Originally posted by Hooligan
View Post
Dominate dedicated nutrition
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ok, ik kreeg dus vanmorgen hetzelfde mailtje van b&f en ik heb even alles gelezen wat hier is gezegd, maar heb toch een vraag.
Maar eerst even iets over mij...
Ik ben dus 37 en ben sinds een jaar bezig met Calisthenics/bodyweight fitness. The laatste maanden ben ik me meer gaan bezighouden met Frank Medrano z'n training techniques (dit is zijn website: Frank Medrano) en dan 4 tot 6 dagen per week. Verder eet ik heel gezond en redelijk veel en vaak per dag, met name omdat ik vaak honger heb, vooral na trainingen en de dag erna. Daarnaast gebruik ik de Lean Gain van b&f en dan zo'n 2 shakes per dag, elke dag. Ik ben overigens een ectomorph, dus ik weet dat ik nooit kan worden zoals bijvoorbeeld The Rock of velen van jullie hahaha! Het probleem wat ik heb is dat ik, doordat ik pas een jaar bezig ben, helaas nooit gesport heb, helaas 20 jaar gerookt heb en ook geen 18 meer ben, het idee heb dat ik niet heel veel progressie merk wat betreft kracht. Ik ben wel 4 kilo aangekomen in spiermassa en ik kan nu meer dan een jaar geleden, dus er is zeker progressie. Ik woog dus (altijd al) zo'n 63 kilo en nu iets meer dan 67 kilo. Maar goed, tot zover iets over mij...
Mijn vraag is dus eigenlijk of het voor mij wel nut heeft om het te gaan gebruiken? De Dedicated Dominate? Ik zou ook willen vragen, voordat jullie mijn vraag beantwoorden om even te lezen wat hier beschreven wordt om een zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven: Dominate - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
Thanks!Last edited by RobertMollers; 11-12-2013, 17:34.
Comment
-
Originally posted by RobertMollers View PostOk, ik kreeg dus vanmorgen hetzelfde mailtje van b&f en ik heb even alles gelezen wat hier is gezegd, maar heb toch een vraag.
Ik ben dus 37 en ben sinds een jaar bezig met Calisthenics/bodyweight fitness. The laatste maanden ben ik me meer gaan bezighouden met Frank Medrano z'n training techniques (dit is zijn website: Frank Medrano) en dan 4 tot 6 dagen per week. Verder eet ik heel gezond en redelijk veel en vaak per dag, met name omdat ik vaak honger heb, vooral na trainingen en de dag erna. Daarnaast gebruik ik de Lean Gain van b&f en dan zo'n 2 shakes per dag, elke dag. Ik ben overigens een ectomorph, dus ik weet dat ik nooit kan worden zoals bijvoorbeeld The Rock of velen van jullie hahaha! Het probleem wat ik heb is dat ik, doordat ik pas een jaar bezig ben, helaas nooit gesport heb, helaas 20 jaar gerookt heb en ook geen 18 meer ben, het idee heb dat ik niet heel veel progressie merk wat betreft kracht. Ik ben wel 4 kilo aangekomen in spiermassa en ik kan nu meer dan een jaar geleden, dus er is zeker progressie. Ik woog dus (altijd al) zo'n 63 kilo en nu iets meer dan 67 kilo. Maar goed, tot zover iets over mij...
Mijn vraag is dus eigenlijk of het voor mij wel nut heeft om het te gaan gebruiken? De Dedicated Dominate? Ik zou ook willen vragen, voordat jullie mijn vraag beantwoorden om even te lezen wat hier beschreven wordt om een zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven: Dominate - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
Thanks!
Wij moeten dus eerst het marketingverhaaltje van B& F lezen voordat wij je vraag mogen beantwoorden?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by RobertMollers View PostOk, ik kreeg dus vanmorgen hetzelfde mailtje van b&f en ik heb even alles gelezen wat hier is gezegd, maar heb toch een vraag.
Thanks!
Ik heb dan ook heel sterk het vermoeden dat dat product je niet zal helpen.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDat zal eerder aan je voeding liggen dan aan je testosteron. Veel mensen denken namelijk dat ze veel en gezond eten, maar als ze het hier posten, komen ze er al gauw achter dat ze toch echt te weinig eten.
Ik heb dan ook heel sterk het vermoeden dat dat product je niet zal helpen.
Mijn reactie was een beetje flauw misschien.
Ik had net een nieuwe reactie getypt,maar die was indeens verdwenen.
De opmerking dat je ectomorph en ouder bent en daardoor nooit groot zal worden,is onzin natuurlijk.
4 kg erbij in het 1e jaar is niet super natuurlijk.
Zelf ben ik na mijn 30e begonnen en kwam het 1e jaar 18 kg aan.
En ja,ik ben ook een ectomorph of welke naam ze het ook geven.
Moraal van dit verhaal,post je voedingsschema eens ter beoordeling.
Daar heb je meer aan als een testobooster.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hmm ok... Jammer :-(
Maar met redelijk veel en gezond eten bedoel ik:
Ontbijt: 400ml water, 400ml pap, een krentenbol met boter, 400ml koffie, 400ml water
Lunch/pre-workout hapje: 400ml vanille pudding of yoghurt met 1 banaan, 2 eetlepels goji bessen en 1 eetlepel rozijnen
Post-workout shake: 400ml melk met 3 scoops Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop
Avondmaaltijd: Bijvoorbeeld 1 stuk zalmfilet of 1 stuk pangasiusfilet, enz. met 250 gram spinazie of 300 tot 400 gram gesmoorde broccoli of witlof of boontjes of spitskool, enz. met 300 tot 400 gram aardappelen of pasta of rijst
Voor het slapen: Hetzelfde als de post-workout shake
En dan eet ik, als ik dan tussendoor nog honger heb, nog een banaan, eierkoeken of een muesli reep, etc.
Comment
-
Originally posted by RobertMollers View PostHmm ok... Jammer :-(
Maar met redelijk veel en gezond eten bedoel ik:
Ontbijt: 400ml water, 400ml pap, een krentenbol met boter, 400ml koffie, 400ml water
Lunch/pre-workout hapje: 400ml vanille pudding of yoghurt met 1 banaan, 2 eetlepels goji bessen en 1 eetlepel rozijnen
Post-workout shake: 400ml melk met 3 scoops Lean Gain - Body & Fit | Body & Fitshop
Avondmaaltijd: Bijvoorbeeld 1 stuk zalmfilet of 1 stuk pangasiusfilet, enz. met 250 gram spinazie of 300 tot 400 gram gesmoorde broccoli of witlof of boontjes of spitskool, enz. met 300 tot 400 gram aardappelen of pasta of rijst
Voor het slapen: Hetzelfde als de post-workout shake
En dan eet ik, als ik dan tussendoor nog honger heb, nog een banaan, eierkoeken of een muesli reep, etc.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostAangezien er geen voedingswaarden bijstaan, weet ik het niet zeker, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat dit te weinig is. Anders maak je even eigen topic aan en dan zet je daar alles op een rijtje met de voedingswaarden (kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten). Dan kunnen we je daarmee helpen.
Niet iedereen die zo'n vraag stelt is een troll.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment