Behaalde resultaten tot 31-12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben 6 maanden geleden begonnen, woog toen 63-64kg ben 1.87m
    Ben nu 6 maanden later 75kg, en heb een hele lage bodyfat, bijna niks.

Dus ongeveer 10kg spier bijgekomen.

Eigenlijk nu ik er zo naar kijk ben ik best trots op mezelf.

Op naar de 85kg, ook al weet ik dat de gains nu waarschijnlijk een stuk langzamer gaan, maar ben de laatste maand toch weer 2 kilootjes aangekomen, dus gewoon doorzetten dan lukt het wel.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Sorry, ik dacht dat ze daar ook in schreven waar ze vanaf kwamen... Mijn fout Bram SORRY... Ikzelf heb niet zo veel te melden. Was geloof ik begin v het jaar maar 108kg bij 14% ofzo, maar was net n beetje opgeknapt van stevig ziek zijn... Nu ben ik 134,2kg bij bijna 11%.... Denk nu niet zoals sommige, dat het van 108 naar 134 gain is... De werkelijke gain van 9mnd kuren en mezelf het apezuur trainen/vreten is maar net iets meer dan 2kg...
      haha geen probleem man toch knap om op jouw niveau nog 2 kilo erbij te pakken!

Comment

Originally posted by snipke View Post
        Sorry bro maar dat is 36 kilo in 1 jaar dan, no offence maar daar geloof ik de ballen van, zelfs met as ondersteuning lukt dat niet

Grtz
        Klopt, waren ook de stats voordat ik begon met trainen. Eerste jaar vrijwel niks bereikt, tweede jaar misschien 16 kg en het laatste jaar ongeveer 16-18 kg.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
          haha geen probleem man toch knap om op jouw niveau nog 2 kilo erbij te pakken!
          Je leest ook 9mnd kuren (ben er net uit 6-7wkn) Ook al eens gelezen wat ik dan allemaal gebruik, en zelfs wil uittesten als 1 vd eerste menselijke wezens? Voor terugkomen + 2lullige kilo,s.. Is zielig gewoon, en dan komt de vraag: wat lever ik weer in... Februari begin ik weer voor 9mnd... Kan nu al zeggen dat er heel weinig bij zal komen, volgend jaar.(maar hopen mag).. Als er al bijkomt.. Ik zit gewoon in n klote leeftijd, en vecht om te mogen zijn.. Zijn wat ik was.. Geloof me, ik kan alleen nog terug..... Natuurlijk mag ik blij zijn, dat het telkens terugkomen nog redelijk lukt.. Kijk wat ik overheb in Begin Februari, ik vermoed dat ik nog n kilo of 5-6 ga verliezen... Zou betekenen, een verlies van 3-4kg van waar ik stond, dat was 131kg..... Vandaar dat ik niet zo uitbundig ben ook.... En soms denk ik, ben ik eigenlijk nog wel goed bezig... Alles, voor mn sport niveau he?....

Comment

in 2009 van 115 kilo, 32% vet --> 98 kilo, 13-14% vet.
            bankdrukken van 10x40 --> 10x80
            squat van 10x70 in smith --> 10x120 los
            deadlift van 5x80 --> 5x135

in 2010, wil ik in de zomer rond de 8% komen qua vet%, en rond nieuwjaar weer op 13-14% net als nu. qua kracht wil ik ook goed vooruitgang boeken:

zat te denken aan:
            bankdrukken 10x100-110
            squat: 10x160-170
            deadlift: 5x180-200

we zullen het zien in 2010
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Heb dit jaar een zeer mooie progressie gemaakt in het Bodybuilding. Qua massa ben ik toch wel een slag groter geworden, 2 en ondertussen al weer bijna 3 kledingmaten groter, meer dan 15kg zwaarder en dus een stuk buffer. Ook qua kracht ben ik door wat 'plateau's' gebroken zoals m'n eerste 150+ deadlift en 100+ squat. En we gaan en natuurlijk van uit dat dat nog maar het begin is. Ben in elk geval op de goede weg.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Klopt, waren ook de stats voordat ik begon met trainen. Eerste jaar vrijwel niks bereikt, tweede jaar misschien 16 kg en het laatste jaar ongeveer 16-18 kg.
                Sorry bro, maar ik heb daar serieus mijn twijfels over.
                Is er as mee gemoeid , spreken we over enkel spier of ook vet

Grtz
                stil growing

Comment

Als ik zo al de post eens lees moet ik toch vaststellen dat ik jaren verkeerde dingen heb gedaan, hier spreken ze over 10 kilo spiermassa in 6 maanden tijd, fuck zeg, daar kon ik in mijn tijd van dromen, ik moet dringend de nieuwe technieken gaan aanleren die deze kunnen verwezelijken want hier droom ik ook wel van.

Nu serieus, komaan he mensen , ik denk dat er hier serieus wat mensen overdrijven,ik weet wel 10 kilo staat mooier dan 2 kilo maar je beliegt enkel u eigen.

U eerste jaar kan je het meeste bijkomen, u lichaam is niet gewend aan de nieuwe belasting van de kilo's heffen en zoveel voeding binnen te krijgen. Als je dan alles goed uitgekiend hebt kan je 10 kilo bijkomen, ik zeg wel alles goed uitgekiend, voeding, training, rust,.... en na het tweede jaar gaat het enkel minder en minder.
                  Maar uit ervaring weten we dat de meeste het eerste jaar niet alles op een rijtje hebben, want het eten lukt niet, is ook logisch want u lichaam is al x aantal jaar gewoon van 50-60 kilo te wegen en niet veel te eten , daar pllots verandering in brengen kost tijd en moeite.
                  En eens op oudere leeftijd mag je al blij zijn als 1-2 kilo kan bijkomen,en dan nog moet alles perfect zijn.

Sorry mensen maar ik zit al iets te lang in dit wereldje om dergelijke kilo's spiermassa zomaar te zien komen. Het kost zweet,tranen en bloed

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                    Als ik zo al de post eens lees moet ik toch vaststellen dat ik jaren verkeerde dingen heb gedaan, hier spreken ze over 10 kilo spiermassa in 6 maanden tijd, fuck zeg, daar kon ik in mijn tijd van dromen, ik moet dringend de nieuwe technieken gaan aanleren die deze kunnen verwezelijken want hier droom ik ook wel van.

Nu serieus, komaan he mensen , ik denk dat er hier serieus wat mensen overdrijven,ik weet wel 10 kilo staat mooier dan 2 kilo maar je beliegt enkel u eigen.

U eerste jaar kan je het meeste bijkomen, u lichaam is niet gewend aan de nieuwe belasting van de kilo's heffen en zoveel voeding binnen te krijgen. Als je dan alles goed uitgekiend hebt kan je 10 kilo bijkomen, ik zeg wel alles goed uitgekiend, voeding, training, rust,.... en na het tweede jaar gaat het enkel minder en minder.
                    Maar uit ervaring weten we dat de meeste het eerste jaar niet alles op een rijtje hebben, want het eten lukt niet, is ook logisch want u lichaam is al x aantal jaar gewoon van 50-60 kilo te wegen en niet veel te eten , daar pllots verandering in brengen kost tijd en moeite.
                    En eens op oudere leeftijd mag je al blij zijn als 1-2 kilo kan bijkomen,en dan nog moet alles perfect zijn.

Sorry mensen maar ik zit al iets te lang in dit wereldje om dergelijke kilo's spiermassa zomaar te zien komen. Het kost zweet,tranen en bloed

Grtz
                    10 kilo pure spiermassa in een jaar lijkt me ook sterk. In het begin kwam ik een aantal weken lang 0.5 kilo aan, daarna ging het weer wat langzamer. Ben sinds 1,5 jaar serieus bezig en heb ongeveer 10 kilo bij. Ben benieuwd wat ik er dit jaar uit kan halen. Volgende week met GVT beginnen, kijken of daar nog veel uit te halen valt.

Doelen die ik me voor nu gestelt heb en dit jaar in ieder geval wil bereiken:
                    - Minimaal 85 kilo halen met een bf van 9%. Zit nu op 81 kilo met een bf van 11%. Een beter resultaat is natuurlijk altijd welkom.
                    - 100 kilo kunnen bankdrukken. Ik zit nu op 2 x 85 kilo. Moet dus kunnen, misschien wel meer.
                    - 120 kilo kunnen deadliften

In principe moet gewoon alles omhoog. Ik zie wel hoever ik kom en welke leuke trainingsmethodes ik nog ga proberen.

Comment

No offence, maar als je 100+ benched moet je wel flink wat meer kunnen deadliften vind ik zelf.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        No offence, maar als je 100+ benched moet je wel flink wat meer kunnen deadliften vind ik zelf.
                        Nee dat klopt, ik kan nu wel 4 x 100 kilo omhoog krijgen, alleen mijn rug blijft niet recht. Beetje klote. 90 kilo is wel te doen, alleen krijg ik dan altijd gezeik van de instructeer, dat ik het gewicht te snel laat zakken. Daarom maar naar de 80 gegaan.

Ik moet dit jaar meer aandacht aan mijn benen en deadlifts besteden, want die lopen in verhouding met de rest achter heb ik het gevoel.

Hoeveel zou je normaal kunnen deadliften, als je 2 x 85 kunt bankdrukken? Doe eens een gok.

Comment

Dat is natuurlijk bij iedereen verschillend. Maar ik denk dat je wel mag aan nemen dat je deadlift 2x zo sterk moet zijn als je bench. Dus als je 80 benched zou je 160 deadliften. Als je 100 benched, 200 etc.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Dat is natuurlijk bij iedereen verschillend. Maar ik denk dat je wel mag aan nemen dat je deadlift 2x zo sterk moet zijn als je bench. Dus als je 80 benched zou je 160 deadliften. Als je 100 benched, 200 etc.
                            Nou dan loop ik wel heel erg achter dan, mocht het kloppen.
                            Ik zie wel of ik dit jaar nog beter gaat worden.

Comment

Ohw volgens die redenatie zijn mn verhoudingen helemaal niet zo verneukt als ik dacht

Maar volgens mij was het 1,25 X BW bench en 2 X BW dead en squat
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Op zich qua kracht mooie resultaten neergezet dit jaar.

Bankdrukken: 1RM 135 kg
                                Squat los: (van 60 kg naar 130 kg gegaan) Eindelijk squat ik los en niet meer in de smitmachine zoals de afgelopen 6 jaar. Had nog nooit los gesquat.
                                Deadlift: in de deadlift machine 1 x 230 kg en los 1 x 205 kg
                                Cleans & Presses: de mooiste PR van het jaar met 1 x 105 kg.

De rest is zo ongeveer gelijk gebleven of niet echt explosief gestegen.

Qua massa: Ik weeg nu om en nabij de 100 kg bij een vetpercentage dat schommelt tussen de 16 en de 19%. Ik ben al het hele jaar flink aan het schommelen en heb me er ook niet op gericht dat percentage te verlagen. Gewicht omhoog gooien was mijn eerste prioriteit om zo mijn krachtstats te boosten. Komend jaar wil ik toch zeker proberen weer onder de 15% te duiken (rond de 13% is ideaal voor mij) en me eens voor de verandering op voeding te richten.

Qua condtitie en algehele gezondheid: Die is beter dan in 2008. Toen was het echt bedroevend slecht. Ik was snel buiten adem en te vet geworden met mijn 22% BF. Dit jaar heb ik het onder de 20% weten te houden en toch nette krachtresultaten weten te boeken. Komend jaar weer een stapje hoger proberen.

Al met al een goed jaar dus. Ik hoop dat 2010 nog beter gaat worden!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X