Dominate dedicated nutrition

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dominate dedicated nutrition

Hallo,

Kreeg een mailtje van b&f over een nieuw product.

Dominate - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop

Meningen?

Zou het het proberen waard zijn?

Het klinkt voor mij net als een zo veel mogelijk geld binnenhalen product.

Een test booster op 17 jaar (of hoe oud je ook zijn mag)......
    Ik zal je trouwens verrassen: het doel van elk product van B&F (of een bedrijf in het algemeen) is het binnenhalen van zo veel mogelijk €'s.

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Een test booster op 17 jaar (of hoe oud je ook zijn mag)......
      Ik zal je trouwens verrassen: het doel van elk product van B&F (of een bedrijf in het algemeen) is het binnenhalen van zo veel mogelijk €'s.
      Heb al eerder test boost gehad en je merkt idd ook op mijn leeftijd verschil...

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
        Heb al eerder test boost gehad en je merkt idd ook op mijn leeftijd verschil...
        En nu lul je uit je nek..

Comment

Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Dominate Dedicated Nutrition

Totale Hormonale Dominantie!
            Dominate™ is het ultieme natuurlijke, meest complete en exclusieve, hoogst gedoseerde en heftigste hormonale stimulatie product ter wereld. Spiergroei, hardheid en droogheid sneller dan je ooit voor mogelijk gehouden zou hebben. Uniek en onvergelijkbaar, Dominate™ werkt extreem snel en krachtig.

Iedereen weet dat Testosteron spierkracht en massa opbouwt. Stel je eens voor wat er gebeurt als je een waanzinnige Testosteron productie combineert met extra Groeihormoon, IGF-1 en anti-oestrogeen? Juist dat is wat Dominate™ doet. Het stimuleert alle belangrijke spieropbouwende hormonen en laat ze ook nog eens beter in het lichaam werken. Het resultaat? Een tsunami aan groeibevorderende processen die vanaf de eerste dag door het lichaam racen.

Spiermassa opbouwen gaat vaak gepaard met extra lichaamsvet wordt vaak gezegd. Ook daarin neemt Dominate™ een enorme voorsprong. Door het “goede” oestrogeen intact te laten en het “slechte” oestrogeen af te remmen wordt vet massa zelfs afgebroken terwijl alleen keiharde droge spiermassa opgebouwd wordt.

Bovenstaande punten zouden al voldoende zijn om van Dominate™ een top product te maken, maar er is meer! Dominate™ stimuleert namelijk ook de eetlust, zorgt voor een diepe slaap voor sneller herstel en als kers op de slagroom zal je libido door het dak gaan!

Als je in het verleden andere test boosters gebruikt hebt en ontevreden bent, zal Dominate™ wel de beloftes inlossen. Een sterker product bestaat namelijk niet! Gebruik Dominate™ en zie én voel je lichaam transformeren, iedere week een stukje sneller. Stop met dromen en start met groeien; het is tijd om te Domineren!

hoppa 40 pleuro's armer
            maar vooral kopen robinvm

Comment

Je reageerd niet zo rap nu? Vertel anders eens waaraan jij dat merkte, kreeg je opeens n berg spieren?
              Met andere woorden, onderbouw waarom en waaraan jij het merkte..
              Ik ben heel benieuwd...
              Maar ik wil het verhaal ook zo van tafel vegen, door mijn visie daarover los te laten en te onderbouwen..

Comment

het is spiderman knulletje maar dat mag niemand weten

Comment

Het staat niet op de IOC lijst van verboden middelen, dus het werkt niet. Punt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Het staat niet op de IOC lijst van verboden middelen, dus het werkt niet. Punt.
                    Juist en zo is het, alle middelen die evt iets deden in de tijd zijn uit de handel gehaald. Wat ook de leverancier niet fijn vind na iets gevonden te hebben wat werkt. Alle middelen die evt spierversterkend zijn, zijn gewoon verboden.
                    Wat ook de fabrikant niet fijn vind daar deze weer iets anders moet gaan verzinnen om het te completeren, wat uiteindelijk niet meer werkt.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                      Je reageerd niet zo rap nu? Vertel anders eens waaraan jij dat merkte, kreeg je opeens n berg spieren?
                      Met andere woorden, onderbouw waarom en waaraan jij het merkte..
                      Ik ben heel benieuwd...
                      Maar ik wil het verhaal ook zo van tafel vegen, door mijn visie daarover los te laten en te onderbouwen..
                      Met slaap enzo, maar zeg eerlijk dat ik niet veel heb gegained ofzo. was wel veel droger mang..

wat denk je dat ik ga liegen XD
                      Last edited by RobinVM; 11-12-2013, 10:50.

Comment

Vind ik ook zo'n vage term; "gegained" ...
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Vind ik ook zo'n vage term; "gegained" ...
                          groentjes gebruiken zulke termen inferno
                          ik vreet gewoon een hoop ,is wat makkelijker en iedereen begrijpt het

Comment

Nou lekker kopen dan, mag lijen dat je wel wist wat de mening van 99% over testo-boosters voor 17 jarigen was (of uberhaupt testo boosters in het algemeen :') ) voordat je dit topic aanmaakte..

Comment

Je was veel droger? Dat is de voeding en niet de testosteron. Met slaap? Dan slapt iemand die kuurt heel de dag zeker..
                              Ik zal je direct uit de droom helpen met deze, en ik heb het al eens geschreven..

Jij bent 17jaar, en zit op de top van de testosteron afgifte. Die testosteron afgifte is +- 7mg/pd in jouw geval.
                              Die 7mg/pd is dus +-50mg/pw....
                              Dan neem je een testbooster... Laten we veel zeggen en dat hij het 10% verhoogt?
                              Dat wil dus zeggen dat jij inplaats van 50mg/pw dus een afgifte maakt van 55mg/pw....
                              Nou dat zal helpen zeg!
                              Zet 100mg/pw aan Testosteron, en je zal er nog steeds geen ene reet van merken daar het gewoon niet voldoende is om je bloedspiegel zodanig te verhogen dat je er baat bij hebt...
                              Dus mag jij zeggen wat het betekend als je een verhoging krijgt van 5mg/pw...
                              Juist niets, vandaar dat ik zei: dat je uit je nek lulde.. Het is gewoon onmogelijk..

Dan komen we op de kosten..
                              Die shit kost je 40euri uit je huishoudknip waar je dus geen reet aan hebt.
                              Die 40 euri kun je volgens mij wel ergens insteken waar je wel iets aan hebt?
                              17jaar en n testbooster, slaat werkelijk nergens op!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X