vitamines in wedstrijd voorbereiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar als je ybf gaat pakken, dat duurt nog wel even toch? Waarom niet nog even gebruik maken van de tijd om te bouwen? Vervolgens zakken in bf.

Comment

2x per week is niet per definitie nodig, dat zou ik alleen doen als jij merkt dat het echt niet vooruit te branden is
      ik zak te snel in gewicht, geef je als argument op je flinke overschot.
      wellicht is het verstandig om je kcals gewoon wat op te schroeven en met een max van 500 kcals 1x per week te refeeden?
      Dat je geen last ondervind van je hoge eiwitiname wilt niet zeggen dat het nodig is, het is gewoon veels te veel voor iemand met jouw gewicht ( ik weeg 90kg en zit op 200/220 ) Lekker die vetten met 20 gram omhoog gooien en wat meer carbs eten
      Last edited by generation_iron; 30-04-2014, 19:36.

Comment

Ik kan je zeker magnesium aanraden.....zeker in de laatste weken kan je last krijgen van krampen.
        Ben het overigens ook eens met Tal. waarom zolang zo laag in je vet% zitten.....nog even lekker de tijd nemen om te bouwen.

Comment

mijn vet% voorlopig niet verder laten zakken is 1 ding... het nu nog weer laten oplopen is iets heel anders.
          Durf ik gewoonweg niet... en wil ik eigenlijk ook niet.
          Spieren bouwen gaat op mijn leeftijd niet meer zo snel, Ik zie niet echt het nut in van nog 1 maandje bulken/ bouwen en dan weer cutten.

ik kan wel even kijken naar een herverdeling van mijn cal inname over de week gezien
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Waar zie jij jezelf dan staan in de toekomst? Ben je tevreden met je huidige fysiek?
            Waarom denk je dat je amper kunt bouwen? Of is dat misschien wel een gedachte die ontstaan is door je angst voor het oplopen van je vetpercentage?

Comment

Wat is het gemiddelde vetpercentage bij vrouwen bij zulke wedstrijden als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Waar zie jij jezelf dan staan in de toekomst? Ben je tevreden met je huidige fysiek?
                Waarom denk je dat je amper kunt bouwen? Of is dat misschien wel een gedachte die ontstaan is door je angst voor het oplopen van je vetpercentage?
                de toekomst is nog lang... ik ben heel tevreden met mijn huidige fysiek, en ik zweer je ik zal nooit meer een vet% van boven de 30% hebben.
                Maar ik denk niet dat ik niet meer spieren kan bouwen dan ik nu heb hoor, en dat zit heus nog in de planning. Ik geloof alleen niet dat ik dat nu nog ff snel kan. Na 2 november heb ik daar weer alle tijd voor.
                Misschien doe ik op mijn 60ste wel mee met de miss performance

Originally posted by diasog View Post
                Wat is het gemiddelde vetpercentage bij vrouwen bij zulke wedstrijden als ik vragen mag?
                geen idee? weet jij het?
                Ik had voor mijzelf 8 in gedachten

Comment

Vp voor de vrouwen is totaal anders bij de verschillende klasses en zelfs daarin moet je nog weten waar ze bij die bond naar kijken en als beeld willen zien.
                  (Hard vs soft)

Tijd dus voor wat voor onderzoek.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

8 voor een vrouw lijkt me erg laag!
                    Maar ik heb geen verstand van vrouwenbodybuilding. Ik ben benieuwd naar je fysiek, succes!

Comment

Haal ik van talal zn facebookpagina af, of in ieder geval; hij heeft er iets mee te maken :P
                      Tenminste, die Strongwoman pagina.

Comment

ik weet ook nog niet echt of 8 haalbaar is hoor, maar moet nog wel een stuk droger kunnen dan het nu is

Comment

echt heel erg benieuwd naar je foto, ik hoop dat je hem snel gaat delen

Comment

8% voor een vrouw is wel heel erg laag.....in die categorie vallen de bodybuilders "dames", voor de fitness categorie is 10-11% meer gebruikelijk.

Comment

Hou je rekening met je hormoonhuishouding?
                              Je zit al aardig op de rand.

Comment

als je bedoelt dat het mijn mentruatie/ cyclus zou kunnen verstoren/ stoppen... ik ben 52 van mij mag het, liever vandaag dan morgen, en moet niet meer terug komen ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X