Vervallen
Wat zouden deze supplementen mogen kosten
Collapse
X
-
Prijzen zou je met concurrenten moeten vergelijken. Let dan op de engelse aanbieder Whey Protein, Bodybuilding Supplements & Sports Supplements | myprotein.co.uk
En ook op de amerikaanse sites die deze producten tegen dump prijzen leveren (jammer van de verzendkosten alleen).
De producten wat ik echt mis:
glutamine ethyl ester
n-acetyl l-glutamine
l-alanyl l-glutamine
l-glycine l-glutamine
glutamine methyl ester
Bovenstaande producten worden gebruikt in no-xplode, xpland, size-on, enz.
Als je deze kan leveren ben je de eerste in Nederland! Dus sla je slag, al zal het niet makkelijk zijn om aan deze producten te komen omdat er wereldwijd een tekort aan is.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
-
Het gaat er niet om wat mijn collega's in het buitenland berekenen, maar wat jullie de supplementen waard vinden. Daarnaast wil ik graag weten welke supplementen jullie belangrijk vinden, daar kan ik mijn voorraad op afstemmen.
Op deze manier doe ik een marketing onderzoek om te kijken of het zinvol is om de genoemde supplementen en/of nieuwe supplementen op de markt te zetten, via onze nieuwe site bulkpowders.nl
Mister BodyFood
Comment
-
Originally posted by KeepItReal View PostPrijzen zou je met concurrenten moeten vergelijken. Let dan op de engelse aanbieder Whey Protein, Bodybuilding Supplements & Sports Supplements | myprotein.co.uk
En ook op de amerikaanse sites die deze producten tegen dump prijzen leveren (jammer van de verzendkosten alleen).
De producten wat ik echt mis:
glutamine ethyl ester
n-acetyl l-glutamine
l-alanyl l-glutamine
l-glycine l-glutamine
glutamine methyl ester
Bovenstaande producten worden gebruikt in no-xplode, xpland, size-on, enz.
Daarnaast vind ik ook flavouring systems belangrijk in een assortiment!
Hier kan ik nergens in Nederland aan komen.
Comment
-
-
1 kilo creatine 50 euro?!
1 kilo glucosamine moeilijk ik heb een potje staan met 120 tabletten a 500 mg kosten bijna 11 euro een kg zal dan behoorlijk duur moeten zijn.
5 kilo dextrose 10 euro?!
Kilo vitamine c vindt ik ook wel interessant
die calcium casseinaat ook, prijs uhm 50 euro?!
Zitten ook een hoop andere stoffen/produkten bij maar heb je die dan in die hoeveelheden nodig zitten vaak toch al in veel andere produkten verwerkt?
Comment
-
-
glucosamine is kilo op food4animals.nl 35 of 40 euro en GEEN verzendkosten. is zelfde kwaliteit als voor mensen aleen sticker erop voor paarden.
dextrose = druivesuiker? dan istie nog geen twee euro per 500 gram bij de boni.
tis ff zoeken heeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postglucosamine is kilo op food4animals.nl 35 of 40 euro en GEEN verzendkosten. is zelfde kwaliteit als voor mensen aleen sticker erop voor paarden.
dextrose = druivesuiker? dan istie nog geen twee euro per 500 gram bij de boni.
tis ff zoeken he
Zie ook Soul-Mate Nutrition en Goldfit - Nutrition for animals
dextrose = druivesuiker? dan istie nog geen twee euro per 500 gram bij de boni. 2 x 500 gram is 1 kilo is dus 4.- euro Ja toch?
Op deze topic staat ook mijn prijs
5 kilo dextrose 10.- euro. Mijn prijs is 12.50 per 5 kilo.
Dat is 2.50 euro per kilo en dat is volgens mij minder dan 4.- euro
tis ff goed lezen en rekenen he
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment