Geen verzendkosten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen verzendkosten?

Beste Bodynet members,

We zijn hier bezig met de discussie of wij geen verzendkosten moeten berekenen. Nu waren we beniewd wat jullie hier van vinden. Geen verzendkosten betekend dat de productprijzen een paar euro omhoog gaan.
    13
    Geen verzendkosten
    76.92%
    10
    Wel verzendkosten
    23.08%
    3
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Dus een zinloze discussie..

je zegt dus..

hebben we wel verzendkosten dan zijn ze goedkoper.
    hebben we geen verzendkosten dan zijn ze duurder.

dus oftewel... de prijs blijft altijd gelijk??
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
      Beste Bodynet members,

We zijn hier bezig met de discussie of wij geen verzendkosten moeten berekenen. Nu waren we beniewd wat jullie hier van vinden. Geen verzendkosten betekend dat de productprijzen een paar euro omhoog gaan.
      je kunt ook doen bij 2 producten of meer gratis verzending. en de prijzen niet duurder maken dan dat die bij andere site's liggen anders komt natuurlijk niemand bij jullie kopen, maar goedkoper

Comment

Ligt eraan, zeker online zijn consumenten heel prijsgevoelig, maar zover ik weet leren alle grote supplement-spelers zonder verzendkosten, dus zolang je onder hun prijs kunt blijven reken ze er maar bij. Maar tbh ik bestel alleen bij sites zonder verzendkosten heb gewoon hekel eraan, liever iets meer per product betalen (want dan is vergelijking ook makkelijker)
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          Dus een zinloze discussie..

je zegt dus..

hebben we wel verzendkosten dan zijn ze goedkoper.
          hebben we geen verzendkosten dan zijn ze duurder.

dus oftewel... de prijs blijft altijd gelijk??
          Of je goedkoper uit bent hangt van de hoeveelheid die je besteld af. Bijvoorbeeld de NO-Xplode kost nu 36,95 + 6,20 verzendkosten = 43,15. Als we geen verzendkosten rekenen zou die op 39,95 uitkomen. Bestel je een grote hoeveelheid dan betaal je relatief meer verzendkosten, maar dan kun je altijd mailen voor korting.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            je kunt ook doen bij 2 producten of meer gratis verzending. en de prijzen niet duurder maken dan dat die bij andere site's liggen anders komt natuurlijk niemand bij jullie kopen, maar goedkoper
            Is idd ook een goed idee. Misschien beter om boven een bedrag geen verzendkosten te rekenen bv 50 euro.

Comment

Geloof dat XXL& Inshape dat doen, body&fit rekent geen verzendkosten ongeacht het bedrag dacht ik. Verder heb ik nog nergens bestelt.

Persoonlijk zorg ik er wel voor dat me bestellingen over de 50€ zijn dus dat stimuleerd meteen weer
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Is idd ook een goed idee. Misschien beter om boven een bedrag geen verzendkosten te rekenen bv 50 euro.
                als je indd geen verzend kosten rekent.. dan heb je een stapje voor op de andere leveranciers..
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Of je goedkoper uit bent hangt van de hoeveelheid die je besteld af. Bijvoorbeeld de NO-Xplode kost nu 36,95 + 6,20 verzendkosten = 43,15. Als we geen verzendkosten rekenen zou die op 39,95 uitkomen. Bestel je een grote hoeveelheid dan betaal je relatief meer verzendkosten, maar dan kun je altijd mailen voor korting.
                  meer betalen per grote hoeveelheid is niet echt slim. je zou dan korting moeten krijgen.

Comment

Beste manier dit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik koop bij body en fitshop, in de regel de goedkoopste en geen verzendkosten
                      Je moet concurreren om klanten te trekken he, niet discusseren over wel of geen verzendkosten
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

zou het ook zo doen.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          ik koop bij body en fitshop, in de regel de goedkoopste en geen verzendkosten
                          Je moet concurreren om klanten te trekken he, niet discusseren over wel of geen verzendkosten
                          Sorry maar wij hechten veel waarde aan de mening van de consument, dus feedback zoals in dit topic stellen wij erg op prijs.

Vindt je dat onze prijzen niet concureren met die van de body en fitshop?

Comment

Het was geen verwijt dat jullie niet concurreren, ik heb geen producten vergeleken. Geef alleen een tip Ik denk dat de verzendkosten weinig uitmaken als je een goede prijs neerzet voor je produren

Voorbeeld bij body en fitshop is No Xplode 44.95 en bij jullie 36.95 als daar 6,20 verzendkosten bij komst is het verschil even grofweg 6 euro.

Nu weet ik zeker dat als ik het vandaag voor 17.00 bestel dat het morgen binnen is, dat is de soort service die mensen graag hebben.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Het was geen verwijt dat jullie niet concurreren, ik heb geen producten vergeleken. Geef alleen een tip Ik denk dat de verzendkosten weinig uitmaken als je een goede prijs neerzet voor je produren

Voorbeeld bij body en fitshop is No Xplode 44.95 en bij jullie 36.95 als daar 6,20 verzendkosten bij komst is het verschil even grofweg 6 euro.

Nu weet ik zeker dat als ik het vandaag voor 17.00 bestel dat het morgen binnen is, dat is de soort service die mensen graag hebben.
                              Sorry voor de misinterpetatie dan. Wij streven zeker naar diezelfde levertijd. Binnenkort is iDeal ook online. De dag dat een betaling binnenkomt wordt het product ook verzonden, mits dit voor 16:30 is. Postkantoor sluit hier om 17:30.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X