Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
No offence, maar ik zou je niet druk maken om je bench, die is namelijk gewoon zeer goed. Zou me dan eerder focussen op deadlift want die is dan weer gewoon slecht in verhouding met je bench en squat.
No offence, maar ik zou je niet druk maken om je bench, die is namelijk gewoon zeer goed. Zou me dan eerder focussen op deadlift want die is dan weer gewoon slecht in verhouding met je bench en squat.
Mee eens. Beenkracht zou in principe verhoudingsgewijs hoger moeten zijn in vergelijking met de power in je bovenlichaam.
Non taken, die focus is er ook vandaar die deadline.
Het grootste probleem voor mij is mijn grip mijn benen trekken het wel maar die wijven handjes van mij niet.
En inderdaad DSO mijn benen zijn nog niet wat het moet wezen.
En ik zal in mijn full body extra aan dacht daar aan moeten besteden.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Non taken, die focus is er ook vandaar die deadline.
Het grootste probleem voor mij is mijn grip mijn benen trekken het wel maar die wijven handjes van mij niet.
En inderdaad DSO mijn benen zijn nog niet wat het moet wezen.
En ik zal in mijn full body extra aan dacht daar aan moeten besteden.
De deadlift is een goede oefening voor achterkant benen, met squatten, lungen en legpressen zul je de voorkant keihard aan kunnen pakken. Tijdens mijn fullbody combineerde ik bij dag 1 deadlifts met legpresses en op dag 2 deed ik squats met legcurls.
Veel deadliften? :P
Bouw op naar een zware werk set. Haal er dan 20-30kg af en doe dan nog een paar sets met weinig reps en weinig rest puur op snelheid.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Knijpoefeningen, of oefeningen aan een rekstok. Proberen zo lang mogenlijk te blijven hangen aan je lichaamsgewicht. Dat soort dingen. Ow ja, en Hammercurls zijn er goed voor.
Farmer walks. En wat Falstyr zegt inderdaad. Een sterke deadlift krijg je door te deadliften. Voor grip zou ik dus zwaar gaan en vrij weinig reps maken.
Farmer walks. En wat Falstyr zegt inderdaad. Een sterke deadlift krijg je door te deadliften. Voor grip zou ik dus zwaar gaan en vrij weinig reps maken.
Ja die was ik ook vergeten. Die oefening is geweldig voor grip, benen, traps en je conditie!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment