Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb wat salmiak brokken gesnoept de afgelopen dagen

Comment

• Lol Phoenix, hoe jij je verhaal verteld lijkt het er meer op dat je bewust 6 zei terwijl je er 8 had en dat je achteraf spijt had dat je dat hebt gedaan.

anyway ik biecht op dat ik vandaag tering veel poepies heb gelaten en ik ze zelf erg lekker vond ruiken

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
        anyway ik biecht op dat ik vandaag tering veel poepies heb gelaten en ik ze zelf erg lekker vond ruiken
        heb dat ook wel eens, is wel vies leuk

Comment

Lol Phoenix, hoe jij je verhaal verteld lijkt het er meer op dat je bewust 6 zei terwijl je er 8 had en dat je achteraf spijt had dat je dat hebt gedaan.
          Tja daar kan ik ook niets aan doen. Ik schrijf vaak dingen op zoals ik ze op dat moment zie en dat het bij jou anders overkomt is jammer.

natuurlijk zou ik 2 courgettes "niet sneakie" mee proberen te nemen. Dan zou ik eerder een nieuwe koelkast onder mijn jas stoppen!

Edit: ik heb mijn post ff terug gelezen en het komt inderdaad wel zo over ja. Hmm ik zal de volgende keer wel beter opletten hoe ik iets neerzet.
          Last edited by The Phoenix; 17-03-2011, 20:30.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
            natuurlijk zou ik 2 courgettes "niet sneakie" mee proberen te nemen. Dan zou ik eerder een nieuwe koelkast onder mijn jas stoppen!
            is dat die jas die je ook voor kleine kindertjes snel uittrekt?

Just kiddin'

Comment

• haha no offence phoenix , ik vond het al vrij bizar

Comment

haha no offence phoenix , ik vond het al vrij bizar
                kan ik me voorstellen! nou ook weer opgelost.

Comment

Blij dat ik niet naast je zat!!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Ik had weinig zin op m'n werk en ben toen in m'n auto gaan slapen, ipv naar een klant te rijden, die man stinkt ook gewoon zo uit z'n slokdarm.. ik wil niet weten wat voor chemische processen zich afspelen in dat lichaam, maar je zou zeker die lucht in kunnen zetten bij een oorlog. Ik verdenk hem dan ook connecties te hebben met Kadaffi en de rest van dat schorriemorrie.
                    ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                    Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                      Ik had weinig zin op m'n werk en ben toen in m'n auto gaan slapen, ipv naar een klant te rijden, die man stinkt ook gewoon zo uit z'n slokdarm.. ik wil niet weten wat voor chemische processen zich afspelen in dat lichaam, maar je zou zeker die lucht in kunnen zetten bij een oorlog. Ik verdenk hem dan ook connecties te hebben met Kadaffi en de rest van dat schorriemorrie.
                      hahahahah
                      Failure is your friend

Comment

Lol Phoenix, hoe jij je verhaal verteld lijkt het er meer op dat je bewust 6 zei terwijl je er 8 had en dat je achteraf spijt had dat je dat hebt gedaan.

Smeerlap,ik laat nooit geen poepies!!

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                          Alsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden.
                          Gespierd worden kan vast wel met chinees, hoewel er je er niet bepaald clean van bij zal komen enkel

OT: verder ben ik braaf vandaag geweest
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                            Smeerlap,ik laat nooit geen poepies!!
                            Aha dubbele ontkenning, en ook nog eens een pistool als avatar... ik heb je helemaal door, "Richard075".
                            ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                            Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Heb gister na 3 maanden alcoholvrij door het leven te gaan, met 6 man 1 fles Captain Morgan, 1 fles Bacardi Lemon en een fles Bacardi Rum soldaat gemaakt.
                              Dit allemaal vanwege dat me 'meissie' via de ping liet weten dat ze een ander heb.
                              Dit is wel allemaal genuttigd met cola Light
                              Ik weet nou niet of ik nooit meer moet drinken of nooit meer aan een wijf moet beginnen.

Comment

• Originally posted by Tobasco2681 View Post
                                Dit allemaal vanwege dat me 'meissie' via de ping liet weten dat ze een ander heb.
                                Afschieten dat wijf! (figuurlijk, voordat ik morgen wat in de krant lees) echt teveel onbetrouwbare ghetto wijven tegenwoordig...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X