Maar als je ybf gaat pakken, dat duurt nog wel even toch? Waarom niet nog even gebruik maken van de tijd om te bouwen? Vervolgens zakken in bf.
vitamines in wedstrijd voorbereiding
Collapse
X
-
2x per week is niet per definitie nodig, dat zou ik alleen doen als jij merkt dat het echt niet vooruit te branden is
ik zak te snel in gewicht, geef je als argument op je flinke overschot.
wellicht is het verstandig om je kcals gewoon wat op te schroeven en met een max van 500 kcals 1x per week te refeeden?
Dat je geen last ondervind van je hoge eiwitiname wilt niet zeggen dat het nodig is, het is gewoon veels te veel voor iemand met jouw gewicht ( ik weeg 90kg en zit op 200/220 ) Lekker die vetten met 20 gram omhoog gooien en wat meer carbs etenLast edited by generation_iron; 30-04-2014, 19:36.
Comment
-
mijn vet% voorlopig niet verder laten zakken is 1 ding... het nu nog weer laten oplopen is iets heel anders.
Durf ik gewoonweg niet... en wil ik eigenlijk ook niet.
Spieren bouwen gaat op mijn leeftijd niet meer zo snel, Ik zie niet echt het nut in van nog 1 maandje bulken/ bouwen en dan weer cutten.
ik kan wel even kijken naar een herverdeling van mijn cal inname over de week gezienik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostWaar zie jij jezelf dan staan in de toekomst? Ben je tevreden met je huidige fysiek?
Waarom denk je dat je amper kunt bouwen? Of is dat misschien wel een gedachte die ontstaan is door je angst voor het oplopen van je vetpercentage?
Maar ik denk niet dat ik niet meer spieren kan bouwen dan ik nu heb hoor, en dat zit heus nog in de planning. Ik geloof alleen niet dat ik dat nu nog ff snel kan. Na 2 november heb ik daar weer alle tijd voor.
Misschien doe ik op mijn 60ste wel mee met de miss performance
Originally posted by diasog View PostWat is het gemiddelde vetpercentage bij vrouwen bij zulke wedstrijden als ik vragen mag?
Ik had voor mijzelf 8 in gedachtenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Vp voor de vrouwen is totaal anders bij de verschillende klasses en zelfs daarin moet je nog weten waar ze bij die bond naar kijken en als beeld willen zien.
(Hard vs soft)
Tijd dus voor wat voor onderzoek.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse