Zo stuk duurder dab me anabolen!
Dominate dedicated nutrition
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe was veel droger? Dat is de voeding en niet de testosteron. Met slaap? Dan slapt iemand die kuurt heel de dag zeker..
Ik zal je direct uit de droom helpen met deze, en ik heb het al eens geschreven..
Jij bent 17jaar, en zit op de top van de testosteron afgifte. Die testosteron afgifte is +- 7mg/pd in jouw geval.
Die 7mg/pd is dus +-50mg/pw....
Dan neem je een testbooster... Laten we veel zeggen en dat hij het 10% verhoogt?
Dat wil dus zeggen dat jij inplaats van 50mg/pw dus een afgifte maakt van 55mg/pw....
Nou dat zal helpen zeg!
Zet 100mg/pw aan Testosteron, en je zal er nog steeds geen ene reet van merken daar het gewoon niet voldoende is om je bloedspiegel zodanig te verhogen dat je er baat bij hebt...
Dus mag jij zeggen wat het betekend als je een verhoging krijgt van 5mg/pw...
Juist niets, vandaar dat ik zei: dat je uit je nek lulde.. Het is gewoon onmogelijk..
Dan komen we op de kosten..
Die shit kost je 40euri uit je huishoudknip waar je dus geen reet aan hebt.
Die 40 euri kun je volgens mij wel ergens insteken waar je wel iets aan hebt?
17jaar en n testbooster, slaat werkelijk nergens op!
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostZo stuk duurder dab me anabolen!
Als je rekend dat er verschillend van merk tussen de 2500mg en de 3000mg in 1 vial van 10ml zitten.
Dan reken je zijn totale afgifte= 55gram/pw.. Zou je die gaan zetten, ben je zeker voordeliger uit.
Zelfs bij 100mg/pw is het voordeliger....
Dus je hebt zeker n punt.
Comment
-
-
Originally posted by RobinVM View PostVan die 5 mg ga je ook geen verschil merken met je test.
Maar had toch duidelijk betere slaap, dat ik droger werd zal wel aan de voeding liggen ruudje
Jij als puber zit op je top, en valt niets te boosten!
Test boosters en hormoon boosters zijn niet bedoelt voor jongeren, maar voor de wat rijpere sporters die al knap aan het dalen zijn in de hormoon waarden.
En kijk bij die personen kan het enigzins helpen, daar er dan ook wat te boosten valt.
Iedereen hier zal jou kunnen vertellen dat het bij jou geen ene reet zal doen.
Je kunt het ook zo zien met peptides, die zijn ook niet zo geschikt voor de jongeren. Het heeft namelijk ook weinig zin om je hypofyse op te waarderen als deze nog op zn top draait, om deze te boosten met een GHRH.
Alleen een GHRP zou dan al op zijn plaats zijn om bv de afgifte vaker te krijgen.
Maar ook daar zitten als je jonger bent wat haken en ogen aan, daar je dat zeker niet wil als je nog in de groei zit. Je weet immers niet wat er zal gaan groeien omdat de groeischijven nog niet gesloten zijn.
Zo is het ook met een testbooster, in de folder staat het leuk. Maar het zal je als jonge vent geen zak opleveren.
Ben je bv n jaar of 30, ja dan kan je het proberen om evt meer terug te gaan naar waar je testafgifte ongeveer lag.
Dat jij denkt dat je er beter op sliep, kan ik niet verklaren. Het kan wel n sugestie zijn geweest of een placebo reactie waar ik eerder aan denk.
Comment
-
Originally posted by RobinVM View PostVan die 5 mg ga je ook geen verschil merken met je test.
Maar had toch duidelijk betere slaap, dat ik droger werd zal wel aan de voeding liggen ruudje
Kunnen ze jou niet gewoon een ip ban ofzo geven ??
Vind jou echt zo n super geweldige ongelooflijke kut kneus !!
Loopt overal maar een beetje te posthunten en van die domme kut opmerkingen te maken
Comment
-
-
Ze haten jou helemaal niet, maar je moet wel begrijpen dat je deze dingen kon weten als je een beetje had rond gesnuffelt. Ergens voel je jezelf nu beledigd omdat je het niet begrijpt....
Dan voor jou speciaal nog 1x:
Suplementen zijn een aanvulling op je voeding, en geen wondermiddelen. Alles wat er in sups zit is maar een aanvulling en als je goed eet en ook alles binnenkrijgt heb je helemaal geen suplementen nodig.
Hetgeen je zou kunnen helpen in je sport, is misschien een creatine (ook niet altijd nodig) en een whey shake, deze om het gat op te vullen na de training...
Verder heb je bij een goede voeding NIETS nodig!
Begrijp dat nou eens, dan kom je al een heel stuk verder....
Comment
-
Originally posted by RobinVM View Postga meer haten
Geef je geld lekker uit aan testboosters etc. je gained goed op het placebo effect en je luistert toch niet naar iemand hier en loopt dus gewoon te fucken
PS, ga eens iets eten skeletEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment