
ik gebruik op het moment 60 gram waxy maize meteen na mijn training.
gewoon mixen met water (400 ml voor mij) totdat jij het vind smaken.
FF gejat van de waxy maize die ik gebruik - XXL
.Superieure glycogeen aanvulling
.Supersnelle opname
.Licht verteerbaar
.Massieve spieropbouw
Traditionele koolhydraatproducten, bestaande uit complexe glucosepolymeren zoals bv. maltodextrine, blijven eerst een tijdje in de maag voordat ze gesplitst worden in kleinere ketens en hierna opgenomen kunnen worden in het bloed. Het duurt dus vrij lang voordat de koolhydraten op de plaats belanden waar ze het meeste nodig zijn, namelijk in de spieren om uitgeputte glycogeenreserves aan te vullen na een intensieve training of wedstrijd.
De glucosepolymeren uit Waxy Maize bestaan voor 99% uit amylopectine. Amylopectine heeft een zeer hoog molecuulgewicht, maar toch een zeer kleine korrelgrootte. Hierdoor bezit Waxy Maize de eigenschap om vliegensvlug de maag te passeren (2 keer zo snel als maltodextrine) en rechtstreeks in het darmstelsel te belanden, waar het snel, compleet en ongesplitst opgenomen kan worden in het bloed en vervolgens getransporteerd word naar de spieren.
Bijkomende eigenschap van Waxy Maize is de lage osmolariteit. Deze zorgt er mede voor dat de koolhydraten uit Waxy Maize probleemloos en nog veel sneller in het bloed opgenomen worden met als resultaat dat de glycogeenvoorraden veel sneller aangevuld worden.
Door deze lage osmolaliteit zorgt Waxy Maize er tevens voor dat eventueel “gevangen” onderhuidsvocht de bloedbaan ingetrokken word voor een nog droger resultaat en nog meer definitie van de spieren.
Waxy Maize helpt tevens de opname van een aantal andere voedingsstoffen te verhogen zoals bv. creatine monohydraat of creatine ethyl ester, stikstofboosters zoals L-arginine en verhoogt de opnamemogelijkheid van eiwitten .
dit is ook de reden dat ik mijn creatine na mijn training neem ipv ervoor.Last edited by Mvos; 07-02-2011, 18:32.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Postik gebruik op het moment 60 gram waxy maize meteen na mijn training."I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Comment
-
Ik meng met de whey, maar ik heb gewoon smaakloos.
Hier heb je wat meer keuze: Waxy Maize Starch - Body en Fitshop
Mijn wms en vitargo komen hier vandaan : BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Het was bij mij met een paar dagen in huis. Prijzen zijn prima. De prijzen staan vanaf het dus goed opletten dat je niet denkt het kost maar 3 euro, het is ponden en vanaf zoveel=grootste verpakkingeenheid.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment