Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Goed bezig! Ik houd ook van katten. Ik moet die van mij alleen al een tijdje missen
    Ik voel me net een diva nu. Er worden mij woorden in de mond gelegd die ik niet heb gezegd.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Wij hebben thuis ook een super lief katje. Echter zat ze gisteren alweer in onze nieuwe gordijnen. We hadden een tijdje gespaard en afgelopen vrijdag hingen ze dan eindelijk. 900 euro's. Dan doet het extra pijn als ze ermee aan de haal gat.

Onze "nieuwe" banken zijn ook al haar speel plaatsje. Ze haakt zichzelf overal aan vast. Ik heb wel eens de neiging om de nagels af te knippen maar natuurlijk doe ik dat niet.

Een katenhater zal niet begrijpen waarom een kattenliefhebber dit accepteerd dat ze overal in hangt. Maar ja behoeft ook geen uitleg. Ik kan mijn klein katje echt niet meer missen want ik ben gek op haar.

Wel een duur poesje. veel dierenarts bezoekjes. Maar ja ik zal er altijd voor blijven zorgen en zal desnoods mijn huis verkopen om dat dier altijd van de juiste zorg te voorzien.

Zo dat wou ik ff kwijt.

Verder ben ook wat zenuwachtig want zometeen krijg ik keuring van de RVA. Spannend!

Comment

• Katten zijn geweldig en krijgen altijd hun zin. Ik heb een poes en een kater. Kater merk je nooit, maar de poes is heel stout. Ze heeft de trap gesloopt, een kast en zo kan ik nog wel doorgaan. Ze kan deuren open maken en komt echt overal op.
        Ze is krols en meestal merk je dat niet zo. Totdat er laatst een kater onder ons balkon ging ijsberen en roepen...het was net Romeo en Julia hier. Vier nachten niet geslapen vanwege haar krolse bui.

Ik lijk wel gek, maar ik aanbid haar gewoon
        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
          Ik lijk wel gek, maar ik aanbid haar gewoon
          Dan ben ik ook gek! Die van ons werd krols toen ze dik een half jaar was en toen hebben we haar dan ook gesteriliseerd. sindsien geen probleem meer. Logisch natuurlijk.

Comment

• Iedereen is zo gek op die van ons dat we heel graag een keer kittens van haar willen. Dus moeten we accepteren dat ze van tijd tot tijd ons wakker houdt.

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
              Je kan het vergelijken met boodschappen doen als je honger hebt. Er beland dan veel meer in het karretje dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is ook killing.
              Pfffff ja, afgelopen vrijdag middag vanuit het werk, voor de lunch even boodschappen doen. En dan thuiskomen met boodschappen waar je met 6 man 2 weken van kan leven, terwijl we toch echt maar met 2 zijn

Comment

• Originally posted by WK81 View Post
                Pfffff ja, afgelopen vrijdag middag vanuit het werk, voor de lunch even boodschappen doen. En dan thuiskomen met boodschappen waar je met 6 man 2 weken van kan leven, terwijl we toch echt maar met 2 zijn
                Haha ja ik ken het. ik hoef ook alleen maar voor mijn vriendin en mij boodschappen te doen maar soms is het absurd veel. ach ja...

Comment

• ik biecht op... ik koop wel eens een jasje/truitje voor mijn hondje, een super lieve Jack russel Terrier.
                  Tis een mannetje, maar als t een vrouwtje zou zijn, zou ik misschien helemaal los gaan met strikjes en zo...oeps!
                  I don't care what the whisperers say
                  Cos' they whisper too loud for me
                  na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
                    ik biecht op... ik koop wel eens een jasje/truitje voor mijn hondje, een super lieve Jack russel Terrier.
                    Tis een mannetje, maar als t een vrouwtje zou zijn, zou ik misschien helemaal los gaan met strikjes en zo...oeps!
                    Haha, gewoon doen! Strikjes, glitter en alles wat blinkt en schitterd, is te grappig!

Comment

• Heb ff dat poppetje van bodynet geprintscreend en geplakt en geknipt en gekopieerd en opgeslagen... voor op mijn faceboook! Mag wel toch?

Comment

• Ik heb even schijt aan mijn schema nu. Voor het eerst in 2,5 jaar heb ik glutenvrije paprikachips gevonden
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Geniet ervan.
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by Ellie View Post
                            Voor het eerst in 2,5 jaar heb ik glutenvrije paprikachips gevonden
                            IIFYM he

Comment

• 3,5 weken geleden heb ik een lelijk wijf gezoend met m'n aangeschoten kop. Sindsdien niet meer gejunkt, gecheat of gedronken. Van je fouten leer je, zullen we maar zeggen .
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                                3,5 weken geleden heb ik een lelijk wijf gezoend met m'n aangeschoten kop. Sindsdien niet meer gejunkt, gecheat of gedronken. Van je fouten leer je, zullen we maar zeggen .
                                Ach, misschien had zij wel de avond van haar leven en heb je gewoon een heel goede daad verricht!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X