Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vind wat alcohol nuttigen nooit zo'n ramp. Ben wel gestopt met op de vrijdag te drinken maar zaterdag hoort wat alcohol er gewoon bij
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Straks gaan me ouders chinees eten halen als avondeten en ze worden boos als ik wat anders wil eten, dus ben min of meer gedwongen om bami of witte rijst te eten als pre en post workout en dan nog maar te zwijgen over de bami panghai dat zeker geen mager vlees is..

Valt niet mee altijd schoon en complexe koolhydraten te eten..
      "Straight outta gym"

Comment

• Bij de gedachten moet ik al bijna kotsen, bedankt

Comment

• Originally posted by robdegekste View Post
          Bij de gedachten moet ik al bijna kotsen, bedankt
          Ik vind het best lekker, maar de gedachte dat het niet bepaald gezond is maakt het niet bepaald erg lekker..
          "Straight outta gym"

Comment

• Alsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
              Alsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden.
              Junkfood maakt mij altijd een gelukkig mens, zondigen moet zo nu en dan gewoon gedaan worden, lekker kcals d'r in knallen.
              ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
              Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                Net boodschappen gehaald bij de AH,

Ik had een redelijke volle kar waaronder 8 courgettes voor mijn nieuwe weekmenu. Aan de kassa zei ik dat ik er 6 in de kar had liggen. Ik heb er dus maar 6 betaald ipv 8. shame shame!
                als je dit meent....

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  als je dit meent....
                  Dan kan die kassier(ster) niet tellen.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• heeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
                    als je daar mensen voor gaat naaien vind ik dat wel heel erg laag

Comment

• Net weer ff uurtje geslapen. was flink moe van het trainen !
                      nu ff eten, (had wel mijn pwo shake genomen)

Comment

heeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
                        +1, plus eventuele rompslomp als ze je in de gaten krijgen. bij diefstal word meestal al 150 euro in kosten gebracht voor de onkosten en de tijd die het de winkel kost + straf van justitie

Comment

heeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
                          alsof jij nooit zo-iets gedaan hebt...

Comment

• niet bewust zeggen dat ik er minder heb. als de cassiere gewoon niet kan tellen geen probleem

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                              niet bewust zeggen dat ik er minder heb. als de cassiere gewoon niet kan tellen geen probleem
                              Ghehehe

Comment

Als je mijn post leest zie je toch ook dat ik shame, shame zeg! zit geen opzet in het spel hoor! ik dacht dat ik er 6 had maar tijdens het inladen in mijn auto telde ik er 8.

Ik verdien genoeg om mijn voeding op een nette manier te betalen.

Dus alvorens van alles te gaan schreeuwen zou ik eerst een wat doelgerichtere vraag stellen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X