vitamines in wedstrijd voorbereiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Dat begrijp ik wel spuit11, die vrouw van mij wordt er een duivel van.....
    Ze zijn doorgaans nu net de duivel wanneer ze een week niet de pil slikken.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
      Ze zijn doorgaans nu net de duivel wanneer ze een week niet de pil slikken.
      +100000
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

spuit elf... dat je vrouwen raar noemt dat kan
        en mij een nog raarderere ... dat kan ik zelfs beamen
        maar om ons nou duivels te noemen als we een week de pil niet slikken... ik mijn hele leven dus. ja zeg
        en mascotte 100000
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Hij geeft alleen maar aan wat het met je kan doen meiske.

Ikzelf ben er van overtuigd dat elke man of vrouw boven een bepaalde leeftijd (bv 50) zijn/haar testosteron/oestrogeen zou moeten verhogen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Hij geeft alleen maar aan wat het met je kan doen meiske.

.
            dat weet ik Knulletje... ik begreep dat het "duivelse vrouwen" een grapje was. Mijn reactie daarop ook

laat ik heel eerlijk zijn... Ik vind het gesjoemel met hormonen doodeng, heb ik altijd gehad, daarom ook nooit de pil gebruikt. Ben ook een beetje huiverig om dat nu te gaan doen ivm vocht vasthouden.

Comment

Ik vind dat je er top bij staat, maar ik zou het advies wat je hier gegeven word zeker niet met een korreltje zout nemen. We hebben het hier wel over je gezondheid, iets wat je niet kunt kopen..

Veel succes meid!

Comment

ga ik zeker doen. Maandag even checken hoeveel B6- magnesium- calcium er in mijn multi en menolive zit. Zo nodig bijbestellen.
                als ook visolie caps.
                De pil moet ik mij even verder in verdiepen, welke ik dan precies zou moeten hebben in mijn situatie. En of dat zonder huisarts/ voorschrift kan... anders moet ik eerst nog op zoek naar een huisarts.

Comment

Sowieso huisarts
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                    ga ik zeker doen. Maandag even checken hoeveel B6- magnesium- calcium er in mijn multi en menolive zit. Zo nodig bijbestellen.
                    als ook visolie caps.
                    De pil moet ik mij even verder in verdiepen, welke ik dan precies zou moeten hebben in mijn situatie. En of dat zonder huisarts/ voorschrift kan... anders moet ik eerst nog op zoek naar een huisarts.
                    De pil kun je gewoon zonder voorschrift krijgen. Raloxifen is een ander verhaal (alleen voorschrift). Laat je inderdaad voorlichten bij een huisarts of bij voorkeur een gynaecoloog.
                    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

De pil kun je gewoon zonder voorschrift krijgen. Raloxifen is een ander verhaal (alleen voorschrift). Laat je inderdaad voorlichten bij een huisarts of bij voorkeur een gynaecoloog.
                      Als je langer dan een half jaar de pil niet meer hebt gehad, dan geven de meeste apotheken het niet zomaar meer mee dacht ik?

Interessante dingen trouwens. Jammer dat je dat op DBB hebt weggehaald over de pil, want daar had je toch ook het een en ander staan?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

pil + serm= risicovol, geen huisarts voor nodig.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                          pil + serm= risicovol, geen huisarts voor nodig.
                          Omwille? TSEC laat mooie resultaten zien.

Comment

sowieso even met je huisarts bespreken

nog even naar je foto gekeken en blijf het super vinden, je kwam van aardig ver en je bent ook geen 20 meer.
                            benen mogen wat meer aandacht krijgen zoals je zelf ook zei, je upper body is wat mij betreft al meer dan prima

Comment

thanks

Comment

vit B6
                                in menolife: 1,4 mg
                                in multipro: 15mg
                                beide neem ik 2 caps/ dag --> kom ik op 32,8gr/dag

op Vitamine B6 / pyridoxine lees ik :
                                Voor vitamine B6 is een veilige bovengrens vastgesteld van 25 mg per dag.

Aangezien Vitamin B6 - Pyridoxine van- Swanson Health 100mg/caps bevat neem ik voorgaande met een korreltje zout, maar denk niet dat het nodig is nog meer te gaan bestellen.

calcium
                                menolife: 120mg calcium carbonaat
                                multipro: 50mg calcium (staat geen verbinding bij)
                                zit ik op 300 mg/dag
                                magnesium
                                menolife:55mg
                                multi pro :50mg
                                = 210mg/ dag
                                QNT calcium/magnesium: calcium 500 mg Magnesium 250 mg. raden 1 caps per dag aan
                                bij XXL ook 500/ 250, maar raden 2 caps per dag aan.
                                Ik veronderstel dat in combi met wat ik al heb 1 caps/ dag voor mij dan wel zal volstaan.

daarbij omega 3 caps van XXL hoeveel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X