Goeie weight? Kom vrijwel niet aan.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick16 View Post
    Het is ook niet de bedoeling dat ik hier maanden mee doorga.. Maar wil nu eerst van dat graatje magere af. Op deze manier kom ik in een relatief korte tijd behoorlijk wat aan, wil eerst naar de 70 kilo en dan laat ik de weight gainer weer staan en ga ik weer over op alleen mijn voedingsschema.
    Je bent gewoon dom bezig. Graatje mager zul je inderdaad niet meer zijn, dat klopt. Je zult over een paar weken een vetlaag hebben die vergelijkbaar is met die van een zeehond.

Als je daar blij mee bent dan heb ik niks gezegd. Het helpt in ieder geval tegen de kou.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Nouja, mij is aangeraden om op deze manier eerst wat aan te komen (ik ben 4 x in de week in de sportschool trouwens) en dat het vervolgens 'makkelijker' zou zijn om spiermassa op te bouwen. Ik hoor van allerlei kanten verschillende verhalen over hoe en wat..

Maar volgens jullie is het dus verstandiger gewoon mijn voedingsschema alleen aan te houden (en uiteraard trainen en rusten) en dan komt het vanzelf?

Comment

Nouja, mij is aangeraden om op deze manier eerst wat aan te komen (ik ben 4 x in de week in de sportschool trouwens) en dat het vervolgens 'makkelijker' zou zijn om spiermassa op te bouwen. Ik hoor van allerlei kanten verschillende verhalen over hoe en wat..

Maar volgens jullie is het dus verstandiger gewoon mijn voedingsschema alleen aan te houden (en uiteraard trainen en rusten) en dan komt het vanzelf?
          Het bekende "zet vet om in spier" verhaal. Die gasten kennen niets van anatomie.

Dat verhaal is dus bullshit.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
            IT WON'T DO JACK SHIT!
            Je bedoelt wss 'it will do jack shit'
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mammoth werkt niet?

Ik ben 16 jaar woog 2 weken terug 60 kilo en ben 1,87m, zit nu op de 65.
              Gezond voedingsschema van 3000 kcal + 2 shakes van 4 maatschappen en 500 ml melk (2500 kcal extra). En dat zit ik op een 5500 kcal per dag. En of je er van aankomt
              Mammoth zijn vooral suikers, Ultra Mass van stacker2 zijn wat "cleaner"
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by MRTNNN View Post
                Hallo, ik zoek al een tijdje naar een goeie Weight Gainer om wat aan te komen, heb Mammoth geprobeerd en nog een andere Weight maar die hebben tot geen succes geleid, iemand tips? Train ongeveer een 3 kwart jaar nu, hoorde dat Pure Mass van IQ Nutrition goed was.

19 Jaar
                65 Kilo
                1.80

Alvast bedankt!
                De basis...........

is voeding, je moet gewoon meer eten. Vooral zorgen voor proteine. Eet bij alles net wat meer, weeg je na een week, ben je zwaarder dan ga je zo door.
                Ben je niet iets aangekomen, dan nog wat meer eten enz...

Wel goed trainen, focus op de hoofdoefeningen, en heb een beetje geduld. een halve kg in de maand is 6 kg in een jaar en 12 in 2 jaar...

Comment

Vraag eens advies bij een dietist, wellicht dat die je kan helpen. Verder schijnt Lean Gain van Body & Fitshop behoorlijk goed te helpen. Er zijn daar gasten die binnen een week al enkele kilo's zijn aangekomen. Zie de recensies op hun website.

Comment

nee dude, je moet gewoon zelf naar de ingrediënten kijken, lean gainer is natuurlijk wel goed maar ook wel duur vindt ik. als je wat minder kwaliteit wilt kan je best mass perfection ook gebruiken, die is natuurlijk wel wat minder goed alleen verschilt niet enorm veel.

en als je je zorgen maakt over het smaak, oke dan adviseer ik je helemaal niets te gebruiken. ik vindt dat je nooit naar het smaak moet kijken van supplementen maar of het zijn werk nou wel of niet doet.

maar natuurlijk raad ik je aan om met voeding verder te gaan en niet sups te grijpen.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
                      Vraag eens advies bij een dietist, wellicht dat die je kan helpen. Verder schijnt Lean Gain van Body & Fitshop behoorlijk goed te helpen. Er zijn daar gasten die binnen een week al enkele kilo's zijn aangekomen. Zie de recensies op hun website.
                      Wat is er dan zo speciaal aan di Lean Gain?

Ingrediënten

Lean Gain
                      Samenstelling per 100 gram

Kcal 389
                      Kj 1634
                      Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
                      Koolhydraten 49,00 gr
                      Vet 3,50 gr

bron: Ingrediënten van Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop
                      Voor zover ik het kan zien is het gewoon een mengsel van whey, caseine, ei eiwit en koolhydraten.

bron: Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop

Er zitten zowel whey concentraat als isolaat in. Isolaat is de betere vorm. Verder zitten er caseine en micellar caseine in en de laatste is superieur.

Dus je kunt beter een pot isolaat en een pot micellar caseine kopen en een schep van elk in de blender doen met bijvoorbeeld wat havermout en een ei.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik zou eerst gewoon lekker door eten en als dat niet werkt, iets van serious mass gaan proberen. Van weightgainers vind ik Serious mass toch wel het best werkende. Ik heb het ook gebruikt aangezien ik nogal dun was!

Comment

Originally posted by twee50 View Post
                          Ik zou eerst gewoon lekker door eten en als dat niet werkt, iets van serious mass gaan proberen. Van weightgainers vind ik Serious mass toch wel het best werkende. Ik heb het ook gebruikt aangezien ik nogal dun was!
                          Niet doen want in Serious Mass zitten suikers. Dan mag je wel dun zijn maar je hebt er zo een buikje van. Spreek uit eigen ervaring.

Dan kan je beter Lean Gain pakken. Zitten geen suikers in.

Comment

Originally posted by twee50 View Post
                            als het niet werkt dan eet je dus niet genoeg!
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mammoth werkt niet?

Ik ben 16 jaar woog 2 weken terug 60 kilo en ben 1,87m, zit nu op de 65.
                              Gezond voedingsschema van 3000 kcal + 2 shakes van 4 maatschappen en 500 ml melk (2500 kcal extra). En dat zit ik op een 5500 kcal per dag. En of je er van aankomt
                              als je 5kg aankomt pr 2 weken dan zou iedereen dat gebruiken... en waarom gebruikt bijna niemand dat ... omdat je maar een beetje spier aankomt en veel te veel vet als het je doel is om een fattie te worden zou ik door gaan met die mammoth weight gainer this je eigen keuze en je bent gewaarschuwd

Comment

Serious mass valt best mee kwa suikers... Zeker ten opzichte van mammoth..

Toch zou ik dan voor stacker2 - ultra mass gaan
                                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X