Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik blijf denken dat dit een troll is, gewoon teveel dat niet klopt...
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Niemand staat stil bij de aanslag op jongeren kamp in Norwegen? 80 doden. Vind dat een stuk erger, dan motherfocker zyzz. Are you mad bro? yes, im mad

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
        Niemand staat stil bij de aanslag op jongeren kamp in Norwegen? 80 doden. Vind dat een stuk erger, dan motherfocker zyzz. Are you mad bro? yes, im mad
        die 80 in noorwegen ken je nie dus boeieieeeee

Comment

• Originally posted by RAMBOO View Post
          die 80 in noorwegen ken je nie dus boeieieeeee
          Dit vind ik een beetje een rare uitspraak.
          keep the focus going!

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
            Gregg Plitt heeft bij lange na de charmes en de fysiek neit die Zyzz had..

Onvergelijkbaar..
            Je hebt gelijk, die Zyzz had een pan af.

En wbt fysiek vind ik ze aardig vergelijkbaar hoor.

Hermandad: Je hebt gelijk dat die 80 figuren wat neergeschoten zijn, erger zijn dan Zyzz, maar ik kan me ook wel voorstellen dat men het hier erger vindt dat 'hun idool' is gestorven, dan een aantal kids in een of andere aanslag, aangezien ze zich er niet mee identificeerden.
            Last edited by scoobydoo; 12-08-2011, 15:22.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
              Iemand die weet of er een site is om steun te betuigen aan zijn ouders?
              Zn officiele facebook staat vol met steunbetuigingen, condoleances en hartverscheurende berichten van zn broer.

Deze man heeft echt een hoop mensen geraakt. Check buitenlandse bb forums. In calvinistisch zeikerig nederland mogen we dat natuurlijk niet doen.

En fok dat gerelativeer. Allemaal jelly's!
              En gay plitt mocht willen dat hij de scepter kan overnemen. Zyzz is with JeZyzz telling god he is in his seat.
              Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Marv View Post
                En gay plitt mocht willen dat hij de scepter kan overnemen. Zyzz is with JeZyzz telling god he is in his seat.
                Ik troll ook maar wat, het is leuk om te zien hoe er gehapt wordt.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                  Ik troll ook maar wat, het is leuk om te zien hoe er gehapt wordt.
                  Hap!

Maar is geen BS wat ik schrijf, in NL mag je niet idolaat zijn, zeker niet van een gozer. Ik denk dat bijna iedereen in dit topic na een filmpje of foto zin krijgt om te trainen.

Dat er dan van die gasten zijn die gelijk aan mannen-kont-neuk-sex denken en dat projecteren op de rest.. tja
                  Ssssmoking

Comment

• Jammer dat hij overleden is uiteraard...

Maar het was maar een aandachtsgeil mannetje met een overrated fysiek..

Toch jammer dat hij overleden is...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      Eerder een humoristische gozer imo.

En waarom overrated? Iedereen heeft een bepaald voorkeur van hoe hij eruit wil zien toch.

Comment

• Waar zie je dat dan? Ik kan niet dingen bekijken op zijn officiele facebook. Zie alleen die R.i.p. zyzz.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          Jammer dat hij overleden is uiteraard...

Toch jammer dat hij overleden is...
                          overrated fysiek waarme hij buffer was dan 95% van bodynet... RIP Zyzz

Comment

• Originally posted by El_Loco View Post
                            overrated fysiek waarme hij buffer was dan 95% van bodynet... RIP Zyzz
                            Dat zegt niets over ZyZZ... meer over de leden van Bodynet..

Hij had zeker een mooi fysiek ,maar zo lopen er veeeeeeel meer rond bij gemiddelde fitness wedstrijden..

Comment

• Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                                nuff said
                                Status: Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X