Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedoel je met die oefening soms bent over cable raises?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Ooohw ja, dus het tegenovergestelde van een staande cable crossover (pulley hoog, bij jouw oefening laag) eigenlijk?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Inderdaad en ik zit nu even, post training een 300gr rundergehakt weg te stouwen van de Aldi.
En ik moet zeggen petje af, het is zo mager het lijkt wel tartaar.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Het gaat lekker, vanmorgen heeft de weegschaal me wederom blij gemaakt.
Ik ben in al die tijd dat ik train nog nooit zo hard gegroeid als deze afgelopen periode.
Het eten gaat best alleen heb ik wel veel last van maagzuur van al dat gestouw.
Ik had het idee om tot februari door te gaan bulken maar als het zo gaat maak er eerder een eind aan.................. uhh.
Dat klinkt negatiever dan het is.
Mij vet percentage is nog niet zorgelijk dus we blijven voorlopig door vreten zonder schema.
Wel zat ik te denken om bij 20% bf een weekje minder te gaan eten om te kijken of dat effect heeft op mijn vet%.
Maar voorlopig is dat nog niet het geval.
Mijn kracht doelen schieten ook op alleen die fucking DL blijft me koeieneren.
Dus ik heb voor me zelf om me het vooral makkelijk te maken een ultimatum gesteld.
En deze is, over twee weken moet ik 160kg deadliften.
Ik hoop dat deze door mijzelf gestelde deadline werkt.
We zullen zien.
Misschien moet ik de halterstang gewoon aan mijn handen ducktapen.
Ook mijn andere doelen stel ik wat bij ter motivatie.
Voor december. 1x150kg SQ
mijn pr verbeteren van BP 132,5kg
Stats heden: 91kg 19%bf
En deze zijn officieel
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment