Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lol Phoenix, hoe jij je verhaal verteld lijkt het er meer op dat je bewust 6 zei terwijl je er 8 had en dat je achteraf spijt had dat je dat hebt gedaan.
anyway ik biecht op dat ik vandaag tering veel poepies heb gelaten en ik ze zelf erg lekker vond ruiken
Lol Phoenix, hoe jij je verhaal verteld lijkt het er meer op dat je bewust 6 zei terwijl je er 8 had en dat je achteraf spijt had dat je dat hebt gedaan.
Tja daar kan ik ook niets aan doen. Ik schrijf vaak dingen op zoals ik ze op dat moment zie en dat het bij jou anders overkomt is jammer.
natuurlijk zou ik 2 courgettes "niet sneakie" mee proberen te nemen. Dan zou ik eerder een nieuwe koelkast onder mijn jas stoppen!
Edit: ik heb mijn post ff terug gelezen en het komt inderdaad wel zo over ja. Hmm ik zal de volgende keer wel beter opletten hoe ik iets neerzet.
Ik had weinig zin op m'n werk en ben toen in m'n auto gaan slapen, ipv naar een klant te rijden, die man stinkt ook gewoon zo uit z'n slokdarm.. ik wil niet weten wat voor chemische processen zich afspelen in dat lichaam, maar je zou zeker die lucht in kunnen zetten bij een oorlog. Ik verdenk hem dan ook connecties te hebben met Kadaffi en de rest van dat schorriemorrie.
☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Ik had weinig zin op m'n werk en ben toen in m'n auto gaan slapen, ipv naar een klant te rijden, die man stinkt ook gewoon zo uit z'n slokdarm.. ik wil niet weten wat voor chemische processen zich afspelen in dat lichaam, maar je zou zeker die lucht in kunnen zetten bij een oorlog. Ik verdenk hem dan ook connecties te hebben met Kadaffi en de rest van dat schorriemorrie.
anyway ik biecht op dat ik vandaag tering veel poepies heb gelaten en ik ze zelf erg lekker vond ruiken
Heb gister na 3 maanden alcoholvrij door het leven te gaan, met 6 man 1 fles Captain Morgan, 1 fles Bacardi Lemon en een fles Bacardi Rum soldaat gemaakt.
Dit allemaal vanwege dat me 'meissie' via de ping liet weten dat ze een ander heb.
Dit is wel allemaal genuttigd met cola Light
Ik weet nou niet of ik nooit meer moet drinken of nooit meer aan een wijf moet beginnen.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment