Welke aminos?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke aminos?

Hallo allemaal,

Sinds oktober ben ik weer begonnen met fitness en sinds dit jaar echt fanatiek 3 a 4x per week. Mijn doel is groter sterker en zwaarder worden. Ben nu paar weken bezig met me voeding, shakes en wil sinds volgend week ook aminozure gebruiken voor sneller herstel van me spieren.

Alleen je hebt er zoveel verschillende Tabletten, capsules en poeder.
    Welke raden jullie aan voor een beginner? Ik zag bijvoorbeeld dat de BCAA capsules in de aanbieding zijn deze week maar dan vraag ik me af of dat net zo goed is als aminos?
    BCAA Pure Caps - Body & Fit | Body & Fitshop

Geen, er zitten al aminos in whey eiwitten.

Comment

Als beginner vind ik amino onnodig als je al whey neemt en als je dieet compleet is.
      Bcaa vind ik alleen nodig als je gaat cutten, en zo ook Leucine, zou het geld in je zak houden en er gewoon een pot caseine of whey voor halen
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Als beginner vind ik amino onnodig als je al whey neemt en als je dieet compleet is.
        Bcaa vind ik alleen nodig als je gaat cutten, en zo ook Leucine, zou het geld in je zak houden en er gewoon een pot caseine of whey voor halen
        Oke top thnx voor de reacties Er werd mij altijd verteld als je veel traint dat je aminos moest nemen voor beter sneller herstel maar dan blijf ik gewoon lkkr bij me whey de komende maanden.

Comment

Beste amino's vind ik toch die ampulles van m.double you !

Comment

Als je voldoende whey neemt is amino overbodig
            Alles wat er in die pillen zit zit ook in whey
            Dit omdat eiwit bestaat uit aminozuren.
            Mocht je te weinig whey nemen kan je eventueel aminozuren nemen
            Alleen heeft het geen zin om deze samen in te nemen met whey.
            Wat wel kan is een bepaald aminozuur er bij doen dus een enkel aminozuur.
            Dit omdat het in hogere dosis is.
            Chaka Chaka Boy

Comment

Ikzelf neem om 20u na de training m'n whey shake. Vervolgens om een uurtje of 22u een bak kwark (500gr). Als ik geen kwark in huis heb, wat zelden voorkomt , neem ik 2 of 3 amino tabs van precision engineerd om me toch snachts te voorzien van de nodige aminozuren . Naar mijn idee kun je dus prima shakes met amino tabs afwisselen , maar inderdaad niet tegelijk nemen , dat is zinloos inderdaad
              Don't you know, pump it up, You've got to pump it up

Comment

Als je je eiwitten van de dag hebt gehaald, hoef je geen amino's meer te nemen. Ook niet 's avonds voor je gaat slapen oid. Timing van je eten doet er niet toe, zo simpel is het.

Comment

CAseine eiwit is opgebouwd uit dierlijke componenten waardoor het veel melkzuikers bevat.Melkzuikers worden opgeslagen als onderhuidsvet wat ik je niet zou aanraden.Je kan betr Whey Isolaat nemen,bevat praktisch geen melkzuikzers en is hoog gedoseerd in eiwit.

Comment

OOk om te bouwen heb je per kg lichaamsgewicht ene hoeveelheid MG amino nodig, eiwitten worden ommgeet in aminozuren, maar dit zijn bepaalde aminozuren die niet alleen voldoet om te groeien,bcaa's,glutamnine en arginine zijn zeer essentieel en haal j nooit genoeg uit je voeding.Wil je groeien, dan heb je nooit genoeg an aminozuren,wel aan eiwitten.

Comment

Originally posted by Yilmaz View Post
                      OOk om te bouwen heb je per kg lichaamsgewicht ene hoeveelheid MG amino nodig, eiwitten worden ommgeet in aminozuren, maar dit zijn bepaalde aminozuren die niet alleen voldoet om te groeien,bcaa's,glutamnine en arginine zijn zeer essentieel en haal j nooit genoeg uit je voeding.Wil je groeien, dan heb je nooit genoeg an aminozuren,wel aan eiwitten.
                      Zit toch geen onzin uit te kramen, man.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Yilmaz View Post
                        CAseine eiwit is opgebouwd uit dierlijke componenten waardoor het veel melkzuikers bevat.Melkzuikers worden opgeslagen als onderhuidsvet wat ik je niet zou aanraden.Je kan betr Whey Isolaat nemen,bevat praktisch geen melkzuikzers en is hoog gedoseerd in eiwit.
                        Je haalt aardig wat dingen door elkaar, bij je andere post ook.
                        Originally posted by jokr View Post
                        Als je je eiwitten van de dag hebt gehaald, hoef je geen amino's meer te nemen. Ook niet 's avonds voor je gaat slapen oid. Timing van je eten doet er niet toe, zo simpel is het.
                        Dat timing voor jou (met jouw patroon, jouw doelen) niet merkbaar is, wil niet zeggen dat het er niet toe doet.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Epic broscience word hier door de googleogen ten toon gespreid!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

@ Yilmaz; You serious?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              @ Yilmaz; You serious?
                              Ik krijg Karwan flashbacks
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X