Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
in mijn vorige post geef ik aan dat die vitamines er geen ruk aan deden
zelfs nog geen placebo effect
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Al is het met vitaminen natuurlijk lastig te bepalen of en wanneer je een tekort hebt.
Ik neem ze 'preventief' en als het eigenlijk overbodig is, jammer dan.
Ziek ben ik nooit en voor die 2,5 euro p.m kan je niet tobben.
Volgens mij is het enigste effect dat het je vermoeidheid onderdrukt, maar geen invloed op je kracht.
Maar als je het je vermoeidheid onderdrukt,heeft het toch wel invloed op je kracht?
Simpel gezegd:als ik moe ben kan ik minder tillen/drukken dan als ik fit ben.
Maar als je het je vermoeidheid onderdrukt,heeft het toch wel invloed op je kracht?
Hoeft niet. Moe zijn kan je ook opgefokter maken, en dan druk je gewoon leuke gewichten weg.
Dusdanig je vermoeidheid onderdrukken dat je je lichaam niet de kans geeft om te herstellen is een ander verhaal
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Hoeft niet. Moe zijn kan je ook opgefokter maken, en dan druk je gewoon leuke gewichten weg.
Dusdanig je vermoeidheid onderdrukken dat je je lichaam niet de kans geeft om te herstellen is een ander verhaal
Helaas lukt dat mij niet en lijdt mijn uitvoering en de gewichten altijd onder vermoeidheid bij mij.
Dat wilt niet zeggen dat ik nooit een goede training heb als ik moe ben,maar ideaal vind ik het niet.
Wel het gevoel na de training...dat ik toch geweest ben ondanks dat ik moe was.
Daar heb je wel een punt, dan helpt het indirect idd wel.
Helaas lukt dat mij niet en lijdt mijn uitvoering en de gewichten altijd onder vermoeidheid bij mij.
Dat wilt niet zeggen dat ik nooit een goede training heb als ik moe ben,maar ideaal vind ik het niet.
Wel het gevoel na de training...dat ik toch geweest ben ondanks dat ik moe was.
Zowel zwaar trainen als moeheid heb je op meerdere manieren he
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment