Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Haha, wat een koning ben je ook ik snap niet dat mensen zo homofoob kunnen zijn. Ik krijg altijd de indruk dat mensen die erg homofoob zijn, bang zijn dat ze zelf homo worden of homofiele gedachten hebben. Maar goed, homo of niet, beter een homo die zichzelf goed voelt dan een hetero die zijn frustraties op het internet moet uiten omdat hij niemand heeft in real life om erover te praten.
    Je brengt het weer mooi silk! Wat ik bedoel te zeggen is dat die Zyzz wel degelijk vrouwelijke trekjes in zijn gezicht heeft, wat hem doet lijken als een homo. Naast dat wil hij graag in de picture staan, en maar al te graag gezien worden.

Schrijf nog meer van zulke stukjes, dat maakt mijn gefrustreerde avond weer helemaal goed

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Ik probeerde het netjes te houden. Je hoeft niet te haten omdat je niet kan hebben wat hij heeft.
      Kan of wil hebben? in dit geval wil ik niet hebben wat hij heeft. Het is een hoop poeha!

Comment

• mensen zijn gewoon jaloers op them aesthetics brah..

zyzz gay, are u mad brah?
        Attached Files
        Failure is your friend

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
          Kan of wil hebben? in dit geval wil ik niet hebben wat hij heeft. Het is een hoop poeha!
          Right!

Comment

• mijn nieuwe whey POFTG Protein of the Gods
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dit zijn pas echte fags.
              Niet het meest zuivere volk nee, maar ze hebben naast criminele zaken zeker een passie die ik maar al te goed kan begrijpen.

Hermandad: ik begrijp wat je bedoelt jong, alleen is zyzz meer gewoon een spuit 11 dan een homo. :')
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Je brengt het weer mooi silk! Wat ik bedoel te zeggen is dat die Zyzz wel degelijk vrouwelijke trekjes in zijn gezicht heeft, wat hem doet lijken als een homo. Naast dat wil hij graag in de picture staan, en maar al te graag gezien worden.

Schrijf nog meer van zulke stukjes, dat maakt mijn gefrustreerde avond weer helemaal goed
                Lol, dus je wilt zeggen dat je aan iemands gezicht kunt aflezen of hij homo is? Met dit talent zou je wat moeten doen, kun je heel wat homo´s helpen uit de kast te komen.

Comment

• @ Hermandad

En wat dan nog als hij homo is? Hoe kan je zo ontzettend jaloers zijn op iemand? Waarschijnlijk droom je van zijn fysiek, meiden en leven. Je bent inderdaad erg gefrustreerd zoals je zelf al aangeeft. Hater. En dan nog als hij graag aandacht wil? Hij krijgt in ieder geval genoeg aandacht van jou.

Comment

Lol, dus je wilt zeggen dat je aan iemands gezicht kunt aflezen of hij homo is? Met dit talent zou je wat moeten doen, kun je heel wat homo´s helpen uit de kast te komen.
                    Zal ik jullie twee helpen anders?

Originally posted by Nex- View Post
                    @ Hermandad

En wat dan nog als hij homo is? Hoe kan je zo ontzettend jaloers zijn op iemand? Waarschijnlijk droom je van zijn fysiek, meiden en leven. Je bent inderdaad erg gefrustreerd zoals je zelf al aangeeft. Hater. En dan nog als hij graag aandacht wil? Hij krijgt in ieder geval genoeg aandacht van jou.
                    Je bent volgens mij zelf een grote fagged, je wil maar al te graag dat ik homo's accepteer. stop met die bullshit dat ik iets tegen homo's heb, want daar doel ik niet op. aandacht? elke fagged wil aandacht, daarom reageer ik ook netjes op jou post. anders krijg ik straks nog schattige pm's of ik iets tegen je heb

Comment

• Bruut fysiek, ik zou er onmiddelijk voor tekenen (zonder die tattoo's dan)
                      Dat gedrag, kapsel en gedoe er omheen mag hij van mij houden.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                        mijn nieuwe whey POFTG Protein of the Gods
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Zal ik jullie twee helpen anders?

Je bent volgens mij zelf een grote fagged, je wil maar al te graag dat ik homo's accepteer. stop met die bullshit dat ik iets tegen homo's heb, want daar doel ik niet op. aandacht? elke fagged wil aandacht, daarom reageer ik ook netjes op jou post. anders krijg ik straks nog schattige pm's of ik iets tegen je heb
                          Beetje snel op je teentjes getrapt zie ik. Ik kom er een keer mee en dan wil ik het meteen al te graag en moet ik stoppen met die onzin? Je komt in het echte leven waarschijnlijk aandacht te kort vandaar dat je zo haat op zyzz. Jaloers zijn is een "bitch". Stop the hate.

Comment

• Je bent volgens mij zelf een grote fagged, je wil maar al te graag dat ik homo's accepteer.
                            Het gaat volgens mij niet zozeer om het fagged zijn. Het gaat meer om je kortzichtigheid en generaliserende houding. Ik moet zeggen dat generaliseren van tijd tot tijd het leven erg makkelijk maakt. Maar wat jij doet is dogmatisch triest zijn in je houding tegenover een persoon waar je niet veel van afweet.

Comment

• you mad? yeah you mad!

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X