Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Richard075 View Post
    Ik zag de zalm al zo mooi liggen in de koelkast en was opeens erg benieuwd of dat ook lekker op een broodje er uit zag!!!!!
    Ja dan is dat killing na het trainen. Als het maar lekker was.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
      Ja dan is dat killing na het trainen. Als het maar lekker was.
      hoe bedoel je dat het zo slecht is na de training dan?
      O

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
        heb gister limbo vlaai gehad
        was het lekker schat?
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ik verdenk de kat van m'n vriendin dat ie in z'n vorige leven wel eens Hitler geweest kan zijn, snor lijkt er op en ze is nogal een driftkikker.
          edit: nu weet ik het zeker, hier een photo en kijk vooral ook na de bestandsgrootte..
          Last edited by bekjam; 21-03-2011, 16:52.
          ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
          Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• 682925 bytes

Ik snap hem niet.

Comment

• 68192 bytes?

leuk katje, niets op te biechten

Comment

• Net kibbeling gegeten..zonder saus...

Was al jaren terug voor mij en de surinaamse broodjes zaak was helaas dicht..

Ik heb wel bijna alle korstjes eraf gepulkt zodat ik zo min mogelijk vet binnen kreeg..

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  682925 bytes

Ik snap hem niet.
                  Afgerond 66.6KB.

Het is overigens een echt dominante kat, ze ziet het huis als een restaurant met hotel waar zij de eigenaar van is. Ze heeft een eigen plek ook op de bank, lees hele bank, als je daar dan zit blijft ze je minutenlang aanstaren met een blik van "als je nu niet snel optyft dan maak ik kattebrokjes van je", lukt dat niet probeert ze je met haar kop van de bank te duwen, helaas voor haar heb ik een grote (maar sexy) squatkont.
                  ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                  Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                    Afgerond 66.6KB.

Het is overigens een echt dominante kat, ze ziet het huis als een restaurant met hotel waar zij de eigenaar van is. Ze heeft een eigen plek ook op de bank, lees hele bank, als je daar dan zit blijft ze je minutenlang aanstaren met een blik van "als je nu niet snel optyft dan maak ik kattebrokjes van je", lukt dat niet probeert ze je met haar kop van de bank te duwen, helaas voor haar heb ik een grote (maar sexy) squatkont.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hoe bedoel je dat het zo slecht is na de training dan?
                      O
                      Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat als je getraind hebt (in mijn geval dan) je een giga honger krijgt en als je dan een broodje gaat beleggen om te zien of dit mooi is dan kan je er al van uit gaan dat die word opgegeten.

Je kan het vergelijken met boodschappen doen als je honger hebt. Er beland dan veel meer in het karretje dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is ook killing.

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                        Afgerond 66.6KB.

Yep, dat is typisch kattengedrag.
                        Ik heb er 4. Helaas.
                        En hierna neem ik nooit meer katten!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                          Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat als je getraind hebt (in mijn geval dan) je een giga honger krijgt en als je dan een broodje gaat beleggen om te zien of dit mooi is dan kan je er al van uit gaan dat die word opgegeten.

Je kan het vergelijken met boodschappen doen als je honger hebt. Er beland dan veel meer in het karretje dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is ook killing.
                          Ohh oke schrok al,dacht omdat ik deze goede vetten na mijn training gelijk funest waren phoe!!

Comment

Ohh oke schrok al,dacht omdat ik deze goede vetten na mijn training gelijk funest waren phoe!!

Vet na je training is inderdaad niet goed. Of beter van niet, in elk geval.
                            jaaaa, die wijsheid heb ik hier geleerd!!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                              Vet na je training is inderdaad niet goed. Of beter van niet, in elk geval.
                              jaaaa, die wijsheid heb ik hier geleerd!!
                              Ik eet het eigenlijk al helemaal niet,alleen een beetje voor mijn training,beetje bij het avondeten,ja en bij mijn kwark voor het slapen gaan,ik schrok alleen van zijn uitspraken dacht gelijk dat mijn hele huishouding in de war lag!Poeh!

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Yep, dat is typisch kattengedrag.
                                Ik heb er 4. Gelukkig.
                                En hierna neem ik nog 4 katten!

Goed bezig! Ik houd ook van katten. Ik moet die van mij alleen al een tijdje missen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X