Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Haha, ik kan het niet beter samenvatten. Het is wel leuk op zich, maar ik had op een gegeven moment dat als ik dan ging slapen en me afvroeg wat ik die dag gedaan had ik meestal ontevreden was over mijn dag, omdat ik eigenlijk enkel gegamed had en dat wil ik niet meer, dus vandaar..
    Ik speel het 2 urrtjes per dag ozfo.. als ik te veel tijd heb miss iets meer. Ik doe gwn mn dingen als school enzo.. en als ik tijd over heb ga ik gamen. Puur vermaak weetje.. ik doe ook alleen dingen die ik leuk vind ipv trainen enzo.

Buiten dat, Zyzz was ook een gamer .

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Ik speel het 2 urrtjes per dag ozfo.. als ik te veel tijd heb miss iets meer. Ik doe gwn mn dingen als school enzo.. en als ik tijd over heb ga ik gamen. Puur vermaak weetje.. ik doe ook alleen dingen die ik leuk vind ipv trainen enzo.

Buiten dat, Zyzz was ook een gamer .
      hmm ik deed altijd rs + huiswerk samen haha. beetje afk whips hunten

Comment

• Oeh, RuneScape, daar begon ik mee toen ik in groep 7 zat.

Heb een account met ook alle combat skills 99 (behalve att en def en 95pray) maar ik heb zelf geen fuck gedaan.

Je moet met mensen samen gaan doen. Ik ben in de afgelopen 2 jaar in totaal 24 uur online geweest ofzo, maar ging van cb 70 naar 124. Ik doe dus samen, maar heb nog steeds controle.

Sinds wildy terug is, wordt RS wel leuker. Op de dag dat wildy terug kwam, heb ik 250m gepked, nu heb ik weer rond de 300m. :P
        Geld overdroppen, nieuwe pure maken van lvl 20 en met vrienden gaan kloten.

Dan wordt RS pas echt leuk.

Comment

• Originally posted by NoGettinOver View Post
          Oeh, RuneScape, daar begon ik mee toen ik in groep 7 zat.

Heb een account met ook alle combat skills 99 (behalve att en def en 95pray) maar ik heb zelf geen fuck gedaan.

Je moet met mensen samen gaan doen. Ik ben in de afgelopen 2 jaar in totaal 24 uur online geweest ofzo, maar ging van cb 70 naar 124. Ik doe dus samen, maar heb nog steeds controle.

Sinds wildy terug is, wordt RS wel leuker. Op de dag dat wildy terug kwam, heb ik 250m gepked, nu heb ik weer rond de 300m. :P
          Geld overdroppen, nieuwe pure maken van lvl 20 en met vrienden gaan kloten.

Dan wordt RS pas echt leuk.
          Doneer mij plz

Comment

• Originally posted by gameface View Post
            Doneer mij plz
            Dude, de kans dat lui geld doneren aan mensen die ze totaal niet kennen is erg klein in mijn ogen. Ga zelf pken of bepaalde skills gebruiken voor je gp. Op de lange termijn is dat 10x beter dan 1x geld krijgen..
            "Straight outta gym"

Comment

• fock man weet me wachtwoord niet meer
              ik was een epic beast op runescape
              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                fock man weet me wachtwoord niet meer
                ik was een epic beast op runescape
                Heheh.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                  haha speel je weer sinds wildy + staken terug is?
                  stats van je account waren vroeger echt super. maar tegenwoordig hebben alle echt goede pures ancient prayers met 95 pray. plus natuurlijk zoals vroeger ook al ancients magic of vengeance, barrow gloves, etc.

ik had een 99 defence 99 magic 99range account (banned voor botten). waarmee ik meer als 1000 mill had van staken. een pure 60 att 90 str 99 range 99hp 1 pray staker (meerdere p hats en enorm veel gear). en een main die voll gelvld is. plus 99 herblore 99 craft, etc.

maarja ik heb nu alleen nog de main (rest weggegeven en verkocht). gister nog van mijn mijn 600m weggegeven aan oude online "vrienden" en af een toe 1m aan vreemdelingen. haha.

nog maar 100m ofzo over. voor als ik ooit weer zou willen spelen. dan kan ik de tijd die ik speel idioot veel geld verspillen met leuke dingen (castle wars met barrage, etc).

maar serieus het is zonde van je tijd zoon spel. heb het zowat vanaf het begin gespeeld, in het begin 1-2 uurtjes buiten mijn andere hobbys om. maar na een tijdje 4 uur per dag ofzo. en later zelfs nog meer. ik deed niets meer behalve gamen, eten slapen en school. en slapen en school ook steeds minder haha.

je gaat het spel steeds serieuzer spelen naarmate je beter wordt. maar achteraf gezien, wat heb je nou aan dat account met bijna alles 99, 1000+ miljoen gold, alle quests gedaan, en superieure pk en stake skills?

Niets. en omdat je in dat spel zo goed bent. en "aanzien" hebt van anderen. vind je het alleen maar leuker om te spelen en ga je nog meer spelen. zelfde geld voor spellen als WOW.
                  -----------------

Serieus. doe nuttige dingen met je tijd. steek meer tijd in school, trainen, je persoonlijke ontwikkeling. daar heb je later wat aan.

pff oldskoool herinneringen

Wat zullen phats atm doen? op me banned acc had ik nog een verdwaald setje staan. kocht mijn eerste white voor 13mil toen der tijd

Maar inderdaad, heb nu gene tijd meer ervoor en geen zin om tijd voor te maken. hang liever in de ijzers

Comment

• 500-600m zijn phats.. ze blijven ook stijgen!

Comment

haha speel je weer sinds wildy + staken terug is?
                      stats van je account waren vroeger echt super. maar tegenwoordig hebben alle echt goede pures ancient prayers met 95 pray. plus natuurlijk zoals vroeger ook al ancients magic of vengeance, barrow gloves, etc.

ik had een 99 defence 99 magic 99range account (banned voor botten). waarmee ik meer als 1000 mill had van staken. een pure 60 att 90 str 99 range 99hp 1 pray staker (meerdere p hats en enorm veel gear). en een main die voll gelvld is. plus 99 herblore 99 craft, etc.

maarja ik heb nu alleen nog de main (rest weggegeven en verkocht). gister nog van mijn mijn 600m weggegeven aan oude online "vrienden" en af een toe 1m aan vreemdelingen. haha.

nog maar 100m ofzo over. voor als ik ooit weer zou willen spelen. dan kan ik de tijd die ik speel idioot veel geld verspillen met leuke dingen (castle wars met barrage, etc).

maar serieus het is zonde van je tijd zoon spel. heb het zowat vanaf het begin gespeeld, in het begin 1-2 uurtjes buiten mijn andere hobbys om. maar na een tijdje 4 uur per dag ofzo. en later zelfs nog meer. ik deed niets meer behalve gamen, eten slapen en school. en slapen en school ook steeds minder haha.

je gaat het spel steeds serieuzer spelen naarmate je beter wordt. maar achteraf gezien, wat heb je nou aan dat account met bijna alles 99, 1000+ miljoen gold, alle quests gedaan, en superieure pk en stake skills?

Niets. en omdat je in dat spel zo goed bent. en "aanzien" hebt van anderen. vind je het alleen maar leuker om te spelen en ga je nog meer spelen. zelfde geld voor spellen als WOW.
                      -----------------

Serieus. doe nuttige dingen met je tijd. steek meer tijd in school, trainen, je persoonlijke ontwikkeling. daar heb je later wat aan.
                      heb je niet nog wat mills over ik wil bestwel wat geld op rs :P ik heb nu een account genaamd zaros bos kijk maar hiscores 99str 94 range 99mage 70 def 80 att etc etc en nog 150mil ofso ..

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                        Maar inderdaad, heb nu gene tijd meer ervoor en geen zin om tijd voor te maken. hang liever in de ijzers
                        Echt he, wie wil nou iets trainen achter een computer, als je ook je eigen lichaam kan trainen!!!
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Karwan View Post
                          heb je niet nog wat mills over ik wil bestwel wat geld op rs :P ik heb nu een account genaamd zaros bos kijk maar hiscores 99str 94 range 99mage 70 def 80 att etc etc en nog 150mil ofso ..
                          wil best 100m sellen voor 100 euro. hehe. niets is gratis in deze wereld.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Echt he, wie wil nou iets trainen achter een computer, als je ook je eigen lichaam kan trainen!!!
                            trainen, vriendin, werk, school gaan bij mij voor. en tuurlijk zou ik dan nog wel tijd hebben om soms een uurtje te gamen. maar als ik iets doe wil ik er fucking goed in zijn. en dat lukt je niet met runescape als je maar af en toe een uurtje speelt.

Comment

trainen, vriendin, werk, school gaan bij mij voor. en tuurlijk zou ik dan nog wel tijd hebben om soms een uurtje te gamen. maar als ik iets doe wil ik er fucking goed in zijn. en dat lukt je niet met runescape als je maar af en toe een uurtje speelt.
                              Klopt eveneens voor WoW. 1 uurtje per keer zet dan geen zoden aan de dijk. Maar als je prioriteiten überhaupt daar niet meer liggen, maakt dat ook niet uit
                              "Straight outta gym"

Comment

Klopt eveneens voor WoW. 1 uurtje per keer zet dan geen zoden aan de dijk. Maar als je prioriteiten überhaupt daar niet meer liggen, maakt dat ook niet uit
                                Dat uurtje spelen kan best leuk zijn. maarja dan speel je een uurtje en denkt als ik nu nog een uurtje doorga heb ik die item, of ben ik lvl up. Of als ik vanavond thuis blijf en ga gamen, dan kan ik mee met die en die raid. Of dan kan ik die raid afmaken met die groep van gisteren. Of dan heb ik die achievement. en voor je het weet speel je paar uurtjes per dag.

wil je iets "zijn" in dat spel, dan moet je toch al flink wat uurtjes per dag aan het spelen zijn. en daar liggen mijn priotiteiten niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X