Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Keyser Soze View Post
    Effe terug on topic. Ik heb dat dus allemaal niet (waarschijnlijk omdat ik iets ouder ben?). Ik ben ook mijn hele leven lang vrij mager geweest en vond dat doen wel spijtig (als ik er nu aan terug denk, heb ik zoiets van: ik had er gewoon vaker op moeten kloppen). Maar ik heb er nooit aan gedacht om BB te gaan doen. Nu ben ik op een leeftijd dat het me weinig interesseert wat anderen zeggen en ook voor de chicks kan ik het niet meer doen (dan krijg ik thuis slaag). Ik vind het gewoon leuk.

Als ik overigens lees hoe maniakaal sommigen hier met hun eten bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik het grootste respect voor maar ik kan dat niet. Ik let weliswaar op mijn eten (eiwitinname, wat is gezond, enz) maar ik drink in het weekend wel eens een (paar) pint(en). En frieten eet ik toch ook nog regelmatig. Ik heb dan ook geen BF van 15 ofzo.
    Dat maakt toch niks uit. Als jij je gewoon goed voelt is het toch mooi.

Sommige mensen hechten gewoon meer waarde zodat ze hun doel sneller bereiken. Sommige mensen kijken er weer anders tegen aan, zoals jij

Comment

• Inderdaad. En het is ook maar net hoe graag je het wil en hoeveel je er voor over hebt. De een is op dat gebied dus strikter dan de ander. Zo heb je hier bijvoorbeeld op bn al mensen die in het weekend rustig een paar pinten pakken, terwijl de ander aan de water of light frisdrank gaat en geen of zelden alcohol drinkt. Of mensen die zo nu en dan nog wel eens cheaten en/of junken en daar geen probleem van maken, terwijl de ander dat absoluut niet doet.

Je ziet dus dat ondanks we dezelfde sport doen het toch persoonlijk blijft. Het is ook een individuele sport, geen teamsport. Iedereen doet het om z'n eigen persoonlijke redenenen en bepaalt daarmee zelf in hoever je daar gedreven in bent. En bij de een gaat dat dus verder als bij de ander. Maar daar gaat het niet om. Gaat er inderdaad gewoon om dat je doet waar je je goed bij voelt. En om mezelf als voorbeeld te nemen, ik hou van deze sport en zou niet zonder kunnen. Als er geen sportscholen waren zou ik heel wat ongelukkiger zijn.

Dusja, wat ik maar aan wil geven, je doet het toch echt voor jezelf.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• @Jordi

Idd das wat het net zo leuk maakt he. In mijn eigen wereld ben ik gewoon een beest
        Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          Enige wat nog erger zou zijn is als hij ook nog homo was, en geboren was als Marokkaan.
          Ik zou als Belg dan zeggen dat het ergste wat je kan gebeuren is 's morgens wakker worden, voor de spiegel gaan staan en beseffen dat je Nederlander bent. Maar dat doe ik maar niet op dit forum, denk ik.

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
            Ik zou als Belg dan zeggen dat het ergste wat je kan gebeuren is 's morgens wakker worden, voor de spiegel gaan staan en beseffen dat je Nederlander bent. Maar dat doe ik maar niet op dit forum, denk ik.
            Maakt niet uit. dat gevoel hebben wij ook bij jullie reserve-nederlanders die op het moment gewoon nergens bij horen. Zelfs de fransen willen jullie niet

ik ben gewoon een gierige kaaskop die niet van reizen houd

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Maakt niet uit. dat gevoel hebben wij ook bij jullie reserve-nederlanders die op het moment gewoon nergens bij horen. Zelfs de fransen willen jullie niet
              Aw die deed pijn.

Comment

• Jullie mogen met Vlaanderen wel bij Zeeland komen? Dat zou ik wel lache vinden.

Anyway, ik denk dat ik voornamelijk een lichte verlegenheid compenseer en ik denk dat diep van binnen mijn lengte ook wel meespeelt^^

Comment

• Better, Faster, Stronger! Ook vind het ik het trainen leuk, steeds een nieuwe uitdaging om sterker te worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X