Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Benchpress gaat netjes maar je hebt ook echt mega aanleg voor borst. Op de meet zag ik je enorme borstkas dus dat zit wel goed!
Qua deadlift kom je er ook wel hoor. Keep it up!
Zin om voetbal te kijken bij maten dat had ik.
Dus ik geef zoals het hoort, mijn vrouw een kus en zeg ''schat ik ga''.
Vervolgens stap ik in de auto, gordel om handrem naar beneden en bedenk me dat ik geen muziek tot mijn beschikking heb.
''shit nou ff snel naar binnen en een usb stick pakken''
Zo gedacht zo gedaan.
Kom ik vervolgens buiten is mijn auto onder de carport verdwenen???
Na die eerste schrik keek ik wat verder en zag mijn auto achteruit geparkeerd tegen het busje van de buurman.
Conclusie handrem vergeten.
Wtf!!
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
zaterdag 10 oktober 2009 | 14:36 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 10 oktober 2009 | 15:02
Tekstgrootte
APELDOORN - Twee gewapende overvallers zijn zaterdagmiddag kort na 13 uur op de vlucht geslagen toen de bewoonster van de woning in Apeldoorn waar ze aanbelden luidkeels begon te gillen. De overvallers sloegen op de vlucht.
De overval vond plaats aan het Griffiersveld in de wijk De Maten. Twee onbekende mannen, waarvan één met een oranje TNT-jas en in bezit van een TNT-doos, belden bij de woning aan. Toen de bewoonster open deed en een vuurwapen zag, begon zij luidkeels te gillen. Hierop gingen de mannen er te voet vandoor in de richting van het Holtrichtersveld. Niemand raakte gewond. Vermoedelijk was er sprake van een vuurwapen.
De politie is direct een onderzoek begonnen, waarbij onder meer een sms-alert werd verstuurd met het verzoek om tips en informatie.
Beide mannen hadden een donkere huidskleur en zijn vermoedelijk tussen 20 en 25 jaar oud. Eén droeg een oranje TNT-jas, de ander een blauwe jas met witte lengtestrepen op de mouwen. Ze waren in bezit van een zogenaamde TNT-doos, alsof men die bij de woning wilden aanbieden.
De politie is op zoek naar getuigen die iets van het incident hebben gezien of de mannen met dit signalement voor of na de overval in de omgeving hebben gezien. Men kan bellen naar 0900-8844 of anoniem op 0800-7000.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Hehe dat is zo grappig. Zie je twee gasten met een pistool die zich weg laten jagen door wat geschreeuw :P Sla der gewoon op de kop met de kolf van het pistool en sleep haar naar binnen. Tegenwoordig zijn rovers mietjes :O
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment