Ik ben nieuw hier, hier wat gegevens van me.
Leeftijd: 15 jaar
Lengte: 185 cm
Gewicht: 71 kg
Ik begon 4/5 maand geleden met krachttrainen met een gewicht van 63 kg, ik ben dus al 8 kg aangekomen. Voor mijn gevoel het grootste deel in spier, ik zie ook al wat veranderingen,
Ik gebruik hierbij ook een goed gecontrolleerd voedingsschema.
Ik zie veel anderen van mijn leeftijd die er niet veel verstand van hebben en dus gewoon wat doen.
Ik train serieus! Ik train de ene week 2 x en de andere week 3x (dit door verschillende redenen).
-Ik drink 20-30 min. voor mijn training 1 eiwitshake (30g) in water
-Ik drink direct na mijn training 30g dextrose in water
-Ik drink 20-30 min. na mijn training 1 eiwitshake (30g) in water
DIT IS MIJN VRAAG:
*ik drink dus dextrose na mijn training, alleen zegt mijn vader dus dat dit ongelooflijk slecht voor je is, en dus wil hij dat ik dat niet meer neem. daar heb ik niks op te zeggen aangezien ik bij hem in huis woon.
WAT VINDEN JULLIE HIERVAN? OF IS HIER EEN GOEDE VERVANGER VOOR?
IS DEXTROSE OOK WERKELIJK ONGEZOND?
Ik heb ook mensen gehoord die een banaan eten, dit vult je spierglycogeen NIET aan.
Lavast bedankt!!
Leeftijd: 15 jaar
Lengte: 185 cm
Gewicht: 71 kg
Ik begon 4/5 maand geleden met krachttrainen met een gewicht van 63 kg, ik ben dus al 8 kg aangekomen. Voor mijn gevoel het grootste deel in spier, ik zie ook al wat veranderingen,
Ik gebruik hierbij ook een goed gecontrolleerd voedingsschema.
Ik zie veel anderen van mijn leeftijd die er niet veel verstand van hebben en dus gewoon wat doen.
Ik train serieus! Ik train de ene week 2 x en de andere week 3x (dit door verschillende redenen).
-Ik drink 20-30 min. voor mijn training 1 eiwitshake (30g) in water
-Ik drink direct na mijn training 30g dextrose in water
-Ik drink 20-30 min. na mijn training 1 eiwitshake (30g) in water
DIT IS MIJN VRAAG:
*ik drink dus dextrose na mijn training, alleen zegt mijn vader dus dat dit ongelooflijk slecht voor je is, en dus wil hij dat ik dat niet meer neem. daar heb ik niks op te zeggen aangezien ik bij hem in huis woon.
WAT VINDEN JULLIE HIERVAN? OF IS HIER EEN GOEDE VERVANGER VOOR?
IS DEXTROSE OOK WERKELIJK ONGEZOND?
Ik heb ook mensen gehoord die een banaan eten, dit vult je spierglycogeen NIET aan.
Lavast bedankt!!
Comment