Ook maar even een log bij houden om wat dingen bij te houden.
En eventueel dingen en of meningen te vragen cq lezen.
Over twee weken is het dan eindelijk zo ver eindelijk weer bulken.
Na een periode van cutten en kutten, want de laatste twee maanden ben ik vooral aan het lamballen.
Een a twee keer in de week trainen en niet op mijn voeding letten.
Afin, iedereen die wat langer traind kent dit wel.... toch...
Ach ja, af en toe is het ook wel even relaxt.
Maar over een week is het klaar, dan heb ik vier weken vakantie en ga ik weer beginnen met knallen.
Maar ga je niet op vakantie dan?
Ja ik ga lekker 17 dagen naar Maleisie.
En trainen dan?
Leuk dat je dat vraagt, nou wil het geval dat ze daar een gym hebben. Hoe deze er uit ziet geen idee, als ze maar ijzer hebben dan kan ik gewoon door trainen.
Mijn doelen zijn zoals vermeld 90+ het liefst 93 kg dan ben ik sinds het prille begin toch 30 kg aangekomen. Een mooi rond getal zou ik zo zeggen. Dit moet haalbaar zijn want na de afgelopen bulk woog ik op mijn max 89,8 kg net geen 90 dus.
Ook wil ik extra aandacht geven aan mijn benen want die lopen nog er achter.
Ik bankdruk meer dan ik squat en dat slaat als een lul op een drumstel.
Maar ja waarom zou je vanaf het begin je benen trainen he.....
Mijn training word drie dagen full body en ga mij vooral richten op compounds. De laatste bulk heb ik 4 dagen split in spiergroepen gedaan dus tijd voor afwiseling.
Wat ik in dit log ga doen is niet elle lange trainings kg en sets enz. typen. Niet bijster interesant voor mij maar ook niet voor de leezertjes van dit log.
Maar ik houd het gewoon bij wat stats qua kracht en gewicht, meningen, gevoelens, ervaringen en vragen.
Over mijn voedings schema kan ik vrij kort zijn...... gewoon vreten.
Wel zal ik mijn eiwit inname gaan tellen zo wil ik minimaal 225 gr eiwitten per dag binnen krijgen.
Ik ga gewoon kijken of dit bevalt, ik kan altijd nog een schema erbij pakken.
Wat ook leuk is om te weten is dat een maat van mij na mijn vakantie mee gaat trainen.
Dit is vooral leuk omdat hij nog nooit KT gedaan heeft en hij het wel een kans wil geven.
Ik hoop dus dat ik hem goed kan begeleiden en enthousiast kan maken voor onze sport.
Hij is van zich zelf een duursport figuur, een van die eerste dingen die ik hem verboden heb. Daar hij een vet percentage heeft waar de meeste van ons jalours op zijn.
Zijn vooruit gang zal ik ook gaan posten en dit word dus eigenlijk een dubbel log.
Zijn en mijn begin stats komen er aan.
Doelen kracht in stats:
Bench press 130kg (weer)
Squat 130 kg (eerst maar)
Deadlift 160 kg (moet kunnen)
de auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten
En eventueel dingen en of meningen te vragen cq lezen.
Over twee weken is het dan eindelijk zo ver eindelijk weer bulken.
Na een periode van cutten en kutten, want de laatste twee maanden ben ik vooral aan het lamballen.
Een a twee keer in de week trainen en niet op mijn voeding letten.
Afin, iedereen die wat langer traind kent dit wel.... toch...
Ach ja, af en toe is het ook wel even relaxt.
Maar over een week is het klaar, dan heb ik vier weken vakantie en ga ik weer beginnen met knallen.
Maar ga je niet op vakantie dan?
Ja ik ga lekker 17 dagen naar Maleisie.
En trainen dan?
Leuk dat je dat vraagt, nou wil het geval dat ze daar een gym hebben. Hoe deze er uit ziet geen idee, als ze maar ijzer hebben dan kan ik gewoon door trainen.
Mijn doelen zijn zoals vermeld 90+ het liefst 93 kg dan ben ik sinds het prille begin toch 30 kg aangekomen. Een mooi rond getal zou ik zo zeggen. Dit moet haalbaar zijn want na de afgelopen bulk woog ik op mijn max 89,8 kg net geen 90 dus.
Ook wil ik extra aandacht geven aan mijn benen want die lopen nog er achter.
Ik bankdruk meer dan ik squat en dat slaat als een lul op een drumstel.
Maar ja waarom zou je vanaf het begin je benen trainen he.....
Mijn training word drie dagen full body en ga mij vooral richten op compounds. De laatste bulk heb ik 4 dagen split in spiergroepen gedaan dus tijd voor afwiseling.
Wat ik in dit log ga doen is niet elle lange trainings kg en sets enz. typen. Niet bijster interesant voor mij maar ook niet voor de leezertjes van dit log.
Maar ik houd het gewoon bij wat stats qua kracht en gewicht, meningen, gevoelens, ervaringen en vragen.
Over mijn voedings schema kan ik vrij kort zijn...... gewoon vreten.
Wel zal ik mijn eiwit inname gaan tellen zo wil ik minimaal 225 gr eiwitten per dag binnen krijgen.
Ik ga gewoon kijken of dit bevalt, ik kan altijd nog een schema erbij pakken.
Wat ook leuk is om te weten is dat een maat van mij na mijn vakantie mee gaat trainen.
Dit is vooral leuk omdat hij nog nooit KT gedaan heeft en hij het wel een kans wil geven.
Ik hoop dus dat ik hem goed kan begeleiden en enthousiast kan maken voor onze sport.
Hij is van zich zelf een duursport figuur, een van die eerste dingen die ik hem verboden heb. Daar hij een vet percentage heeft waar de meeste van ons jalours op zijn.
Zijn vooruit gang zal ik ook gaan posten en dit word dus eigenlijk een dubbel log.
Zijn en mijn begin stats komen er aan.
Doelen kracht in stats:
Bench press 130kg (weer)
Squat 130 kg (eerst maar)
Deadlift 160 kg (moet kunnen)
de auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten
Comment