Ik heb die zak complexe carbs gekocht van xxl, gooi ik door mn shake en dat werkt goed! Aanradertje om na elke maaltijd weg te werken.
Goeie weight? Kom vrijwel niet aan.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mickdv View PostIk heb die zak complexe carbs gekocht van xxl, gooi ik door mn shake en dat werkt goed! Aanradertje om na elke maaltijd weg te werken.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Rick16 View PostMammoth werkt niet?
Ik ben 16 jaar woog 2 weken terug 60 kilo en ben 1,87m, zit nu op de 65.
Gezond voedingsschema van 3000 kcal + 2 shakes van 4 maatschappen en 500 ml melk (2500 kcal extra). En dat zit ik op een 5500 kcal per dag. En of je er van aankomt
Als je even kijkt naar zijn bmi van hoe die jongen ervoor bijstond. 60 kilo bij 1,87!! (!) Dat is dus echt mager gewoon. Ik heb het even uitgerekend en dat betekend dat hij een bmi van 17 heeft. En waarschijnlijk dus ook heel weinig (ongezond weinig) vet.
Helemaal niks mis meeom dan een paar kilo vet aan te komen als je zo dun bent. Lijkt wel alsof mensen hier bang zijn voor vet. Laat die jongen lekker gaan hij is allang blij dat hij aankomt wat hem waarschijnlijk eerst nooit lukte. Tuurlijk moet hij hier niet jaren mee doorgaan maar om hem gelijk af te kappen dat hij vet word is ook zo overdreven.
Comment
-
Originally posted by Gebruiker View PostOja een goeie weightgainer.
Als je genoeg geld heb: Mass perfection van bodyenfitshop.nl
Als je op je geld wil letten: whey + oats (brinta, ultra fine oats van B&F, havermaud) + vet (olijfolie, pindakaas)
Comment
-
Enige tip die ik kan toevoegen bovenop degene mbt meer gezond eten. In combinatie met sport kom je dan snel genoeg voldoende gewicht/vet aan.
1. BMI betekend niks en kun je geen ruk mee
2. Niet luisteren naar "gebruiker". Die kraamt te veel onzin uit om serieus te nemen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEnige tip die ik kan toevoegen bovenop degene mbt meer gezond eten. In combinatie met sport kom je dan snel genoeg voldoende gewicht/vet aan.
1. BMI betekend niks en kun je geen ruk mee
2. Niet luisteren naar "gebruiker". Die kraamt te veel onzin uit om serieus te nemen.
Geef dan een argument waarom het onzin is?
Comment
-
Originally posted by Gebruiker View PostLekker makkelijk zeg; "niet luisteren naar hem hij kraamt alleen maar onzin uit."
Omdat jij t hebt over n suplement... Die je niet nodig hebt als je goed vreet?
En zeg nu niet dat je een sup echt nodig hebt he? Ikzelf ben van nature een ecto en gebruik helemaal geen weightgainer..
N suplement gebruik je pas als je het echt niet meer uit de voeding kan halen!
Comment
-
Originally posted by Gebruiker View PostLekker makkelijk zeg; "niet luisteren naar hem hij kraamt alleen maar onzin uit."
OT:
Goed eten, ochtend/maal voor en na je training hou je als de belangrijke maaltijden kwa carbs en eiwitten/vetten, tussendoortjes hou je allemaal hetzelfde kwa verhouding, train een tijd op kracht/massa, alles 2 keer per week trainen en misschien een keer creatine of liever beta allanine erbij, weightgainer is onnodig geld uitgeven."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
@Knulletje en @Robbie1970
Ooh volgens mij begrijpen jullie mij verkeerd. Ik had het namelijk zelf helemaal niet over een weightgainer, of een ander suplement. Ik had het over vet aankomen bij die bepaalde persoon.
Maar aangezien de topic starter vroeg naar een goede weightgainer wilde ik nog wel antwoord op zijn vraag geven. En aangezien het al het nodige ervoor al was gezegd (Door bijvoorbeeld Siegfried Muller) leek het mij wel handig om, als hij dan toch nog voor een weightgainer wil gaan, dat de TS dan weet welke weightgainer hij het beste (In mijn opzicht) kan halen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment