Goeie weight? Kom vrijwel niet aan.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie weight? Kom vrijwel niet aan.

Hallo, ik zoek al een tijdje naar een goeie Weight Gainer om wat aan te komen, heb Mammoth geprobeerd en nog een andere Weight maar die hebben tot geen succes geleid, iemand tips? Train ongeveer een 3 kwart jaar nu, hoorde dat Pure Mass van IQ Nutrition goed was.

19 Jaar
    65 Kilo
    1.80

Alvast bedankt!

Whey, havermout, melk + blender.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      Whey, havermout, melk + blender.
      Dit met een beetje pindakaas smaakt ook lekker (Bij choco whey)

Comment

Je kunt wel onnodig veel geld gaan steken in allerlij supplementen en steeds weer nieuwe proberen omdat je denkt dat het vorige product niet goed heeft gewerkt maar dan moet je jezelf toch de vraag stellen of het misschien aan jezelf ligt en niet aan het product. Lees je eens wat beter in en investeer in goede voeding inplaats van aan onnodige supplementen, denkend dat het wonderen verrichten zal. Al koop je voor 1000 euro aan supershakes enz. Zolang je voeding niet in orde is, IT WON'T DO JACK SHIT!
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Met zulke reacties kan ik wat, dankjewel! ik zal een goed schema gaan maken en mezelf verder laten informeren

Comment

Eten eten eten & nog is eten

Comment

Mammoth werkt niet?

Ik ben 16 jaar woog 2 weken terug 60 kilo en ben 1,87m, zit nu op de 65.
              Gezond voedingsschema van 3000 kcal + 2 shakes van 4 maatschappen en 500 ml melk (2500 kcal extra). En dat zit ik op een 5500 kcal per dag. En of je er van aankomt

Comment

vaak alleen maar suikers, gewoon flink gaan eten en aankomen!
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

lekker gaan bulken denk
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                    Mammoth werkt niet?

Gezond voedingsschema van 3000 kcal + 2 shakes van 4 maatschappen en 500 ml melk (2500 kcal extra). En dat zit ik op een 5500 kcal per dag. En of je er van aankomt
                    5kg in 2 weken.. Zou mn schema nog maar eens herzien.
                    Of dacht je dat dat massa was?
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

gewoon fatsoenlijk eten of opdonderen...
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Whey + Oats, voor de rest gewoon veel meer vreten
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                          Mammoth werkt niet?

dan zou ik heel snel wat minder gaan eten. anders ben je over een paar maand de fatguy
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het is ook niet de bedoeling dat ik hier maanden mee doorga.. Maar wil nu eerst van dat graatje magere af. Op deze manier kom ik in een relatief korte tijd behoorlijk wat aan, wil eerst naar de 70 kilo en dan laat ik de weight gainer weer staan en ga ik weer over op alleen mijn voedingsschema.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              dan zou ik heel snel wat minder gaan eten. anders ben je over een paar maand de fatguy
                              Mee eens. In vet aankomen lijkt me nou niet echt de bedoeling.
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X