De ultime stack?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De ultime stack?

Kijk hier even naar. Supplementen hebben voor mij weinig tot niks gedaan. Neem alleen whey bij het ontbijt en lean gainer is nu ook op.

Toch als ik de reviews mag geloven moet dit wel super werken? Ik weet het niet. Ik weet wel dat er iig paar mensen op bodynet zijn die hier wel ervaring mee hebben.

Laat je mening even achter.
    Beneden op het pagina staat de werking en hoe wel niet geweldig het product is omschreven, geloof er weinig van... op het moment.

Btw. wilde dit gaan nemen i.v.m. kracht.0

Greetz.

Je kunt beter hetzelfde type supplementen kopen van niet-bsn wat mij betreft. Waar wil je het voor gebruiken? Na je d-boll?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volg je even niet? Hetzelfde merk alleen dan niet van bsn? Nee wilde het niet na de kuur doen maar gewoon meteen ermee beginnen. Voor zover ik weet zou er niks mis mee moeten zijn.

Comment

Zou ook lekker iets anders nemen, heb deze stack 2 maal gebruikt en eigenlijk alleen wat gemerkt van de No-Explode en wat lees ik nou? ga je kuren? zonde man

Comment

Hmm ok bo xplode dus? Ben je lekker op kracht vooruit gegaan? Maar Nitrix is in principe toch ook gewoon een no product? Bestseller in amerika staat er.

Comment

Het had meer invloed op me uithoudingsvermogen, net misschien 2 herhalingen meer als normaal. Moet wel zeggen dat ik de nieuwe formule van cellmass en nitrix nog niet heb geprobeerd. De oude versies bar weinig van gemerkt, eerder helemaal niets.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Volg je even niet? Hetzelfde merk alleen dan niet van bsn? Nee wilde het niet na de kuur doen maar gewoon meteen ermee beginnen. Voor zover ik weet zou er niks mis mee moeten zijn.
              Nee, dezelfde soort producten, maar dan van een ander merk.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben nu bezig met cellmass en met noxplode,maar 2 dagen,net aangeschaft dus.
                Ik zal wel ff posten hoe ik het ervaar.
                gr roy
                Status:bulking

Comment

Originally posted by boksertje View Post
                  Ben nu bezig met cellmass en met noxplode,maar 2 dagen,net aangeschaft dus.
                  Ik zal wel ff posten hoe ik het ervaar.
                  gr roy
                  ben ik benieuwd naar, ik hou het in de gaten.

Comment

ik heb die combi zelf ook gehad
                    is opzich wel lkkr
                    kon er wel paar kilotjes op pakken
                    maar ja had wel iets beter verwacht

Comment

Ik boks trouwens niet meer,de zin raakte er vanaf,en vond het moeilijk om gewicht te houden.dus pak nu een 3 daagse split.
                      Ben al van 69kg 7% naar 74kg 10% gegaan,hoop met dit nog een paar kilos te pakken,voeding ook op orde uiteraard lekker aan het bulken.
                      Gr roy

Comment

Moet zeggen dat mijn training vandaag lekker ging,lekkere pomp en volle spieren.kon wat herhalingen meer doen
                        Gr Roy.

Comment

nexie check eens
                          gaspari superpump en sizeon

Comment

Bedoel je deze?Gaspari Mass Stack (Super Pump & Size ON) Online Sportvoeding

Comment

Werkt deze shiat ?
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X