Whey Protein gebruiken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hansjee View Post
    Ik heb ook ergends gelezen dat als de inname van eiwitten boven de 35% van de totale voeding ligt, het dan schadelijk zou zijn. Is dit waar?
    En waar is het dan schadelijk voor? Wat krijgt men ervan? Zijn er mensen ziek van geworden of overleden?

Het is natuurlijk ook bullshit om te veel eiwitten tot je te nemen, maar dat is ook zo met vetten en Koolhydraten.

Nu voor de laatste keer, NEE het is niet slecht voor je.. Je hebt eiwitten nodig...
    De eiwitten van de suplementen leverancier zijn hoofdzakelijk hoogwaardige eiwitten.
    Ik snap niet waar jij je zo vreselijk druk om maakt, je gaat onderhand de kant op van n trol.
    Nog zo'n opmerking of vraag en ik kan je niet serieus meer nemen!
    Je hebt nu al zoveel keer gehoord van verschillende sporters hier, dat het geen kwaad kan.

En dat gelul van je trainer/instructeur, ook over natural trainen. Alsof de eiwitten iets bijzonders zijn zeg.
    Ik zou met die man wel n poosje apart willen zitten, om aan zn verstand te peuteren dat hij zomaar wat uit zn instructie nek boert.
    Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, en sommige doen het zelfs best leuk.

Comment

Hij is nogal onzeker volgens mij al meer dan +- 30 reacties van mensen die al jaren trainen en goed met voeding bezig zijn en dan nog niet willen geloven begint nou toch wel te vervelen je hebt al een aantal zeer uitgebreide reacties gehad waar normaal geen moeite gedaan voor word bij zo een topic whey is niks bijzonders neem het of neem het niet zorg gewoon voor voldoende eiwitten.

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Hadden ze al whey in 1930 dan?
        hahha had het kunnen verwachten ,geeft niet kan het hebben van jou
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
          hahha had het kunnen verwachten ,geeft niet kan het hebben van jou
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Muscle Supplies View Post
            De enigste bijwerkingen die kunnen voorkomen als je eiwitten gebruikt zijn flatulentie ( winderigheid), opgeblazen gevoel ( bloating) en lichte acne. Veel van dit is te voorkomen door veel water te blijven drinken.
            Hallo Mussel suppels,

Ik wil graag eiwit gebruiken, hoe kan ik dit het beste gebruiken?

Groetjes Joop

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              ja had je toen wel maar was een rest produkt (nu nog)en werd weggegooid

Comment

En Hansjee, nog met je instructeur cq melkboer gesproken?
                Ik mag toch werkelijk hopen dat je niet ook nog eens een zelfgemaakt training schema van hem hebt.
                Zo ja , dan ben ik daar ook wel heel nieuwsgierig naar..
                Daar zit waarschijnlijk ook nog wel n ideetje van hem in, wat kant nog wal raakt...

Ik zeg je en ik meen het:
                Maak hier een voeding schema, zodat je weet wat je eet en nog nodig hebt.
                Maak ook een training schema, zodat je weet hoe en wat je traint/ moet trainen.

Kerel het maakt geen fluit uit hoelang jij er over doet om alle informatie te lezen die hier in de voedings afdeling staan.
                Het gaat erom dat je er van leert.. Zodat je niet aangewezen bent op een idioot met zijn eigen fantasie.
                Je moet het zelf kunnen, dan ben je goed bezig en dat zal na verloop van tijd zijn vruchten af gaan werpen.
                Ook zal het je niet meteen lukken om je voeding op orde te krijgen, maar daar heb je hier voldoende hulp voor.
                Plaats dan je zelfgemaakte schema's, zodat de leden hier je kunnen helpen met het verbeteren en het fijnafstemmen van de schema's.
                Zoals je nu bezig bent, gaat het niet worden en zal je teleurgesteld zijn of worden in de sport omdat je geen verbetering krijgt.

Je wilt een mooi en strak lijf?
                Doe er dan ook wat voor!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                  En Hansjee, nog met je instructeur cq melkboer gesproken?
                  Ik mag toch werkelijk hopen dat je niet ook nog eens een zelfgemaakt training schema van hem hebt.
                  Zo ja , dan ben ik daar ook wel heel nieuwsgierig naar..
                  Daar zit waarschijnlijk ook nog wel n ideetje van hem in, wat kant nog wal raakt...

Ik zeg je en ik meen het:
                  Maak hier een voeding schema, zodat je weet wat je eet en nog nodig hebt.
                  Maak ook een training schema, zodat je weet hoe en wat je traint/ moet trainen.

Kerel het maakt geen fluit uit hoelang jij er over doet om alle informatie te lezen die hier in de voedings afdeling staan.
                  Het gaat erom dat je er van leert.. Zodat je niet aangewezen bent op een idioot met zijn eigen fantasie.
                  Je moet het zelf kunnen, dan ben je goed bezig en dat zal na verloop van tijd zijn vruchten af gaan werpen.
                  Ook zal het je niet meteen lukken om je voeding op orde te krijgen, maar daar heb je hier voldoende hulp voor.
                  Plaats dan je zelfgemaakte schema's, zodat de leden hier je kunnen helpen met het verbeteren en het fijnafstemmen van de schema's.
                  Zoals je nu bezig bent, gaat het niet worden en zal je teleurgesteld zijn of worden in de sport omdat je geen verbetering krijgt.

Je wilt een mooi en strak lijf?
                  Doe er dan ook wat voor!

Comment

Kunnen ze geen sticky van Knul zijn post maken?

Comment

Ik heb het hem nog eens gevraagd, maar hij heeft niet echt een direct antwoord. Hij komt telkens terug op zijn verhaal. Nu vroeg ik het aan een paar (jongere) jongens die daar stage lopen, en die vertelde me dat hij er over het algemeen ook tegen was. Ze zeiden dat ze het zelf ook gebruikte en dat het weinig kwaad kon.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Wei is een bijproduct van kaas dus ik denk het wel. Alleen niet in poedervorm
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Hansjee View Post
                          Ik heb het hem nog eens gevraagd, maar hij heeft niet echt een direct antwoord. Hij komt telkens terug op zijn verhaal. Nu vroeg ik het aan een paar (jongere) jongens die daar stage lopen, en die vertelde me dat hij er over het algemeen ook tegen was. Ze zeiden dat ze het zelf ook gebruikte en dat het weinig kwaad kon.
                          Ja hij kan moeilijk zeggen dat hij idd uit zijn briliante nek lult, en beter suikerzakjes kan gaan sparen.
                          Dus nu even samen gevat:
                          Je hebt hier verschillende antwoorden gehad van ik denk bij elkaar ongeveer 600jaar ervaring en nog wat voedings deskundigen, die je toch nog steeds in twijfel trok.
                          Wat je ook in de voedings sector had kunnen vinden, als je enige moeite had gedaan.

Maar nu je het aan andere jonge jongens hebt gevraagd, begrijp je dat het weinig kwaad kan?..

Nee knaapje, het kan helemaal geen kwaad... Nu stop ik ermee hoor, ik geef het op.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                            Ja hij kan moeilijk zeggen dat hij idd uit zijn briliante nek lult, en beter suikerzakjes kan gaan sparen.
                            Dus nu even samen gevat:
                            Je hebt hier verschillende antwoorden gehad van ik denk bij elkaar ongeveer 600jaar ervaring en nog wat voedings deskundigen, die je toch nog steeds in twijfel trok.
                            Wat je ook in de voedings sector had kunnen vinden, als je enige moeite had gedaan.

Maar nu je het aan andere jonge jongens hebt gevraagd, begrijp je dat het weinig kwaad kan?..

Nee knaapje, het kan helemaal geen kwaad... Nu stop ik ermee hoor, ik geef het op.
                            Tuurlijk geloofde ik jullie wel, alleen wilde toch weten hoe hij erbij kwam.

Comment

'Gebruiken' nog wel. Het is geen gek stofje ofzo hoor de whey, slechts voedingsstoffen

Al zal enkel het toevoegen van shakes niet direct meer resultaat geven. Ze kunnen je echter wel mooi ondersteunen in een gebalanceerd voedingspatroon.
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X