nutrimax problemen levering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nutrimax problemen levering

Hey wil effe posten over men ervaring met nutrimax.
    Heb 38 dagen geleden een paar shakes besteld en paar gainers,ongeveer 160 euro... je voeld de bui al hangen denk ik
    38 dagen later nog niks ontvangen, heb al stuk of 10mails gestuurd en na men 7de mail waar ik in CAPS gezet heb dat ze de mail moeten lezen en beantwoorden kreeg ik 1 reply met enkel dat de verzending met ZEKERHEID maandag zou verstuurd worden.Dit wil dus zeggen dat ze na 3 weken zelfs nog niks verstuurd hadden... Week later nog niks ook geen mail, niks...
    Stuurde nog paar mailtjes maar geen antwoord meer gehad.
    Nu zit ik zonder shakes maar wel 160 euro kwijt best wel kut/
    Op hun site staat in het groot voor 15.00uur bestellen is volgende dag aan huis geleverd... niet dus

Dus moest je er aan denken daar wat te bestellen hou er dan maar rekening mee dat het laaaaaaaaang kan duren eer je je bestelling krijgt.

En moesten ze me nu mailen om te zeggen dat ze problemen of zoiets hebben heb ik daar begrip voor maar van niks weten elke dag 3x in je bus gaan kijken en tv still zetten zodat je de deurbel hoord is ook wel klote

Dus ja ik zal dan maar ergens anders men spullen bestellen en hopen dat ik dan tegen volgende week weer shakes heb.
    Hopelijk kan ik de bestellign by nutrimax dan men bestelling annuleren zodat ik niet met hele berg shakes sta, hoewel ik dit betwijfel ze hebben het geld op hun rekening en das voldoende denk ik...

My 2 cents caliber

Zelfde ervaring

Beste,

ik heb dezelfde ervaring met deze firma. De website is de mooiste en de handigste die ik had gevonden. Sinds enige tijd hebben ze inderdaad de slogan: Bestellen voor 15u, volgende dag geleverd, gratis verzending, gratis staaltjes....

mijn eerste bestelling was in december, na enige dagen vertraging heb ik gevraagd of er een verzendingsnummer bekend was (zoals op de site vermeld). Hierop kreeg ik het antwoord dat er wegens verhuis een vertraging was en ze boden hun excuses aan welke ik graag accepteerde.

3 dagen na de bestelling had ik mijn pakketje ontvangen. (geen gratis staaltjes) Maar ik was tevreden.

Eind december nog een kleine bestelling gedaan, met het gedacht dat er +- 3 dagen vertraging is. Na 7 dagen nog niets... Mail verstuurd met de vraag of er reeds informatie was omtrent de bestelling.... geen antwoord.
    10 dagen na de bestelling nogmaals een mail gestuurd waarop ik een zeer korte mail ontving "deze is vandaag verstuurd !"
    Dus dan nog maar even gewacht.

Dag 16, pakketje is aangekomen, afgeleverd bij de buren (zonder enig briefje in mijn brievenbus). Alles wat ik had besteld zit in het pakketje. (geen staaltjes...)

Ik ben zeer tevreden over de werking / layout van de website en hun beloftes, maar aangezien er niets erger is dan elke dag een pakketje verwachten en geen informatie krijgen ga ik ook een andere site raadplegen in de toekomst.

Grtz

Comment

Originally posted by Stanny View Post
      Beste,

ik heb dezelfde ervaring met deze firma. De website is de mooiste en de handigste die ik had gevonden. Sinds enige tijd hebben ze inderdaad de slogan: Bestellen voor 15u, volgende dag geleverd, gratis verzending, gratis staaltjes....

mijn eerste bestelling was in december, na enige dagen vertraging heb ik gevraagd of er een verzendingsnummer bekend was (zoals op de site vermeld). Hierop kreeg ik het antwoord dat er wegens verhuis een vertraging was en ze boden hun excuses aan welke ik graag accepteerde.

3 dagen na de bestelling had ik mijn pakketje ontvangen. (geen gratis staaltjes) Maar ik was tevreden.

Eind december nog een kleine bestelling gedaan, met het gedacht dat er +- 3 dagen vertraging is. Na 7 dagen nog niets... Mail verstuurd met de vraag of er reeds informatie was omtrent de bestelling.... geen antwoord.
      10 dagen na de bestelling nogmaals een mail gestuurd waarop ik een zeer korte mail ontving "deze is vandaag verstuurd !"
      Dus dan nog maar even gewacht.

Dag 16, pakketje is aangekomen, afgeleverd bij de buren (zonder enig briefje in mijn brievenbus). Alles wat ik had besteld zit in het pakketje. (geen staaltjes...)

Ik ben zeer tevreden over de werking / layout van de website en hun beloftes, maar aangezien er niets erger is dan elke dag een pakketje verwachten en geen informatie krijgen ga ik ook een andere site raadplegen in de toekomst.

Grtz
      Idd maar goed jij hebt je pakketje dan toch gekregen ^^ ik wacht nog steeds elke dag op een pakketje.
      Ik hoorde deze week in de gym nog dergelijke verhalen over nutrimax...blijkbaar de manier van werken daar
      was bij mij ook de laatste keer dat ik er wat bestelde

Comment

Je bent niet de enige , op meerdere fora's word hier over geklaagd.
        Mind is everything.

Comment

Er is toch een manier om je geld terug te vorderen via de bank? weet iemand of dat ook in zulke situaties werkt?

Comment

Dit kan alleen bij machtigingen niet bij het zelf overmaken.
            Mind is everything.

Comment

Zelfde ervaring heel lang moeten wachten op mijn bestelling nadat ik 3 keer gebeld had en hen heb moeten waarschuwen dat ik naar de politie zou gaan. Had ze 2 dagen gegeven en toen kon het ineens wel in totaal misschien 20 dagen moeten wachten. Volgens mij wachten zij af tot er genoeg bestellingen zijn en kopen ze in het groot aan. Als ze dan merken dat iemand klaagt en dreigt naar de politie te gaan geven ze de bestelling door. Zoiets denk ik. Wilt niet zeggen dat dit een feit is. In ieder geval heb ik 3 keer naar het Nederlandse telefoonnummer moeten bellen en weet ik niet wat de kosten van dat telefoonnummer was. Dus ik gis ernaar dat ze extra verdienen op de telefoons ook. Dit zijn allemaal maar gissingen. Maar volgens mij is er iets oneerlijks aan deze praktijk en vandaar waarschuw ik voor deze leverancier. Hij mag mss één van de goedkopere zijn maar hij komt zijn afspraken niet na en dat is niet fijn als je bv. een prestatie moet leveren en de producten nodig hebt.
              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                Zelfde ervaring heel lang moeten wachten op mijn bestelling nadat ik 3 keer gebeld had en hen heb moeten waarschuwen dat ik naar de politie zou gaan. Had ze 2 dagen gegeven en toen kon het ineens wel in totaal misschien 20 dagen moeten wachten. Volgens mij wachten zij af tot er genoeg bestellingen zijn en kopen ze in het groot aan. Als ze dan merken dat iemand klaagt en dreigt naar de politie te gaan geven ze de bestelling door. Zoiets denk ik. Wilt niet zeggen dat dit een feit is. In ieder geval heb ik 3 keer naar het Nederlandse telefoonnummer moeten bellen en weet ik niet wat de kosten van dat telefoonnummer was. Dus ik gis ernaar dat ze extra verdienen op de telefoons ook. Dit zijn allemaal maar gissingen. Maar volgens mij is er iets oneerlijks aan deze praktijk en vandaar waarschuw ik voor deze leverancier. Hij mag mss één van de goedkopere zijn maar hij komt zijn afspraken niet na en dat is niet fijn als je bv. een prestatie moet leveren en de producten nodig hebt.
                Klopt, Hoe kwam je aan dat telefoon nummer? kan je dan in PM sturen aub? ik vind het nergens terug...
                En ik stuurde deze week als ong 10 mailtjes zonder antwoord dus word ook beetje radeloos. Wat moet je trouwens aanklagen en waar, want bij de politie weet niet of die er wat kunnen aan doen...

Grtz

Comment

Je bent niet de enige , op meerdere fora's word hier over geklaagd.

www.order2com.com

2010 new Moncler Jacket

Comment

Originally posted by caliber View Post
                    Klopt, Hoe kwam je aan dat telefoon nummer? kan je dan in PM sturen aub? ik vind het nergens terug...
                    En ik stuurde deze week als ong 10 mailtjes zonder antwoord dus word ook beetje radeloos. Wat moet je trouwens aanklagen en waar, want bij de politie weet niet of die er wat kunnen aan doen...

Grtz
                    Klacht tegen degene op het adres. Ik vond het nummer terug toen ik het adres selecteerde om daarmee naar de politie te gaan. Het nummer stond onzichtbaar en als je het adres selecteerde zag je het wel. Ik stuur je het in pm als ik het terugvind.

Groeten

Comment

Er is toch een manier om je geld terug te vorderen via de bank? weet iemand of dat ook in zulke situaties werkt?

Wholesale Brand shoes and Clothing to Netherlands,Dsquared Shoes,Moncler Jackets,,Nike Airmax Shoes,Ugg Boots,D&G Shoes,Bag
                      brand shoes

Comment

Hier wil ik toch ook even op reageren! 10 dagen geleden bestelde ik ceatine via Nutrimax en betaalde diezelfde avond nog. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Wel heb ik al twee mails verstuurd, maar blijkbaar doet men de moeite niet om terug te sturen. Ik bel maar eens, dacht ik. Wat blijkt? Nergens een telefoonnummer te vinden op hun site. Dan heb ik hem zelf maar opgezocht via google en ik kwam uit bij dit nummer: 0477890182. Toen ik belde naar dit nummer zei de persoon aan de andere kant van de lijn dat hij de ex-zaakvoerder was. Toen ik op het punt stond om neer te leggen vroeg hij of ik een probleem had, "want hij kon de nieuwe zaakvoerders goed". Ik legde mijn probleem uit en ik moest mijn naam geven, hij zou ze dan doorgeven aan de nieuwe zaakvoerder. Want via hem zouden ze er wel gehoor aan geven. Toen ik klaagde gebruikte hij smoesjes als dat het een "zeer drukke periode" is en "die hebben juist een verhuis achter de rug". Wat een giller! Nooit bestel ik nog iets via Nutrimax!

Comment

Jezus, van zulke praktijken worden we niet heiliger hoor.

Comment

Originally posted by fc_bruges View Post
                            "want hij kon de nieuwe zaakvoerders goed"
                            Heeft hij de zaakvoerders goed gekont?
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              Heeft hij de zaakvoerders goed gekont?
                              iemand "konnen" is soort van dialect voor "kennen" . "Ik kon die lui allemaal" = "Ik ken die lui allemaal"
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X