Vind wat alcohol nuttigen nooit zo'n ramp. Ben wel gestopt met op de vrijdag te drinken maar zaterdag hoort wat alcohol er gewoon bij
Iets op te biechten?
Collapse
X
-
Straks gaan me ouders chinees eten halen als avondeten en ze worden boos als ik wat anders wil eten, dus ben min of meer gedwongen om bami of witte rijst te eten als pre en post workout en dan nog maar te zwijgen over de bami panghai dat zeker geen mager vlees is..
Valt niet mee altijd schoon en complexe koolhydraten te eten.."Straight outta gym"
Comment
-
Alsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostAlsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden.☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Comment
-
-
Originally posted by ReaLKoYu View Postheeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
als je daar mensen voor gaat naaien vind ik dat wel heel erg laag
Comment
-
Originally posted by ReaLKoYu View Postheeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
als je daar mensen voor gaat naaien vind ik dat wel heel erg laag
Ik verdien genoeg om mijn voeding op een nette manier te betalen.
Dus alvorens van alles te gaan schreeuwen zou ik eerst een wat doelgerichtere vraag stellen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...18 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment