Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Succes man tot de 90 kg! Ik ga zelf ook voor de 90++ dit jaar
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Gisteravond kon ik niet in slaap komen tot mijn grote ongenoegen.
Anders nooit last van en met het vooruitzicht dat de wekker om 4:45 ging en ik om 12:30 nog op de wekker keek werd ik best gefrustereerd.
wat de slaap niet ten goede kwam.
Dus na een lange taaie dag kwam ik thuis met bijzonder weinig zin om naar de gym te gaan.
En ik heb dus maar even gebruik gemaakt van mijn mini home gym.
Waar ik een 6 tal oefeningen gedaan heb.
Niet te zwaar...
Alleen de deadlift heb ik echt tot mijn max gedaan wat onder tussen alweer 140kg is.
Ik deadlift nog maar een paar maanden maar ik merk dat het met rasse schreden vooruit gaat.
Het was met de meet in dort nog 120kg.
Deze oefening had ik eerder op moeten pakken.
Overmoedig als ik was ook nog 145 kg geprobeerd maar dat vond mijn rug als mede mijn grip niet erg leuk.
Nou ja, ik moet ook niet te veel willen.
Morgen weer zo fucking vroeg op maar ik ben gewapend met nachtrust tabs extra sterk met melatonine die ik net ff gescoord heb.
Nou ik het toch over supps heb hier even een lijst met supps die ik, let wel na mijn vakantie ga nemen.
multi vit. 50+ ( met ginseng )
vit. C met zink
glucosamine
biergist
CLA (ben ik altijd erg tevreden over)
omega tabs
creatine
dextrose
L-arginnine
Whey
En zo nu en dan NO
plasma jet (ook tevreden over)
supercharge xtreme labrada (is nieuw voor mij maar lees goede verhalen)
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Grappig om te zien dat jouw bank en MP echt veel bruter zijn dan die van mij, maar dat ik je wel kont neuk op de squat, deadlifts en de calf raises al helemaal
Doordat je nou al wat weegt, en je net met benen begint, zal je komende tijd wel gruwelijk veel aankomen! Vooral veel massa op je quads, hams en ass gok ik. Die 90-95 kg zal dus geen probleem zijn! Hoe dan ook, ga ik je toch genadeloos met de grond gelijk maken qua stats
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment