Dominate dedicated nutrition

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hooligan View Post
    kut kids van 15 tegenwoordig

goeie reden voor mij om mn zakie af te laten knippen !!

Tuig van de richel en te beroerd om te eten, lezen en begrijpen
    17 al hoor.... en denkt dat ie alles al weet
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ok, ik kreeg dus vanmorgen hetzelfde mailtje van b&f en ik heb even alles gelezen wat hier is gezegd, maar heb toch een vraag.

Maar eerst even iets over mij...

Ik ben dus 37 en ben sinds een jaar bezig met Calisthenics/bodyweight fitness. The laatste maanden ben ik me meer gaan bezighouden met Frank Medrano z'n training techniques (dit is zijn website: Frank Medrano) en dan 4 tot 6 dagen per week. Verder eet ik heel gezond en redelijk veel en vaak per dag, met name omdat ik vaak honger heb, vooral na trainingen en de dag erna. Daarnaast gebruik ik de Lean Gain van b&f en dan zo'n 2 shakes per dag, elke dag. Ik ben overigens een ectomorph, dus ik weet dat ik nooit kan worden zoals bijvoorbeeld The Rock of velen van jullie hahaha! Het probleem wat ik heb is dat ik, doordat ik pas een jaar bezig ben, helaas nooit gesport heb, helaas 20 jaar gerookt heb en ook geen 18 meer ben, het idee heb dat ik niet heel veel progressie merk wat betreft kracht. Ik ben wel 4 kilo aangekomen in spiermassa en ik kan nu meer dan een jaar geleden, dus er is zeker progressie. Ik woog dus (altijd al) zo'n 63 kilo en nu iets meer dan 67 kilo. Maar goed, tot zover iets over mij...

Mijn vraag is dus eigenlijk of het voor mij wel nut heeft om het te gaan gebruiken? De Dedicated Dominate? Ik zou ook willen vragen, voordat jullie mijn vraag beantwoorden om even te lezen wat hier beschreven wordt om een zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven: Dominate - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop

Thanks!
      Last edited by RobertMollers; 11-12-2013, 17:34.

Comment

Robin, ik wilde eigenlijk niet reageren. Maar even serieus, zoek een andere hobby, dit wordt hem niet..
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by RobertMollers View Post
          Ok, ik kreeg dus vanmorgen hetzelfde mailtje van b&f en ik heb even alles gelezen wat hier is gezegd, maar heb toch een vraag.

Ik ben dus 37 en ben sinds een jaar bezig met Calisthenics/bodyweight fitness. The laatste maanden ben ik me meer gaan bezighouden met Frank Medrano z'n training techniques (dit is zijn website: Frank Medrano) en dan 4 tot 6 dagen per week. Verder eet ik heel gezond en redelijk veel en vaak per dag, met name omdat ik vaak honger heb, vooral na trainingen en de dag erna. Daarnaast gebruik ik de Lean Gain van b&f en dan zo'n 2 shakes per dag, elke dag. Ik ben overigens een ectomorph, dus ik weet dat ik nooit kan worden zoals bijvoorbeeld The Rock of velen van jullie hahaha! Het probleem wat ik heb is dat ik, doordat ik pas een jaar bezig ben, helaas nooit gesport heb, helaas 20 jaar gerookt heb en ook geen 18 meer ben, het idee heb dat ik niet heel veel progressie merk wat betreft kracht. Ik ben wel 4 kilo aangekomen in spiermassa en ik kan nu meer dan een jaar geleden, dus er is zeker progressie. Ik woog dus (altijd al) zo'n 63 kilo en nu iets meer dan 67 kilo. Maar goed, tot zover iets over mij...

Mijn vraag is dus eigenlijk of het voor mij wel nut heeft om het te gaan gebruiken? De Dedicated Dominate? Ik zou ook willen vragen, voordat jullie mijn vraag beantwoorden om even te lezen wat hier beschreven wordt om een zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven: Dominate - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop

Thanks!
          Haha,leuk man.

Wij moeten dus eerst het marketingverhaaltje van B& F lezen voordat wij je vraag mogen beantwoorden?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nee hoor, dat was gewoon een vraag... Jullie moeten helemaal niks van mij :-) Maar waarom vraag je dat eigenlijk?

Comment

Thanks!
              Dat zal eerder aan je voeding liggen dan aan je testosteron. Veel mensen denken namelijk dat ze veel en gezond eten, maar als ze het hier posten, komen ze er al gauw achter dat ze toch echt te weinig eten.

Ik heb dan ook heel sterk het vermoeden dat dat product je niet zal helpen.
              Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Dat zal eerder aan je voeding liggen dan aan je testosteron. Veel mensen denken namelijk dat ze veel en gezond eten, maar als ze het hier posten, komen ze er al gauw achter dat ze toch echt te weinig eten.

Ik heb dan ook heel sterk het vermoeden dat dat product je niet zal helpen.
                Precies,het heeft zeer waarschijnlijk met je voeding te maken.
                Mijn reactie was een beetje flauw misschien.
                Ik had net een nieuwe reactie getypt,maar die was indeens verdwenen.

De opmerking dat je ectomorph en ouder bent en daardoor nooit groot zal worden,is onzin natuurlijk.
                4 kg erbij in het 1e jaar is niet super natuurlijk.
                Zelf ben ik na mijn 30e begonnen en kwam het 1e jaar 18 kg aan.
                En ja,ik ben ook een ectomorph of welke naam ze het ook geven.

Moraal van dit verhaal,post je voedingsschema eens ter beoordeling.
                Daar heb je meer aan als een testobooster.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Poeptopic, ik laat m open voor 1 vraag: robinVM zal ik je weer bannen of ga je je aanpassen?
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Als die nou normaal reageert dan is er niks aan de hand maarja.. Kerel je ben 17 pff.

Comment

Hmm ok... Jammer :-(

Maar met redelijk veel en gezond eten bedoel ik:

Ontbijt: 400ml water, 400ml pap, een krentenbol met boter, 400ml koffie, 400ml water

Lunch/pre-workout hapje: 400ml vanille pudding of yoghurt met 1 banaan, 2 eetlepels goji bessen en 1 eetlepel rozijnen

Post-workout shake: 400ml melk met 3 scoops Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop

Avondmaaltijd: Bijvoorbeeld 1 stuk zalmfilet of 1 stuk pangasiusfilet, enz. met 250 gram spinazie of 300 tot 400 gram gesmoorde broccoli of witlof of boontjes of spitskool, enz. met 300 tot 400 gram aardappelen of pasta of rijst

Voor het slapen: Hetzelfde als de post-workout shake

En dan eet ik, als ik dan tussendoor nog honger heb, nog een banaan, eierkoeken of een muesli reep, etc.

Comment

Persoonlijk vind ik dommigheid geen reden voor een ban,hij beledigt niemand dit keer toch?
                        Al betwijfel ik nog steeds of Robin stiekem toch geen troll is,gezien zijn vragen en opmerkingen.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hmm ok... Jammer :-(

Maar met redelijk veel en gezond eten bedoel ik:

Ontbijt: 400ml water, 400ml pap, een krentenbol met boter, 400ml koffie, 400ml water

Lunch/pre-workout hapje: 400ml vanille pudding of yoghurt met 1 banaan, 2 eetlepels goji bessen en 1 eetlepel rozijnen

Post-workout shake: 400ml melk met 3 scoops Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop

Avondmaaltijd: Bijvoorbeeld 1 stuk zalmfilet of 1 stuk pangasiusfilet, enz. met 250 gram spinazie of 300 tot 400 gram gesmoorde broccoli of witlof of boontjes of spitskool, enz. met 300 tot 400 gram aardappelen of pasta of rijst

Voor het slapen: Hetzelfde als de post-workout shake

En dan eet ik, als ik dan tussendoor nog honger heb, nog een banaan, eierkoeken of een muesli reep, etc.
                          Aangezien er geen voedingswaarden bijstaan, weet ik het niet zeker, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat dit te weinig is. Anders maak je even eigen topic aan en dan zet je daar alles op een rijtje met de voedingswaarden (kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten). Dan kunnen we je daarmee helpen.
                          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Aangezien er geen voedingswaarden bijstaan, weet ik het niet zeker, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat dit te weinig is. Anders maak je even eigen topic aan en dan zet je daar alles op een rijtje met de voedingswaarden (kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten). Dan kunnen we je daarmee helpen.
                            Had ik hem ook al in een pm gestuurd, aangezien ik me toch wel een beetje schuldig voelde nav mijn flauwe reactie.
                            Niet iedereen die zo'n vraag stelt is een troll.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Robin is geen troll, van zulke idioten bestaan er (helaas) duizenden.

Comment

maar hij heeft wel dikke armen
                                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X