Originally posted by Richard075
View Post
Iets op te biechten?
Collapse
X
-
Ik verdenk de kat van m'n vriendin dat ie in z'n vorige leven wel eens Hitler geweest kan zijn, snor lijkt er op en ze is nogal een driftkikker.
edit: nu weet ik het zeker, hier een photo en kijk vooral ook na de bestandsgrootte..
Last edited by bekjam; 21-03-2011, 16:52.☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Comment
-
Originally posted by Silk View Post682925 bytes
Ik snap hem niet.
Het is overigens een echt dominante kat, ze ziet het huis als een restaurant met hotel waar zij de eigenaar van is. Ze heeft een eigen plek ook op de bank, lees hele bank, als je daar dan zit blijft ze je minutenlang aanstaren met een blik van "als je nu niet snel optyft dan maak ik kattebrokjes van je", lukt dat niet probeert ze je met haar kop van de bank te duwen, helaas voor haar heb ik een grote (maar sexy) squatkont.☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Comment
-
Originally posted by bekjam View PostAfgerond 66.6KB.
Het is overigens een echt dominante kat, ze ziet het huis als een restaurant met hotel waar zij de eigenaar van is. Ze heeft een eigen plek ook op de bank, lees hele bank, als je daar dan zit blijft ze je minutenlang aanstaren met een blik van "als je nu niet snel optyft dan maak ik kattebrokjes van je", lukt dat niet probeert ze je met haar kop van de bank te duwen, helaas voor haar heb ik een grote (maar sexy) squatkont.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Richard075 View Posthoe bedoel je dat het zo slecht is na de training dan?
O
Je kan het vergelijken met boodschappen doen als je honger hebt. Er beland dan veel meer in het karretje dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is ook killing.
Comment
-
Originally posted by bekjam View PostAfgerond 66.6KB.
Het is overigens een echt dominante kat, ze ziet het huis als een restaurant met hotel waar zij de eigenaar van is. Ze heeft een eigen plek ook op de bank, lees hele bank, als je daar dan zit blijft ze je minutenlang aanstaren met een blik van "als je nu niet snel optyft dan maak ik kattebrokjes van je", lukt dat niet probeert ze je met haar kop van de bank te duwen, helaas voor haar heb ik een grote (maar sexy) squatkont.
Yep, dat is typisch kattengedrag.
Ik heb er 4. Helaas.
En hierna neem ik nooit meer katten!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostNee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat als je getraind hebt (in mijn geval dan) je een giga honger krijgt en als je dan een broodje gaat beleggen om te zien of dit mooi is dan kan je er al van uit gaan dat die word opgegeten.
Je kan het vergelijken met boodschappen doen als je honger hebt. Er beland dan veel meer in het karretje dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is ook killing.
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostOhh oke schrok al,dacht omdat ik deze goede vetten na mijn training gelijk funest waren phoe!!
Vet na je training is inderdaad niet goed. Of beter van niet, in elk geval.
jaaaa, die wijsheid heb ik hier geleerd!!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostVet na je training is inderdaad niet goed. Of beter van niet, in elk geval.
jaaaa, die wijsheid heb ik hier geleerd!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...19 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment