Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind wat alcohol nuttigen nooit zo'n ramp. Ben wel gestopt met op de vrijdag te drinken maar zaterdag hoort wat alcohol er gewoon bij
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Straks gaan me ouders chinees eten halen als avondeten en ze worden boos als ik wat anders wil eten, dus ben min of meer gedwongen om bami of witte rijst te eten als pre en post workout en dan nog maar te zwijgen over de bami panghai dat zeker geen mager vlees is..
Valt niet mee altijd schoon en complexe koolhydraten te eten..
Alsof je niet een keertje gewoon lekker chinees kan eten als je gespierd wilt worden.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Ik had een redelijke volle kar waaronder 8 courgettes voor mijn nieuwe weekmenu. Aan de kassa zei ik dat ik er 6 in de kar had liggen. Ik heb er dus maar 6 betaald ipv 8. shame shame!
heeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
als je daar mensen voor gaat naaien vind ik dat wel heel erg laag
heeft niks met tellen te maken, ik doelde meer op het feit dat zoon ding een euro kost.
+1, plus eventuele rompslomp als ze je in de gaten krijgen. bij diefstal word meestal al 150 euro in kosten gebracht voor de onkosten en de tijd die het de winkel kost + straf van justitie
Als je mijn post leest zie je toch ook dat ik shame, shame zeg! zit geen opzet in het spel hoor! ik dacht dat ik er 6 had maar tijdens het inladen in mijn auto telde ik er 8.
Ik verdien genoeg om mijn voeding op een nette manier te betalen.
Dus alvorens van alles te gaan schreeuwen zou ik eerst een wat doelgerichtere vraag stellen!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment