Originally posted by mascotte
View Post
caseine en pepto pro ipv whey
Collapse
X
-
Originally posted by emilio75 View PostIs de boodschap nog niet duidelijk dan?
ik had toch serieuzere reacties verwacht .want hier help je niemand mee.
toch enigins een onderbouwing van je mening . In tegen stelling tot wat geroepLast edited by mascotte; 29-01-2013, 13:13.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
-
Originally posted by mascotte View PostDus alleen voeding is voldoende !!!
ik had toch serieuzere reacties verwacht .want hier help je niemand mee.
toch enigins een onderbouwing van je mening . In tegen stelling tot wat geroep
Wat wil jij ondebouwd zien dan kerel?
Als jij enigzins de moeite had genomen om eens wat sticky's te lezen over voeding had je nu niet onbeslagen ten ijs gekomen.
Dan had er ook de vraag niet in je op gekomen of je voldoende hebt aan alleen voeding..
Nog 1x speciaal voor jou dan:
Suplementen zijn een aanvulling op je voeding!
Deze heb je niet nodig als je voldoende voeding binnenkrijgt!
Whey eiwit kun je gebruiken om snel de tekorten aan te zuiveren!
Maar je voeding moet niet bestaan uit alleen shake's (suplement) of soortgelijke suplementen.....
Als je een onderbouwing wil, moet je specifieker zijn in je vraag.
Ik vind dat men hier nog behoorlijk zacht op reageerd. Daar dit al 30000000000 keer is uitgelegd en jij dit ook had kunnen opzoeken hier in de sticky's die daar voor bedoeld zijn..
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostDeze gedachte kwam doordat de pepto pro erg snel word opgenomen , de caseine dient om spierafbraak tegen te gaan . verder zou de caseine veel trager worden opgenomen , zodat ik zonder leegtes lang toekom met eiwitten
Voor spieropbouw zijn twee factoren van belang, namelijk eiwitsynthese (aanmaak) en spierafbraak. Aminozuren uit eiwitten stimuleren eiwitsynthese, maar hebben geen effect op spierafbraak. Insuline (door kh inname) remt spierafbraak, maar heeft geen effect op eiwitsynthese. Dus als jij spierafbraak wil tegengaan moet je kh nemen, wil spieren opbouwen dan neem je whey. Als de eiwitaanmaak groter is dan afbraak krijg je netto spiermassa winst.
Wil je meer lezen:
Muscle Growth and Post-Workout Nutrition | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald
Verder, zoals gezegd, is voeding nummer 1 in deze sport. Een supplementje kan je ernaast gebruiken, maar is niet belangrijk. Zolang je zonder voedingsschema traint heeft een supplement waarschijnlijk geen nut.Train hard or go hormone
Comment
-
PeptoPro is veel te duur en overgewaardeerd. De marketing ervan is wel prima in orde want hele volksstammen zweren erbij en beweren dat zij er zo goed van herstellen. Alsof zij het kunnen meten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWat wil jij ondebouwd zien dan kerel?
Als jij enigzins de moeite had genomen om eens wat sticky's te lezen over voeding had je nu niet onbeslagen ten ijs gekomen.
Dan had er ook de vraag niet in je op gekomen of je voldoende hebt aan alleen voeding..
Nog 1x speciaal voor jou dan:
Suplementen zijn een aanvulling op je voeding!
Deze heb je niet nodig als je voldoende voeding binnenkrijgt!
Whey eiwit kun je gebruiken om snel de tekorten aan te zuiveren!
Maar je voeding moet niet bestaan uit alleen shake's (suplement) of soortgelijke suplementen.....
Als je een onderbouwing wil, moet je specifieker zijn in je vraag.
Ik vind dat men hier nog behoorlijk zacht op reageerd. Daar dit al 30000000000 keer is uitgelegd en jij dit ook had kunnen opzoeken hier in de sticky's die daar voor bedoeld zijn..
ik weet dat voeding superbelangrijk is , mijn vraag ging over pre workout en herstel . tuurlijk weet ik dat voeding primeert maar , ik wou het verschil vragen , aangezien je tijdens het trainen over een overdosis aan eiwitten moet beschikken . (carbs die komen later ) in de magnificent zitten vrij veel carbs in de peptopro alleen eiwitten .ik weet ook dat je door de dag best constante aanvoer nodig hebt van eiwitten om te groeien .
de piek van eiwitten ligt volgens mij tussen de 60 en de 180min (afhankelijk van de soort ) de piek van een maaltijd ??? geen idee .
gebruik van melk , vertraagt de opname . enzo enzo ...You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostPeptoPro is veel te duur en overgewaardeerd. De marketing ervan is wel prima in orde want hele volksstammen zweren erbij en beweren dat zij er zo goed van herstellen. Alsof zij het kunnen meten.
de peptopro word (heb ik horen zeggen ) vaak tussen de wedstrijden gebruikt van athletiek beoefenaars . vandaar dat het me een goed productje leek . rechtstreekse opname , minder last van de maag enzo ...
Ik ga de magnificent laten wegvallen , en binnenkort gewoon ( voor training whey , na training whey en creatine ( 30-60min later maaltijd doen)Last edited by mascotte; 29-01-2013, 17:39.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postdank je , dat scheelt me weer een aankoop .
de peptopro word (heb ik horen zeggen ) vaak tussen de wedstrijden gebruikt van athletiek beoefenaars . vandaar dat het me een goed productje leek . rechtstreekse opname , minder last van de maag enzo ...
Ik ga de magnificent laten wegvallen , en binnenkort gewoon ( voor training whey , na training whey en creatine ( 30-60min later maaltijd doen)
Zou ik best eens willen weten, het waarom.
Of verbruik jij zoveel tijdens de training dat het echt moet?
Comment
-
Neem gummibeertjes na je trainen, lekker en goed voor je.
Peptopro is leuk als je wedstrijd atleet bent, topatleten merken verschil, gewone trainees hebben genoeg aan whey en melk na de training, vroeger had je alleen maar melkeiwit en groeide ze er flink op, nu nemen ze wat Jay neemt en wegen na 4 jaar trainen nog geen 85 kilo en 14% vet, de supmerken spelen er perfect op in, mensen due ook "buff" willen worden denken dat dit soort verplicht is net zoals steroide gebruik"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment