Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nu weer genoeg geflamed mannen. allemaal op houden met de stierenstront . oftewel bullshit

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
      Haha, hier heb je een goede foto gevonden ik moet toegeven dat ik je punt nu iets beter kan begrijpen

Comment

• Het is faggot, niet fagged. Enneh, is die gast nou echt belangrijk genoeg om over te discussiëren? Hij heeft een goed lijf, te schuine schouders naar mijn mening (zn traps lopen weird, of ligt dat aan mij ), en verder gedraagt hij zich apart. Hij doet het er om volgens mij.

In ieder geval, niet belangrijk genoeg om elkaar voor whatever uit te maken.
        Train hard or go hormone

Comment

• het is en blijft een kansloos kreng met een lelijke rot kop die je pijn wilt doen en ze lichaam vind ik ook wel een beetje vreemd en aangezien hij kuurt niet echt indrukwekkkkkkkend. Prrrrt
          Een dag niet getraind...

Comment

• zyzz is baas
            Lost all i got

Comment

• die gozer heb gewoon een goed lichaam maar zijn persoonlijkheid spreekt mij niet aan

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                het is en blijft een kansloos kreng met een lelijke rot kop die je pijn wilt doen en ze lichaam vind ik ook wel een beetje vreemd en aangezien hij kuurt niet echt indrukwekkkkkkkend. Prrrrt
                owjaaa want als je paar kuurtjes heb gehad ben je meteen rijp voor mr olympia?

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                  die gozer heb gewoon een goed lichaam maar zijn persoonlijkheid spreekt mij niet aan
                  Ken je hem?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                    owjaaa want als je paar kuurtjes heb gehad ben je meteen rijp voor mr olympia?
                    Ga jij nou maar eerst een wat bewijzen met je grote bijdehande bek altijd.. want je laatste foto is nog steeds niet zo indrukwekkend eh?

Wie het het hier over mr olympia... en ja met een paar kuurtjes weet ik 100% zeker dat ik er beter uit zie dan die pannenkoek.

Neem een voorbeeld aan kevster die ziet er al 100x beter uit.. en klein kuur verleden ...
                    Een dag niet getraind...

Comment

• miscchien verkeerd geformuleerd... maar zoals die overkomt bij mij vind ik het een brulaap

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Ga jij nou maar eerst een wat bewijzen met je grote bijdehande bek altijd.. want je laatste foto is nog steeds niet zo indrukwekkend eh?

Wie het het hier over mr olympia... en ja met een paar kuurtjes weet ik 100% zeker dat ik er beter uit zie dan die pannenkoek.

Neem een voorbeeld aan kevster die ziet er al 100x beter uit.. en klein kuur verleden ...
                        wat is dit nou weer hahaha ik weet eigenlijk niet eens hoeveel kuurtjes die heb gehad jij wel? en kevster zijn fysiek is inderdaad beter

Comment

• We hebben het nu toch over welk fysiek beter is, dat van zyzz is prima maar er zijn gasten op youtube waar ik toch ook bewondering voor heb. Wat vinden jullie ervan? Check dit filmpje, met op het einde wat foto's van Conner en anderen pro bodybuilders.

YouTube - ‪Connor visits Body Power Expo and meets Pro Bodybuilders‬‏

Comment

• Daar heb ik dus inderdaad meer respect voor dan die zyzz.
                            Cutting

Comment

• die Connor is pas 16 he

gruwelijke genen heeft hij

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                                die Connor is pas 16 he

gruwelijke genen heeft hij
                                Dat wordt nog wat! oh dat is al wat
                                Cutting

Comment

Sidebar top desktop